Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Siden den åbenbart er bøvlet at gætte, kan jeg da lige tilføje en ekstra information til mit oprindelige hint: Det er ikke en Peter Jackson film vi er på udkig efter.
Jeg overvejer lidt om jeg skulle smide et andet citat, eftersom det ikke rigtigt lader til at nogle kender filmen.
hehe jeg ser typisk ikke den slags film du nævner, og du siger selv den er 25 år gammel... Jeg googlede den, og jeg havde aldrig hørt om den og jeg kender heller ikke rigtig nogen som kender den...
Jeg overvejer lidt om jeg skulle smide et andet citat, eftersom det ikke rigtigt lader til at nogle kender filmen.
hehe jeg ser typisk ikke den slags film du nævner, og du siger selv den er 25 år gammel... Jeg googlede den, og jeg havde aldrig hørt om den og jeg kender heller ikke rigtig nogen som kender den...
Oprindeligt indlæg af Brtlsn
Hvis det stadig er "Long live the new flesh" er det
VIDEODROME !
Genial film! David Croneberg! Ham der også var med til bl.a. Fluen
Åh, jeg troede aldrig denne dag skulle komme. Det er naturligvis Videodrome der er tale om her.