Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

433

onsdag, 11. januar 2006, 18:07

Citeret

Originally posted by Zlinky

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Originally posted by KarGa
x

En filmtosse er hvad jeg er, men er nu ikke den der har gættet fleste rigtige (så vidt jeg ved) ...

Kører vi nu også med sange ?

Hmm... kan egentligt også godt være at det var på et andet forum vi også kørte med sange... hvis det ikke er i orden, så skriver en anden bare et andet :)

Men så kan det vel gå hen at blive meget svært ... Medmindre man poster fra sange som er almen kendte .. Dog kun min mening !

434

onsdag, 11. januar 2006, 18:27

Den sang der er ihvertfald ikk almen kendt :)

435

onsdag, 11. januar 2006, 18:41

Så gæt denne her sang:

Take my hand, take my hand yeah take my hand
Follow me, follow me yeah let's go
To the sand, to the sand, the purest sand
Into the sea, into the sea yeah let's go
Leaving reason far behind
Nothing here is cruel or kind
Only your desire set me free
Let us lie here all alone
Worn away like river stone
Let us be the sirens of the sea

Eller i kan jo også bare nøjes med at gætte det reviderede citat i min signatur :T

436

onsdag, 11. januar 2006, 19:08

Citeret

Så gæt denne her sang:

Take my hand, take my hand yeah take my hand
Follow me, follow me yeah let's go
To the sand, to the sand, the purest sand
Into the sea, into the sea yeah let's go
Leaving reason far behind
Nothing here is cruel or kind
Only your desire set me free
Let us lie here all alone
Worn away like river stone
Let us be the sirens of the sea

Eller i kan jo også bare nøjes med at gætte det reviderede citat i min signatur :T

Så er min da bedre almen kendt end din :razz:

- eller også kender jeg bare ikke sangen..

Man kan jo sige det samme om film så.. men bare fordi to ikke kender sangen, så er det jo ikke ens betyndende med at den ikke er kendt.

Men ok - min var vidst ikke helt almen kendt. ;) Soulfly - Bleed - skrevet af Soulfly's forsanger Max C. og Fred Durst fra Limp Bizkit som en lille hilsen til "motherfuckeren" der slog Max C's lillebror ihjel.

437

onsdag, 11. januar 2006, 19:13

Citeret

Originally posted by Zlinky
Så er min da bedre almen kendt end din :razz:

- eller også kender jeg bare ikke sangen..

Man kan jo sige det samme om film så.. men bare fordi to ikke kender sangen, så er det jo ikke ens betyndende med at den ikke er kendt.

Men ok - min var vidst ikke helt almen kendt. ;) Soulfly - Bleed - skrevet af Soulfly's forsanger Max C. og Fred Durst fra Limp Bizkit som en lille hilsen til "motherfuckeren" der slog Max C's lillebror ihjel.

Det er rigtigt nok, det samme gælder film .. Men hvis det skal være sange bør det næsten være hele strofer ...

Edit:
Min var Oceanlab - Sirens of the sea [Kyau vs. albert remix] ... Nummeret er ikke udgivet endnu, og kun tilgængelig igennem 1 enkelt mix cd (af hvad jeg ved) samt livesets eller live-radio-sets ..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (11.01.2006, 19:14)

438

onsdag, 11. januar 2006, 19:22

Seriøst? skal vi nu også ha sange? baaah, den sucks jeg til :(

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

439

onsdag, 11. januar 2006, 19:56

Hey, skal vi ikke bare tage film-citater? Det kørte altså fint nok, så hvorfor skal vi pludselig til sange - der er mange flerre og meget længere smags-bredde..

Er der ikke bare nogen der smider et film citat op?

440

onsdag, 11. januar 2006, 20:36

Citeret

Originally posted by tAshDa
Hey, skal vi ikke bare tage film-citater? Det kørte altså fint nok, så hvorfor skal vi pludselig til sange - der er mange flerre og meget længere smags-bredde..

Er der ikke bare nogen der smider et film citat op?

Jooh, som tidligere, tag den i min signatur ...

441

onsdag, 11. januar 2006, 21:05

Du regner med at man ka læse det? 8o

442

onsdag, 11. januar 2006, 21:11

Citeret

Du regner med at man ka læse det? 8o

Fornemmer teksten ikke står så tydelig hos andre :roller:

Here you will dwell bound to your grief under the fading..

443

torsdag, 12. januar 2006, 07:33

Det har skam fra start været mening at alt skulle med og der har da også været nogle sitater fra kendte personer som ikke har noget som helst med film at gøre.

Men vi kan godt indføre en regl med at det er fra film fra nu af.

Ellers for regler læs den første post i tråden!

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

444

torsdag, 12. januar 2006, 22:27

Jeg må indrømme at jeg tilslutter mig den skare som mener at det kun skal være film citater og berømte ord fra kendte/berygtede personer.

Nå men her får i lige et hurtigt citat med på vejen :)

Citeret

Sorry. Sorry. I got a little agitated. The thought of escape crossed my mind, and then suddenly - suddenly - suddenly I felt like bending the fucking bars back, ripping out the goddamn window frames and eating them - yes, *eating* them! Leaping, leaping, leaping! Colonics for everyone! All right! You dumbasses. I'm a mental patient. I'm *supposed* to act out!

l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Anarchy" (12.01.2006, 22:28)

445

torsdag, 12. januar 2006, 22:34

Citeret

Originally posted by Anarchy
Jeg må indrømme at jeg tilslutter mig den skare som mener at det kun skal være film citater og berømte ord fra kendte/berygtede personer.

Nå men her får i lige et hurtigt citat med på vejen :)

Citeret

Sorry. Sorry. I got a little agitated. The thought of escape crossed my mind, and then suddenly - suddenly - suddenly I felt like bending the fucking bars back, ripping out the goddamn window frames and eating them - yes, *eating* them! Leaping, leaping, leaping! Colonics for everyone! All right! You dumbasses. I'm a mental patient. I'm *supposed* to act out!

Ikk for noget, men har en kørende ...

Medmindre den der 48 timersregel gælder ?

446

torsdag, 12. januar 2006, 23:10

Citeret

Den er hverken vedtaget eller overskredet :) Der er kun gået ca. 26 timer

447

torsdag, 12. januar 2006, 23:24

Citeret

Citeret

Den er hverken vedtaget eller overskredet :) Der er kun gået ca. 26 timer

Ja okay, der kan man bare se :razz:

448

fredag, 13. januar 2006, 07:27

Syntes godt vi kan vedtage den 48 timers regel og sige den gælder fra nu af for at holde gang i det hvis en pludselig ikke er her i en uge :)

449

fredag, 13. januar 2006, 07:32

Så lige noget helt andet fik først læst din nu macimuz men den er da nem :)
Gode film gode bøger... men det korte af det lange det er Elron der snakker til hans datter og siger at hun ikke skal blive ved aragon fordi hun alligevel vil dø ved et sværd eller ved tiden også selvom det lykkedes at slå sauron.

Mener det er i film nr. 2 altså the two towers

450

fredag, 13. januar 2006, 11:10

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Så lige noget helt andet fik først læst din nu macimuz men den er da nem :)
Gode film gode bøger... men det korte af det lange det er Elron der snakker til hans datter og siger at hun ikke skal blive ved aragon fordi hun alligevel vil dø ved et sværd eller ved tiden også selvom det lykkedes at slå sauron.

Mener det er i film nr. 2 altså the two towers

nemlig ja :9xo

451

fredag, 13. januar 2006, 11:31

Jamen så må jeg jo heller komme med en ny så folk har lidt at arbejde med :) Fra en af mine ynglingsfilm genial som alle andre den mand har lavet :))

Citeret

person1: So we cool?

person2: Yeah, we cool. Two things. Don't tell nobody about this. This shit is between me, you, and Mr. Soon-To-Be-Living-The-Rest-of-His-Short-Ass-Life-In-Agonizing-Pain Rapist here. It ain't nobody else's business. Two: you leave town tonight, right now. And when you're gone, you stay gone, or you be gone. You lost all your L.A. privileges. Deal?

person1: Deal.

person2: Get your ass out of here.

452

fredag, 13. januar 2006, 13:59

For nemt - PULP FICTION (en af de sejeste film nogensinde)

Ving Rahmes og Bruce Willis, i en lille samtale efter Ving er blevet introduceret for lidt SM meget imod hans vilje.

453

fredag, 13. januar 2006, 17:39

Jamen det er jo rigtigt :)

454

lørdag, 14. januar 2006, 07:19

Så er det jo mig...

"i know you don't smoke weed - i know that, but i'm gonna get you high today."

"It's friday
you aint got no job
and you aint got shit to do!"

455

lørdag, 14. januar 2006, 12:00

Citeret

Originally posted by tryllerylle
Så er det jo mig...

"i know you don't smoke weed - i know that, but i'm gonna get you high today."

"It's friday
you aint got no job
and you aint got shit to do!"

Friday ?

456

lørdag, 14. januar 2006, 14:44

Yep - Ice Cube, og Chris Tucker i bedste stil...

Så er det dig... :9xo

457

lørdag, 14. januar 2006, 15:28

here you go:

"The people have suffered years of warfare. Only the King of Qin can stop the chaos by uniting all under Heaven."

458

søndag, 15. januar 2006, 21:22

Citeret

here you go:

"The people have suffered years of warfare. Only the King of Qin can stop the chaos by uniting all under Heaven."

Udelukkende pga. ordet Heaven går mit gæt på
Kingdom of Heaven?

459

søndag, 15. januar 2006, 21:56

Citeret

Originally posted by tAshDa

Citeret

here you go:

Udelukkende pga. ordet Heaven går mit gæt på
Kingdom of Heaven?

Nope ...

Qin er faktisk et større hint ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (15.01.2006, 21:56)

ASUS Z97 Gryphon mATX

Står du som så mange før og tænker, at du vil ned i formfaktor, så din PC måske ikke behøver fylde helt så meg
Læs Mere

Fractal Design Define S Midi-Tower

Hvis du som PC-bygger har tænkt dig at gå all-in på vandkøling eller ekstrem luftkøling, så har du måske kigge
Læs Mere

Antec A.M.P Lifebar 10

Hvis du er en af dem, som er meget på farten og ofte er ved at løbe tør for strøm, inden du når at finde en st
Læs Mere

Raijintek Triton Core

De modificerbare AIO vandkølere er efterhånden ved at blive ret populære, og det især fordi det er en billig m
Læs Mere

be quiet! PurePower L8 - 730 watt

Denne gang tager vi et kig på endnu en strømforsyning, som kommer fra producenten be quiet! og deres nye model
Læs Mere

Xtreamer Wonder Media Player

Er du ikke bekendt med producenten Xtreamer, så vil vi i dag lave om på dette. Vi har nemlig modtaget deres Wo
Læs Mere

Samsung Galaxy S6 edge

Her på redaktionen elsker vi, når vi får tilbudt de nye sager til test, så vi var ikke sene til at takke ja, d
Læs Mere

BenQ BL3201PT 4K UHD Monitor

Det sker ikke ret tit, at vi tester skærme her på Tweak.dk, men i samarbejde med BenQ har vi fået en 32" 4K sk
Læs Mere

Vinderen er fundet! Vind med Antec og Tweak.dk

På denne skønne tirsdag skal vi da have skudt en giveaway af sted. Det gør vi i samarbejde med Antec Mobile Pr
Læs Mere

Tweak.dk præsenterer: NESCAFÉ Dolce Gusto Mini Limited Edition

Hvad byder du uventede gæster? En kop friskbrygget te, kaffe eller endda iste kunne være sagen for de fleste,
Læs Mere

FSP sender nye strømforsyninger på gaden

FSP er en særdeles velkendt producent her på redaktionen. Vi har flere gange testet deres strømforsyninger og
Læs Mere

Microsoft: Android-opdateringer er en rodet affære

Android-opdateringer er en rodet affære. Sådan lyder det i hvert fald fra konkurrenten Microsoft og dennes Exe
Læs Mere

Half-Life remake klar på Steam

Enhver gamer med respekt for sig selv har hørt om eller spillet Half-Life, og de fleste Half-Life gamere har o
Læs Mere

Opdateret: DeepCool på vej med nyt specielt kabinet

DeepCool har netop præsenteret et nyt kabinet ved navn GamerStorm TriStellar, der er lige dele specielt og sær
Læs Mere

Grooveshark er tilbage

Vi skrev tidligere, at den ret kontroversielle og af flere retitighedshavere forhadte musikstreamingtjeneste G
Læs Mere

Microsoft skal finde nyt navn til Skype

Når du siger Skype, så tænker du sikkert på programmet, der gør det muligt at foretage opkald og videoopkald p
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.