- Tweak.dk »
- Film & Musik »
Er det blood sport ??
Frank Dux ftw
(selvom 100% hold i virkeligheden er så meget sagt)
Frank Dux ftw

(selvom 100% hold i virkeligheden er så meget sagt)
System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fruitloop" (25.05.2009, 20:52)
Citeret
Oprindeligt indlæg af vanto
nej blood sport har ikke engang været nomineret til en ESPY... og så er den lavet i det forkerte millenium....![]()
Den film du citerer er altså lavet efter år 2000?
Det her bliver så et vildt skud i tågen.... Er det den der film med George Clooney om Harvards fodboldhold? Leathernecks eller noget i den stil?

Citeret
ja den er lavet efter år 2000
George Clooney: nej
Harvards fodboldhold: nej vi er dog over i collage sport men ikke football
Må sige du har fundet en af de mere svære

Er blevet nødt til at google den for at finde ud af hvad det er for en.... Det er godt nok ikke lige den mest kendte film! Jeg vil næsten gå så langt som at påstå den der gætter den her må have snydt!

Citeret
jeg havede 2 andre der er meget sværere den ene er fra en serie så var ikke sikker på at jeg måtte bruge den...
det er også oki og snyde når den nu er så svær....![]()
![]()
Syntes det ville være en skam at afgøre det på snyd

Kan vi ikke smide nogle flere hints.... Jeg lægger ud: Filmen handler om college basket...nærmere bestemt det første hold med en 100% sort startopstilling

Citeret
Oprindeligt indlæg af Keder
Citeret
jeg havede 2 andre der er meget sværere den ene er fra en serie så var ikke sikker på at jeg måtte bruge den...
det er også oki og snyde når den nu er så svær....![]()
![]()
Syntes det ville være en skam at afgøre det på snyd
Kan vi ikke smide nogle flere hints.... Jeg lægger ud: Filmen handler om college basket...nærmere bestemt det første hold med en 100% sort startopstilling![]()
jeg tror det bliver svært uden snyd vil dog give dig ret den med American Pie var god

Citeret
Oprindeligt indlæg af tryllerylle
Så snyd dog, så vi kan komme videre!![]()
Allright....Filmen hedder Glory Road!
Blev nød til at finde den via ESPY og så gennemgå de film de har uddelt priser til - noget af et detektivarbejde.
Filmen blev i øvrigt udgivet direkte på DVD i DK og er efterhånden svær at finde i anden end parallelimport... Derudover er den umiddelbart mest kendte skuespiller i den Jon Voigt (Lara Crofts far).
Men bifald til vanto for udfordringen.... Håber bare ikke jeg ødelagde det for nogen der sad med svaret på tungen

Citeret
Citeret
Oprindeligt indlæg af tryllerylle
Så snyd dog, så vi kan komme videre!![]()
Allright....Filmen hedder Glory Road!
Blev nød til at finde den via ESPY og så gennemgå de film de har uddelt priser til - noget af et detektivarbejde.
Filmen blev i øvrigt udgivet direkte på DVD i DK og er efterhånden svær at finde i anden end parallelimport... Derudover er den umiddelbart mest kendte skuespiller i den Jon Voigt (Lara Crofts far).
Men bifald til vanto for udfordringen.... Håber bare ikke jeg ødelagde det for nogen der sad med svaret på tungen![]()
Da jeg først så citat'et sagde det mig intet, efter hintsene havde jeg absolut ingen anelse

Citeret
Citeret
KEDER gi' den gas du vinder selv om det var snyd...en virkelig god film hvis man er til basketball
![]()
Tak tak...ja det virker som en okay sportsfilm
"I desperatly want to make love to a schoolboy" (det er citatet ikke en konstatering :finger![]()
hah

Nyeste Videoer og Trailers
Partner sider
Indsend nyhed
Nyhedsbrev
Tilføj din mail adresse til vores nyhedsbrev der sendes ud med info om konkurrencer og artikler.
MEST LÆSTE
MEST KOMMENTEREDE