Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

4.121

mandag, 25. maj 2009, 20:51

Er det blood sport ??

Frank Dux ftw :ph34r:

(selvom 100% hold i virkeligheden er så meget sagt)

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fruitloop" (25.05.2009, 20:52)

4.122

tirsdag, 26. maj 2009, 00:19

nej blood sport har ikke engang været nomineret til en ESPY... og så er den lavet i det forkerte millenium.... :D

4.123

tirsdag, 26. maj 2009, 03:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af vanto
nej blood sport har ikke engang været nomineret til en ESPY... og så er den lavet i det forkerte millenium.... :D

Den film du citerer er altså lavet efter år 2000?
Det her bliver så et vildt skud i tågen.... Er det den der film med George Clooney om Harvards fodboldhold? Leathernecks eller noget i den stil? :)

4.124

tirsdag, 26. maj 2009, 03:38

ja den er lavet efter år 2000 :D

George Clooney: nej

Harvards fodboldhold: nej vi er dog over i collage sport men ikke football

4.125

tirsdag, 26. maj 2009, 13:40

Citeret

ja den er lavet efter år 2000 :D

George Clooney: nej

Harvards fodboldhold: nej vi er dog over i collage sport men ikke football

Må sige du har fundet en af de mere svære 8o

Er blevet nødt til at google den for at finde ud af hvad det er for en.... Det er godt nok ikke lige den mest kendte film! Jeg vil næsten gå så langt som at påstå den der gætter den her må have snydt! :D

4.126

tirsdag, 26. maj 2009, 19:35

jeg havede 2 andre der er meget sværere den ene er fra en serie så var ikke sikker på at jeg måtte bruge den...

det er også oki og snyde når den nu er så svær.... :D :9xo

4.127

tirsdag, 26. maj 2009, 19:49

American Pie?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (26.05.2009, 19:50)

4.128

tirsdag, 26. maj 2009, 22:24

Citeret

jeg havede 2 andre der er meget sværere den ene er fra en serie så var ikke sikker på at jeg måtte bruge den...

Syntes det ville være en skam at afgøre det på snyd ;)

Kan vi ikke smide nogle flere hints.... Jeg lægger ud: Filmen handler om college basket...nærmere bestemt det første hold med en 100% sort startopstilling :)

4.129

tirsdag, 26. maj 2009, 22:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz
American Pie?

Syntes næsten du fortjener at vinde på den der.... Man kan ihvertfald ikke anklage dig for snyd :D

4.130

tirsdag, 26. maj 2009, 22:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Keder

Citeret

Syntes det ville være en skam at afgøre det på snyd ;)

Kan vi ikke smide nogle flere hints.... Jeg lægger ud: Filmen handler om college basket...nærmere bestemt det første hold med en 100% sort startopstilling :)

jeg tror det bliver svært uden snyd vil dog give dig ret den med American Pie var god :D

4.131

onsdag, 27. maj 2009, 13:41

Så snyd dog, så vi kan komme videre! ;)

4.132

onsdag, 27. maj 2009, 18:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af tryllerylle

Allright....Filmen hedder Glory Road!

Blev nød til at finde den via ESPY og så gennemgå de film de har uddelt priser til - noget af et detektivarbejde.
Filmen blev i øvrigt udgivet direkte på DVD i DK og er efterhånden svær at finde i anden end parallelimport... Derudover er den umiddelbart mest kendte skuespiller i den Jon Voigt (Lara Crofts far).

Men bifald til vanto for udfordringen.... Håber bare ikke jeg ødelagde det for nogen der sad med svaret på tungen ;)

4.133

onsdag, 27. maj 2009, 18:57

Ja det citat var sgu lige til at få grå hår af :D for en gangs skyld bifalder jeg snyd :)).

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

4.134

onsdag, 27. maj 2009, 19:59

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af tryllerylle

Allright....Filmen hedder Glory Road!

Blev nød til at finde den via ESPY og så gennemgå de film de har uddelt priser til - noget af et detektivarbejde.
Filmen blev i øvrigt udgivet direkte på DVD i DK og er efterhånden svær at finde i anden end parallelimport... Derudover er den umiddelbart mest kendte skuespiller i den Jon Voigt (Lara Crofts far).

Men bifald til vanto for udfordringen.... Håber bare ikke jeg ødelagde det for nogen der sad med svaret på tungen ;)

Da jeg først så citat'et sagde det mig intet, efter hintsene havde jeg absolut ingen anelse :D Aldrig hørt om den film før :D

4.135

onsdag, 27. maj 2009, 22:19

KEDER gi' den gas du vinder selv om det var snyd... :D en virkelig god film hvis man er til basketball :D

4.136

onsdag, 27. maj 2009, 22:49

Citeret

KEDER gi' den gas du vinder selv om det var snyd... :D en virkelig god film hvis man er til basketball :D

Tak tak...ja det virker som en okay sportsfilm :)

"I desperatly want to make love to a schoolboy" (det er citatet ikke en konstatering :finger:)

4.137

onsdag, 27. maj 2009, 23:54

Citeret

Citeret

Tak tak...ja det virker som en okay sportsfilm :)

"I desperatly want to make love to a schoolboy" (det er citatet ikke en konstatering :finger:)

hah :D

4.138

torsdag, 28. maj 2009, 00:34

er det ikke dum dummere eller hvad den nu hedder med jim carrey??

edit må man citere serier???

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "vanto" (28.05.2009, 00:39)

4.139

torsdag, 28. maj 2009, 04:36

Citeret

er det ikke dum dummere eller hvad den nu hedder med jim carrey??

edit må man citere serier???

Jo Dum og Dummere :)

Tror godt man må citere serier.... Der står ihvertfald ikke noget om at man ikke;)

4.140

torsdag, 28. maj 2009, 17:47

kommer du snart med et nyt citat Vanto?

Seneste tests og artikler

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere

0

Be quiet! Straight Power E9-400W GOLD80+

Strømforsyninger ser vi jo til
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Kingston er klar med SSDNow V310 Solid State Drive

Kingston er kommet med den nye
Læs Mere

0

Killzone: Shadow Fall får gratis multiplayer maps onsdag

Der kommer to sprit nye og ikk
Læs Mere

0

Artikel: Filmpremierer uge 30

Vi skal også i denne uge have
Læs Mere

0

The Last of Us Remastered DLC annonceres i denne uge

Det forventes at Naughty Dog a
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.