Person 1: Professor, I think it's time you got out of there.
Person 2: I'm afraid that time has come and gone, my friend.
Person 1: What can we do?
Person 2: Save as many as you can.
Ok jeg vil prøve med et citat fra en af mine "all time favorits" men da jeg ikke er for god til at stave på Engelsk har jeg Cuttet citatet fra IMDB så plz.. forsøg på at gætte det ærligt og ikke ved at lave en IMDB Qoute search da det jo vil ødelægge alt det sjove eventutel kom med en kort forklaring af i hvilken sammenhæng denne sætning bliver sagt så vi kan se der ikke er blevet snydt
Oh Well, I don't know, Jack, difficult to think of under these conditions, but well, they got me on the old Ragoon-Ichinawa railway. I was laying train lines for the bloody Japanese puff-puff's.
Originally posted by Fed7haS
Ok jeg vil prøve med et citat fra en af mine "all time favorits" men da jeg ikke er for god til at stave på Engelsk har jeg Cuttet citatet fra IMDB så plz.. forsøg på at gætte det ærligt og ikke ved at lave en IMDB Qoute search da det jo vil ødelægge alt det sjove eventutel kom med en kort forklaring af i hvilken sammenhæng denne sætning bliver sagt så vi kan se der ikke er blevet snydt
Oh Well, I don't know, Jack, difficult to think of under these conditions, but well, they got me on the old Ragoon-Ichinawa railway. I was laying train lines for the bloody Japanese puff-puff's.
Fed7haS
The big Lebowski? (hmm også et dårlig bud siden John Goodman jo kun snakkede om sin tid i vietnam)
empire of the sun? (skyder lidt i blinde, men kunne godt være john malkovich)
Originally posted by Fed7haS
Nej heller ikke... Jeg kan hjælpe lidt ved at sige at Skuespilleren der siger dette bliv nomineret for en oscar for sin prestation og var samtidigt den første skuespiller i verdnen der bliv nomineret som "bedste skuespiller" for en tripple rolle.. alså han spiller 3 roller i filmen.. og han er en af mine abserlutte farvoritter nogensinde...
Nej heller ikke... Jeg kan hjælpe lidt ved at sige at Skuespilleren der siger dette bliv nomineret for en oscar for sin prestation og var samtidigt den første skuespiller i verdnen der bliv nomineret som "bedste skuespiller" for en tripple rolle.. alså han spiller 3 roller i filmen.. og han er en af mine abserlutte farvoritter nogensinde...
Fed7haS
Udelukkende baseret på informationen om de der 3 roller..
Fed7haS
Udelukkende baseret på informationen om de der 3 roller..
Austin Powers?
Nope det er en lidt ældre film (oops det var vist også lidt hjælp) hehe..
Ahh, der hjalp du måske lidt for meget. Tror det er Dr. strangelove så. Har aldrig set filmen, men ved Peter Sellers spillede en del roller i den film.
Originally posted by |KLS|
Ahh, der hjalp du måske lidt for meget. Tror det er Dr. strangelove så. Har aldrig set filmen, men ved Peter Sellers spillede en del roller i den film.
Ja crap jeg fik vist afsløret for meget.... men ok den skulde jo gættes før eller siden så
It hurts doesn't it? Your hopes dashed, your dreams down the toilet. And your fate is sitting right besides you
Den har jeg set engang, men kan ikke huske hvad den hedder *GG*
Hvis du kan huske handlingen og beskriver den kort, så løber du med sejren
Ja jeg syndes også det virker meget bekendt... men har ikke den fjerneste ide om hvor den er fra.. har 100% set filmen men den har nok ikke gjordt nok indtryk til at jeg har set den mere end en gang