Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

785

torsdag, 30. marts 2006, 14:00

Bah.. :)

Du var for hurtig Tashda

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Schultz" (30.03.2006, 14:01)

786

torsdag, 30. marts 2006, 14:34

Citeret

You know what my son, life is like a box of chocolates you never know what you gonna get

Fyr løs damer

[IMG]attachment.php?attachmentid=10981&sid=[/IMG]

787

torsdag, 30. marts 2006, 14:52

Citeret

Originally posted by Asus3

Citeret

You know what my son, life is like a box of chocolates you never know what you gonna get

Fyr løs damer

Det er jo så for sent - men det kan vist kun være Forrest Gump.

Det er tAshDa's der skal gættes på.

788

torsdag, 30. marts 2006, 17:20

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Citeret

Fyr løs damer

Det er jo så for sent - men det kan vist kun være Forrest Gump.

Det er tAshDa's der skal gættes på.

Jeg fik en pm hvor der stod det var min tur frk. Burger

[IMG]attachment.php?attachmentid=10981&sid=[/IMG]

789

torsdag, 30. marts 2006, 17:39

Citeret

Jeg fik en pm hvor der stod det var min tur frk. Burger

Det var det også, men du skulle have posted en inden 48 timer efter du gættede rigtigt. Det ville du også vide hvis du læste hvad der stod i tråden ;)

790

fredag, 31. marts 2006, 07:36

Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe.

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD Athlon II X4 645
Club3d HD6870 2GB Eyefinity 6
Kingston DDR3-1333Mhz, 2x2 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

791

fredag, 31. marts 2006, 07:58

Citeret

Originally posted by |KLS|
Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe.

True that ;) Din tur!

792

fredag, 31. marts 2006, 12:41

hopsa

Citeret

Yoohoo. I'll make you famous!

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD Athlon II X4 645

793

fredag, 31. marts 2006, 13:02

Citeret

hopsa

Citeret

er næsten sikker på det er Young Guns eller Young Guns 2

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

794

fredag, 31. marts 2006, 13:12

Citeret

Originally posted by origin

Citeret

hopsa

Citeret

2'eren, din tur ;)

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD Athlon II X4 645

795

fredag, 31. marts 2006, 17:38

Citeret

Citeret

Citeret

hopsa

Citeret

2'eren, din tur ;)

Jeg er 99.99% sikker på at det er i 1ern... men det betyder jo ikke noget den er gættet :D

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

796

fredag, 31. marts 2006, 17:43

Citeret

Originally posted by Fed7haS

Citeret

Citeret

Citeret

hopsa

Citeret

2'eren, din tur ;)

Jeg er 99.99% sikker på at det er i 1ern... men det betyder jo ikke noget den er gættet :D

Fed7haS

Så er det godt at du har overladt 0,01 % til toeren, da det ér den. ;)

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD Athlon II X4 645

797

søndag, 2. april 2006, 02:41

"Even i get boarded sometimes"

gæt så :)

798

mandag, 3. april 2006, 07:17

Citeret

"Even i get boarded sometimes"

gæt så :)

Star Wars? 4'eren ??

799

tirsdag, 4. april 2006, 07:43

Hey, kan jeg ikke lige få svar på om det er rigtigt?

800

tirsdag, 4. april 2006, 14:51

Citeret

Originally posted by tAshDa
Hey, kan jeg ikke lige få svar på om det er rigtigt?

det har du absolut ret i ;)

801

tirsdag, 4. april 2006, 16:26

Citeret

1. Wrong answer fuck bag. This is the very moment of your reckoning. In the next 30 seconds you're gonna open 1 of 2 doors. The first door will forever traumatize your own flesh and blood.
2. What's happening, how are you doing this?
1. It'll change your daughter from a beautiful child into an empty shell. Whos' only concept of trust was betrayed by her own sick pedophile father. Ultimately... it'll lead to her suicide. Nice Work Daddy.
2. Who are you?
1. Let's just say you're being closely watched, 2. Your other option is... to treat 3 like, say like a loving father treats his daughter. Sound okay to you, Papa?
2. Yes.
1. Listen close then fuckbag. You screw this up again - I'll flat-out castrate you. What you need to do, is discipline your son #name cause the kid is one sadistic pup. One last thing...
3. [yelling at her father] Don't ever touch me again!

Okay, den er lidt lang... Undskyld! Lad være med at google den!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "tAshDa" (04.04.2006, 16:31)

802

tirsdag, 4. april 2006, 16:31

Citeret

Citeret

1. Wrong answer fuck bag. This is the very moment of your reckoning. In the next 30 seconds you're gonna open 1 of 2 doors. The first door will forever traumatize your own flesh and blood.
1. It'll change your daughter from a beautiful child into an empty shell. Whos' only concept of trust was betrayed by her own sick pedophile father. Ultimately... it'll lead to her suicide. Nice Work Daddy.
2. Who are you?
1. Let's just say you're being closely watched, 2. Your other option is... to treat Kayleigh like, say like a loving father treats his daughter. Sound okay to you, Papa?
2. Yes.
1. Listen close then fuckbag. You screw this up again - I'll flat-out castrate you. What you need to do, is discipline your son #name cause the kid is one sadistic pup. One last thing...

The Butterfly Effect.
Vist i scenen hvor de skal lave en film. Robin hood eller noget, hvis jeg ikke husker galt. Han er lidt sur på den far der :))

803

tirsdag, 4. april 2006, 16:35

Citeret

Originally posted by SlackeR

Citeret

Citeret

2. Who are you?
1. Let's just say you're being closely watched, 2. Your other option is... to treat Kayleigh like, say like a loving father treats his daughter. Sound okay to you, Papa?
2. Yes.

The Butterfly Effect.
Vist i scenen hvor de skal lave en film. Robin hood eller noget, hvis jeg ikke husker galt. Han er lidt sur på den far der :))

JEps ;) Pisse gal fed film! Ur up!

804

tirsdag, 4. april 2006, 16:53

Citeret

Citeret

Originally posted by SlackeR

Citeret

Citeret

2. Who are you?
2. Yes.

The Butterfly Effect.

JEps ;) Pisse gal fed film! Ur up!

Ja den er faktisk nice nok. Den overraskede mig meget positivt :)

Citeret

Do ya know what we need, man? Some rope.
Absolutely. What are you, insane?
No I ain't. Charlie Bronson's always got rope.
What?
Yeah. He's got a lot of rope strapped around him in the movies, and they always end up using it.
You've lost it, haven't ya?
No, I'm serious.

805

tirsdag, 4. april 2006, 18:00

The Boondock saints :boxing:

(eller hvordan det nu staves

806

tirsdag, 4. april 2006, 18:03

Citeret

Originally posted by Schultz
The Boondock saints :boxing:

(eller hvordan det nu staves

Jamen det er det da.

807

torsdag, 6. april 2006, 08:39

Øhm...

Ja så er det vel min tur. Er ikke i mit kreative hjørne her fra morgenen, men prøver da :)

Citeret

My name is (cencur), Like the drink, only not spelled the same way

Den burde være nem..

808

torsdag, 6. april 2006, 09:41

Citeret

Øhm...

Ja så er det vel min tur. Er ikke i mit kreative hjørne her fra morgenen, men prøver da :)

Citeret

Den burde være nem..

The Green Mile ??

809

torsdag, 6. april 2006, 09:44

Jeps og navnet er Coffey - Ham den store gut :)

Din tur tashda

810

torsdag, 6. april 2006, 11:30

Citeret

Citeret

Øhm...

Citeret

Den burde være nem..

The Green Mile ??

Yes Mam.... =)

Din tur

811

torsdag, 6. april 2006, 13:47

Citeret

Never lie, steal, cheat, or drink. But if you must lie, lie in the arms of the one you love. If you must steal, steal away from bad company. If you must cheat, cheat death. And if you must drink, drink in the moments that take your breath away.

812

lørdag, 8. april 2006, 13:17

Ingen der kan gætte den??

Hovedrollen spilles af en sort mand der engang blev tiltalt for at have slåe¨t sin kone!.
Filmen havde biograf premiere sidste år

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "tAshDa" (08.04.2006, 14:07)

Fractal Design Define S Midi-Tower

Hvis du som PC-bygger har tænkt dig at gå all-in på vandkøling eller ekstrem luftkøling, så har du måske kigge
Læs Mere

Antec A.M.P Lifebar 10

Hvis du er en af dem, som er meget på farten og ofte er ved at løbe tør for strøm, inden du når at finde en st
Læs Mere

Raijintek Triton Core

De modificerbare AIO vandkølere er efterhånden ved at blive ret populære, og det især fordi det er en billig m
Læs Mere

be quiet! PurePower L8 - 730 watt

Denne gang tager vi et kig på endnu en strømforsyning, som kommer fra producenten be quiet! og deres nye model
Læs Mere

Xtreamer Wonder Media Player

Er du ikke bekendt med producenten Xtreamer, så vil vi i dag lave om på dette. Vi har nemlig modtaget deres Wo
Læs Mere

Samsung Galaxy S6 edge

Her på redaktionen elsker vi, når vi får tilbudt de nye sager til test, så vi var ikke sene til at takke ja, d
Læs Mere

BenQ BL3201PT 4K UHD Monitor

Det sker ikke ret tit, at vi tester skærme her på Tweak.dk, men i samarbejde med BenQ har vi fået en 32" 4K sk
Læs Mere

SteelSeries Siberia V3 headset

Det er ikke længe siden, vi sidst så på et headset fra SteelSeries. På trods af dette tager vi nu hul på endnu
Læs Mere

Microsoft får specielt high-tech patent

Som vi så ofte har nævnt, så roder man sig somme tider i håret over de patenter, der indgås fra tid til anden.
Læs Mere

DeviantArt fejrer May the Fourth

Måske kender du ikke siden DeviantArt, og er det ikke tilfældet, så vil vi kort introducere dig. Det er et sam
Læs Mere

Nu kan du prøve det nye Microsoft Office 2016

Hvis du vil være med på det nyeste beat, så har vi godt til dig. Microsoft har nemlig åbnet op for, at man som
Læs Mere

Han skal spille Pennywise i It-remake

Vi er mange, undertegnede inklusiv, der fordømmer den dag, vi satte os for at se Stephen Kings 'It' fra 1990,
Læs Mere

GIVEAWAY! Vind med Antec og Tweak.dk

På denne skønne tirsdag skal vi da have skudt en giveaway af sted. Det gør vi i samarbejde med Antec Mobile Pr
Læs Mere

Se billederne: Sådan ser Firefox OS ud

Vores fladskærme bliver smartere og smartere, og en af de nye ting, der kommer til 2015-fladskærmene er Mozill
Læs Mere

Microsoft opsnapper IP adresser i jagt på pirater

Der er ingen tvivl om, at man, hvis man er pirat i teknologisk forstand, er jaget vildt af rettighedshaverne.
Læs Mere

Project CARS Launch Trailer frigivet

Det efterhånden meget hypede og for mange længe ventede Project Cars, der efter sigende skulle udkomme den 7.
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.