Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Dertil har du selvfølgelig en pointe, men jeg formoder at folk er så venlige, at de skriver citaterne som de er på filmens originale sprog. Der ville næppe være den store succes-rate hvis folk pludselig skrev arabisk.
Umiddelbart tror jeg nu at M er den mest brugte titel, men jeg er nu godt klar over, at den også til tider er refereret som du nævner. Til tider kaldes den også Fritz Lang's M - blandt andet på mit DVD-cover. Kært barn har mange navne.
Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
A ring is like circle, goes on forever. Not like triangle or square.
I Now Pronounce You Chuck and Larry. Nemt.
Ja alt der omhandler homosexualitet og "ringe" ligger jo indenfor din expertise.
Korrekt.
Nej jeg tænkte på mere google.com
Som så IKKE må bruges hvilket også står i reglerne !!!!!!
Rolig nu sømand, tag da en joke. Eller noget beroligende, hvad der nu skal til. Jeg ved selvfølgelig at google ikke må bruges, ellers var der ingen pointe med tråd.