Hmm skulle vel ikke være fra Fight Club? Synes det første citat virker ret bekendt, f.eks i starten lige inden han møder tyler durden.. Det andet siger mig ikke lige noget.. Hvis det er rigtigt, giver jeg bare den videre..
Oprindeligt indlæg af origin
Hmm skulle vel ikke være fra Fight Club? Synes det første citat virker ret bekendt, f.eks i starten lige inden han møder tyler durden.. Det andet siger mig ikke lige noget.. Hvis det er rigtigt, giver jeg bare den videre..
Det er rigtigt nok at det er fra Fight Club men tror jeg er blevet kølhalet som citatmaster for denne gang, fordi jeg ikke kom med et hint
Oprindeligt indlæg af origin
Det er rigtigt nok at det er fra Fight Club men tror jeg er blevet kølhalet som citatmaster for denne gang, fordi jeg ikke kom med et hint
Ja vi har haft dig under kølen op til flere gange
Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70
Ok har lige set lidt af filmen for at opfriske min hukommelse Får et større stykke
"First of all, Papa Smurf didn't create Smurfette. Gargamel did. She was sent in as Gargamel's evil spy with the intention of destroying the Smurf village. But the overwhelming goodness of the Smurf way of life transformed her. And as for the whole gang-bang scenario, it just couldn't happen. Smurfs are asexual. They don't even have... reproductive organs under those little, white pants. It's just so illogical, you know, about being a Smurf. You know, what's the point of living... if you don't have a dick?"
Jeg er helt sikker på at jeg har hørt Citatet før, men kan slet ikke placere det lige nu, kan du ikke give os et årstal, en instruktør eller en skuespiller ??
System : Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu