Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

3.721

tirsdag, 3. februar 2009, 09:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Keder

Citeret

Oprindeligt indlæg af nonsens

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa
Kan komme med et hint :) kan sige så meget, at hovedpersonen rent faktisk "hedder" xxxx i filmen.. man får aldrig hans navn at vide:

Citeret

XXXX: [voiceover] Paul the Boatman. Kinky, The Duke. Slasher. Kilburn Jerry. Crazy Larry. Mr. Lucky. Troop. Jimmy. I don't want to add my name to that list. My name? If you knew that you'd be as clever as me.

tror jeg melder pas her, tror ikke det en film jeg har set. sååååå

DRENGE kom nu på banen !!

Siger heller ikke mig noget....men det er et fedt citat, så jeg kunne godt tænke mig at se den :crazyeyes:

ja jeg vil altså også gerne vide hvad det er for en film jeg skal se næste gang ;)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=15807&sid=[/IMG]

3.722

tirsdag, 3. februar 2009, 12:33

Layer Cake...

3.723

tirsdag, 3. februar 2009, 15:39

Hehe godt at høre i har sans for gode citater.. megafed film, men desværre meget overset også

Det er nemlig Layer Cake, med Daniel Craig som xxxx - svan, you take it

3.724

tirsdag, 3. februar 2009, 20:48

okai den har jeg aldrig hørt om, navnet siger mig intet, men det lyder da som en film jeg da bestemt skal se ;)

3.725

tirsdag, 3. februar 2009, 20:50

Citeret

okai den har jeg aldrig hørt om, navnet siger mig intet, men det lyder da som en film jeg da bestemt skal se ;)

Så inviter lige mig med - kender den også kun på titlen og Daniel Craig som medvirkende!

3.726

tirsdag, 3. februar 2009, 21:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

Så inviter lige mig med - kender den også kun på titlen og Daniel Craig som medvirkende!

så det en af de film vi skal se næste gang vi holder film weekend.

3.727

tirsdag, 3. februar 2009, 21:37

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

så det en af de film vi skal se næste gang vi holder film weekend.

Godt så :D

3.728

tirsdag, 3. februar 2009, 22:25

1:
A long time ago, I was in Burma, my friends and I were working for the local government. They were trying to buy the loyalty of tribal leaders by bribing them with precious stones. But their caravans were being raided in a forest north of Rangoon by a bandit. So we went looking for the stones. But in six months, we never found anyone who traded with him. One day I saw a child playing with a ruby the size of a tangerine. The bandit had been throwing them away.

2: Then why steal them?

1: Because he thought it was good sport. Because some men aren't looking for anything logical, like money. They can't be bought, bullied, reasoned or negotiated with. Some men just want to watch the world burn.

3.729

onsdag, 4. februar 2009, 08:37

The Dark Knight

3.730

onsdag, 4. februar 2009, 08:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Prectar
The Dark Knight

Bingo!

3.731

onsdag, 4. februar 2009, 09:14

Citeret

*****: I was wondering if you would like to join me in my quarters this night... for some toast.

3.732

torsdag, 5. februar 2009, 08:25

Anyone? :))

3.733

torsdag, 5. februar 2009, 09:33

Citeret

Den siger mig ikke det mindste... :P

Vision S-Series S3768
Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
17.3” LED AntiGlare 1920x1080
Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
Samsung 830-Series 256GB
WD Scorpio Blue 640GB

3.734

torsdag, 5. februar 2009, 09:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Spixe

Citeret

Den siger mig ikke det mindste... :P

Venter lidt med hints, den må dimre for nogen :P

3.735

fredag, 6. februar 2009, 08:22

Hint: Mexicansk

3.736

fredag, 6. februar 2009, 10:17

Citeret

Hint: Mexicansk

Nacho Libre?

3.737

lørdag, 7. februar 2009, 10:33

Korrekt :)

3.738

lørdag, 7. februar 2009, 19:18

Aight, her kommer den nye så:

Citeret

Is this a declaration of war? Is this some white cunts joke that black cunts don't get? 'Cause I'm not fucking laughing, Nicholas!

3.739

søndag, 8. februar 2009, 10:57

Skal i ha' en hint? :)

3.740

søndag, 8. februar 2009, 11:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz

Ja tak :ph34r:

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

3.741

mandag, 9. februar 2009, 09:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fruitloop

Citeret

Ja tak :ph34r:

Blev det til noget med det hint?

3.742

mandag, 9. februar 2009, 09:46

Kommer her..

Filmen er fra 99 og foregår i london..

3.743

mandag, 9. februar 2009, 11:01

Citeret

Kommer her..

Filmen er fra 99 og foregår i london..

aaaargh for ind i H... det er sgu da lock stock and 2 smoking barrels.... Fantastisk film :9xo

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

3.744

mandag, 9. februar 2009, 14:53

Indeed it is.. Your turn baby! :D

Thermaltake Commander FT Fan Controller

Hvis man har installeret et vildt custom vandloop i sin computer, kan det være ganske nyttigt at være i stand
Læs Mere

Logitech MX Master

Vi skal i denne test tage et kig på Logitechs nye flagskib af en mus ved navn MX Master. Der er tale om en mus
Læs Mere

Gigabyte Z170X-Gaming 7

Vi har denne gang vendt næsen mod Gigabyte, når vi endnu engang kaster os ud i en test af endnu et Z170 bundko
Læs Mere

be quiet! Dark Power Pro 1000 W PSU

Så er Tweak.dk tilbage med endnu en anmeldelse. Denne gang skal vi kigge på et kraftværk af en strømforsyning
Læs Mere

NZXT S340 Special Edition

Denne test vil for de fleste trofaste Tweak læsere virke lidt som et deja-vu, da vi skal kigge på et kabinet,
Læs Mere

Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma

Razers Blackwidow tastatur har vi flere gange haft forbi vores testbænk, men det er første gang, vi skal have
Læs Mere

MSI GTX 950 Gaming 2G OC

Tiden er kommet til, at vi skal vende blikket mod et entry level grafikkort i den mere prisvenlige ende af ska
Læs Mere

ASRock Z170 Extreme4

Det er nu blevet tiden til, at vi skal have kigget lillebroderen til det her på Tweak.dk for nyligt testede Z1
Læs Mere

Popcorn Time: Hollywood er selv skyld i vores popularitet

Hvis du bruger den i de langt de fleste tilfælde ulovlige streamingtjeneste Popcorn Time, så er du langt fra d
Læs Mere

Corsair præsenterer ny Bulldog stue-PC

Vi har før omtalt Corsairs nye stue-PC ved navn Bulldog, og nu er der landet en officiel pressemeddelelse om d
Læs Mere

Lørdagen på Twitch med TeamTweak

Endnu en dag er gået, og TeamTweak har vanen tro slået sig løs med timevis af streaming af både CS:GO, D3, H1Z
Læs Mere

Mand bygger LEGO kopi af ikonisk krigsskib

En skotsk fisker ved navn Jim McDonough er krigsskibs-entusiast, og han har netop lagt sidste hånd på et 3 år
Læs Mere

Stereo Studio drejer nøglen om

Selvom nyheden egentlig er et par dage gammel, så fortjener den stadig en portion opmærksomhed her på Tweak.dk
Læs Mere

ASUS teaser med nye ROG MATRIX grafikkort

Noget tyder på, at ASUS ikke vil lade MSI være alene om at præsentere nye GTX 980 Ti grafikkort. De har nemlig
Læs Mere

Få overblikket: Fredagen på Team Tweak

Team Tweak fortsætter i ekspresfart, og fredagen var ingen undtagelse. Vi havde gang i stort set alle vores st
Læs Mere

AOC præsenterer verdens vel nok billigste FreeSync-skærm

AOC er en særdeles velkendt producent af bl.a. skærme, og det er netop sådan en, vi i dag kan præsentere jer f
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.