Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

2.201

onsdag, 22. august 2007, 17:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Svan
Så kommer jeg da med en ny:

I don't know. Part of me thinks the kid's right. He asks what he's done to deserve this. He wants to stay here, fine. Let's leave him and go home. But then another part of me thinks, what if by some miracle we stay, then actually make it out of here. Someday we might look back on this and decide that xxx xxx xxx was the one decent thing we were able to pull out of this whole god awful, shitty mess. Like you said, Captain, maybe we do that, we all earn the right to go home.

Jeg er næsten sikker på den er fra en sci-fi film jeg har set, med en dreng der har en søster som de alle sammen siger er underlig. Hun går helt amok nogle gange. Jeg kan bare absolut ikke huske hvad den hedder lige pt. Og så tror ejg det er en neger der siger det, på et tidspunkt de er kommet til en camp, hvor der bor en de kalder præst eller noget, og de alle sammen er døde da de kommer.

2.202

onsdag, 22. august 2007, 17:22

Kan så sige det ikke er fra en Sci-Fi film...

2.203

onsdag, 22. august 2007, 17:31

Citeret

Kan så sige det ikke er fra en Sci-Fi film...

:D

2.204

onsdag, 22. august 2007, 17:37

For mig lyder det som en krigsfilm, men kan ikke lige pinpointe hvilken en.

Tænker Tears of the Sun, men det kan bare ikke helt passe. Bruce er bla. kun løjtnant.

2.205

onsdag, 22. august 2007, 17:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz
For mig lyder det som en krigsfilm, men kan ikke lige pinpointe hvilken en.

Tænker Tears of the Sun, men det kan bare ikke helt passe. Bruce er bla. kun løjtnant.

Vi nærmer os drastisk, men det er som du selv siger ikke Tears of the Sun...

2.206

onsdag, 22. august 2007, 18:06

Så vil jeg da næsten gætte på Saving Private Ryan og at der står save Private Ryan under dine x'er..
Dog husker jeg det ikke :)

2.207

onsdag, 22. august 2007, 18:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slacker
Så vil jeg da næsten gætte på Saving Private Ryan og at der står save Private Ryan under dine x'er..

Jamen så er der da bingo... Det er Sergent Horvath eller hvordan han nu staves...

2.208

onsdag, 22. august 2007, 18:51

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slacker

Jamen så er der da bingo... Det er Sergent Horvath eller hvordan han nu staves...

Ahh, han er altid så rå i sådanne film - gælder det samme i Black Hawk Down :D

2.209

onsdag, 22. august 2007, 19:43

Jeg kan simpelthen slet ikke komme på et.
Den er fri.

2.210

torsdag, 23. august 2007, 08:14

Person 1: Every aerial photo and recon report indicate a defensive arsenal in the D, and perhaps negative C, categories. There's also some anti-aircraft squadrons. They can send up an ack-ack umbrella high enough to make any attack ineffective.

Person 2: I don't have a clue what you're talking about, ****. Not a fucking clue. I have a shell the size of a fist in my head. Pork Chop Hill. The only way I can make this goddamn toupee to stay on is by magnetizing the entire upper left quadrant of my skull, so you just go ahead and do what you do.

[LIST]i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620[/LIST][list]GIGABYTE GA-Z68AP-D3[/list][list]Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz[/list][list]XFX Radeon HD 5850 BE[/list][list]Corsair TX650 V2[/list][list]Creative SB Audigy SE[/list]

2.211

torsdag, 23. august 2007, 10:27

Hot Shots!

hvad med:

Jules: What does Marcellus Wallace look like?
Brett: What?
Jules: What country you from?
Jules: What ain't no country I ever heard of! They speak English in What?
Jules: ENGLISH, MOTHERFUCKER! DO-YOU-SPEAK-IT?
Brett: Yes!
Jules: Then you know what I'm saying!
Brett: Yes!
Jules: Describe what Marcellus Wallace looks like!
Brett: What, I-?
Jules: [pointing his gun] Say what again. SAY WHAT AGAIN. I dare you, I double dare you, motherfucker. Say what one more goddamn time.
Brett: He's b-b-black...
Jules: Go on.
Brett: He's bald...
Jules: Does he look like a bitch?
[Jules shoots Brett in shoulder]
Jules: DOES HE LOOK LIKE A BITCH?
Brett: No!
Jules: Then why you try to fuck him like a bitch, Brett?
Brett: I didn't.
Jules: Yes you did. Yes you did, Brett. You tried to fuck him. And Marcellus Wallace don't like to be fucked by anybody, except Mrs. Wallace.

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

2.212

torsdag, 23. august 2007, 10:44

Det er da Pulp Fiction! Kunne genkende det på "ENGLISH, MOTHERFUCKER! DO-YOU-SPEAK-IT?" :D

Genial film.

Jeg giver den videre

[LIST]i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620[/LIST][list]GIGABYTE GA-Z68AP-D3[/list][list]Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz[/list][list]XFX Radeon HD 5850 BE[/list][list]Corsair TX650 V2[/list][list]Creative SB Audigy SE[/list]

2.213

lørdag, 25. august 2007, 09:45

Her er en:

If you want to see a miracle, then BE the miracle..
:rules:

/natch

Min far har altid sagt, at man ikke får noget ud af at holde sin kæft.....

2.214

lørdag, 25. august 2007, 10:24

Bruce Almighty, eller Evan Almighty? det lyder som noget Gud kunne sige i de film :D

2.215

lørdag, 25. august 2007, 11:02

korrekt fra Bruce Almighty, og ja præcis gud der siger det.

din tur.. :)

/natch

Min far har altid sagt, at man ikke får noget ud af at holde sin kæft.....

2.216

søndag, 2. september 2007, 00:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Prectar
Bruce Almighty, eller Evan Almighty? det lyder som noget Gud kunne sige i de film :D

Hva Prectar kommer der et Citat eller ???

2.217

søndag, 2. september 2007, 00:52

Hmm, for at tråden ikke skal gå død, smider jeg lige et nyt citat her, som I BURDE kende, da den er fra en klassiker ;) :

Citeret

"You can say anything you want cause I've heard it all before. All you can do is pray for a quick death, which... you aren't going to get!"

2.218

søndag, 2. september 2007, 10:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Hmm, for at tråden ikke skal gå død, smider jeg lige et nyt citat her, som I BURDE kende, da den er fra en klassiker ;) :

Citeret

"You can say anything you want cause I've heard it all before. All you can do is pray for a quick death, which... you aren't going to get!"

Det må være fra Resovoir dogs.

2.219

søndag, 2. september 2007, 10:28

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Prectar

Hva Prectar kommer der et Citat eller ???

Sry, fik ikke set der var blevet svaret :oops:

Men godt der blev smidt et nyt :D

2.220

søndag, 2. september 2007, 11:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Citeret

Det må være fra Resovoir dogs.

Præcis - spil bolden op, mester. :))

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.