Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

2.141

søndag, 29. juli 2007, 23:41

X: You do well in school?
Y: Yeah
X: Good. So did I. They call that a paradox.

maxy

2.142

mandag, 30. juli 2007, 19:12

i får lige en ekstra fra samme film hvis det er lidt for svært (elsker den her):

X: Jeez. She fell funny.
[X griner af den døde krop]
Y: X, you really should see somebody.

maxy

2.143

mandag, 30. juli 2007, 20:25

Citeret

Originally posted by sancheZ
i får lige en ekstra fra samme film hvis det er lidt for svært (elsker den her):

Ja men den kan jeg da huske... det er the Departed - den anden quote siger mig dog ikke en dyt

2.144

mandag, 30. juli 2007, 23:56

Citeret

Originally posted by WebT

Citeret

Originally posted by sancheZ

Ja men den kan jeg da huske... det er the Departed - den anden quote siger mig dog ikke en dyt

korrekt! første quote er fra i bilen da han er dreng så vidt jeg husker..

maxy

2.145

tirsdag, 31. juli 2007, 05:57

Her kommer en ny så

Citeret

Person 1: Point Break or Bad Boys 2?
Person 2: Which one do you think i will prefer?
Person 1: No I mean which one do you want to watch first?

2.147

tirsdag, 31. juli 2007, 07:11

Citeret

Originally posted by Macimuz
Hot Fuzz

Skulle ha' vist den ville være for nem for dig :D men ja det er den

2.148

tirsdag, 31. juli 2007, 07:14

I think everything must go back to the fact that I had a very anxious childhood. You know, my - my mother never had time for me. You know, when you're - when you're the middle child in a family of five million, you don't get any attention.

2.149

tirsdag, 31. juli 2007, 07:22

Citeret

I think everything must go back to the fact that I had a very anxious childhood. You know, my - my mother never had time for me. You know, when you're - when you're the middle child in a family of five million, you don't get any attention.

Så vil jeg da komme med modangreb og sige ANTZ (altid godt med lidt inside viden :D)

2.151

tirsdag, 31. juli 2007, 07:47

Ja men så må jeg jo på den igen:

Citeret

Du har præcis fem sekunder til at fjerne det lort fra min container over i din trailer og put det over i 10b hvor der står sanitet, ellers tager jeg det lokum og putter det op i røven på dig!

Sådan ca.

2.153

tirsdag, 31. juli 2007, 08:15

Citeret

Den er da i traileren, hvis ikk jeg tager fejl..

Sprængfarlig Bombe?

Du bliver bare ved :D jeps det er den

2.154

tirsdag, 31. juli 2007, 08:28

Go back to your fancy cars, and your big bank accounts, and your celebrity friends, and your beautiful women, and Victoria Silvestedt, Playmate of the Year... FUCK!

2.155

tirsdag, 31. juli 2007, 17:01

Citeret

Go back to your fancy cars, and your big bank accounts, and your celebrity friends, and your beautiful women, and Victoria Silvestedt, Playmate of the Year... FUCK!

Baseketball ikke?

2.156

tirsdag, 31. juli 2007, 18:13

Citeret

Originally posted by Slacker

Citeret

Baseketball ikke?

Tænkte nok Victoria Silvestedt skulle afsløre den, men ja ;)

2.157

tirsdag, 31. juli 2007, 18:50

Citeret

Citeret

Originally posted by Slacker

Citeret

Baseketball ikke?

Tænkte nok Victoria Silvestedt skulle afsløre den, men ja ;)

1: You know what the Mexicans say about the Pacific?
2: No.
1: They say it has no memory. That's where I want to live the rest of my life. A warm place with no memory.

2.158

tirsdag, 31. juli 2007, 19:54

the shawshank redemption

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

2.159

tirsdag, 31. juli 2007, 21:50

Citeret

Originally posted by betaboy
the shawshank redemption

yeah.

2.160

torsdag, 2. august 2007, 10:52

Kom nu Betaboy :$

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.