1

tirsdag, 8. november 2005, 04:33

Ved ikke om der er så mange herinde, der kender eller har hørt dem ? Hører selv en skive en gang i mellem -> :hb: & :9xo - hvis man kan li' den slags music !
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=319849

2

tirsdag, 8. november 2005, 08:19

De er/var for fede :D

De er legendariske. De har lavet så mange klassikere, ihf for mit vedkommende ;)

Synes det er fortjent :hb:

3

tirsdag, 8. november 2005, 08:51

den mest kendte er jo nok stairway to heaven, men ja de har lavet rigtig mange fede..........og er stadig en inspiration for mange kunstnere idag...

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

4

tirsdag, 8. november 2005, 09:15

Cool :9xo

Led Zeppelin rocks :hb:

5

tirsdag, 8. november 2005, 11:27

Smukt! :hb:

6

tirsdag, 8. november 2005, 15:07

det manglede da også bare... :clap: :hb:

Asus P5W DH DLX + E6600
Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

7

tirsdag, 8. november 2005, 16:45

Ka' huske jeg var til TV-optagelse en gang i 70'erne med en del af kammersjukkerne. (Edit: det var d.17/3-69)
Iført langt hår, fløjlsbuks og islændere og siddende i skrædderstilling. :dance:
Så et klip fra den udsendelse for et par år siden - nørj hvor vi var ømme, at se på. :$

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (12.11.2005, 02:19)

8

tirsdag, 8. november 2005, 19:30

Wow! Hvor lækkert! Yeah, Led Zeppelin er klart et af de største bands i historien, fortjent! :)

Citeret

Originally posted by Bentzin
Ka' huske jeg var til TV-optagelse en gang i 70'erne med en del af kammersjukkerne.
Iført langt hår, fløjlsbuks og islændere og siddende i skrædderstilling. :dance:
Så et klip fra den udsendelse for et par år siden - nørj hvor vi var ømme, at se på. :$

Woot! Det var deres eneste koncert i DK, den blev spillet lige inden de blev kendte, har jeg ret? Hvis det er den, så misunder jeg dig så meget, bent! :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "AtoM!C" (08.11.2005, 19:34)

9

tirsdag, 8. november 2005, 20:13

Led Zeppelin er sgu nice.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

10

fredag, 11. november 2005, 23:35

Citeret

Originally posted by Berleburg
Led Zeppelin er sgu nice.

Jep og de er i TV lige nu - Sverige 2 sender pt. "The songs Remain The Same" Har den på DVD - fed koncert :hb: for dem som ka' li' den slags musik. :9xo (også lidt dokumentar ind i mellem).

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (11.11.2005, 23:37)

11

fredag, 11. november 2005, 23:36

Led Zeppelin og Black Sabbath er noget helt særligt. :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

12

fredag, 11. november 2005, 23:43

Citeret

Ka' huske jeg var til TV-optagelse en gang i 70'erne med en del af kammersjukkerne.

frem med nogle billeder :roller:

ellers kender jeg mest til dem pr. navn ... var ikke klar over man gav nobelprisen til musikere ...

13

fredag, 11. november 2005, 23:46

Citeret

Originally posted by Berleburg
Led Zeppelin og Black Sabbath er noget helt særligt. :)

Ja - Black Sabbath er/var også bare kanon - hørte dem også meget i mine unge dage. :hb:
- sidder næsten og får "flashback" eller hvad det nu hedder :)

14

fredag, 11. november 2005, 23:47

Citeret

Originally posted by Macimuz

ellers kender jeg mest til dem pr. navn ... var ikke klar over man gav nobelprisen til musikere ...

Nu er det jo heller ikke ligefrem det samme som en "normal" Nobelpris ..

15

fredag, 11. november 2005, 23:51

Citeret

Citeret

Fandt lige et link til den udsendelse, som foregik den 17 Marts 1969 - den kan vist købes som udsendelse hvis man har et TV-selskab. :rolleyes:
http://www.dr.dk/drsales/programmes/ma_r_LedZeppelin.html
Her er lidt facts om gruppen: http://www.dr.dk/musik/rock/artikel/led_zep_profil.asp

Og lige et link mere - til dem som vil se og læse mere om dem: http://led-zeppelin.com/

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "Bentzin" (12.11.2005, 00:38)

16

lørdag, 12. november 2005, 00:12

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Nu er det jo heller ikke ligefrem det samme som en "normal" Nobelpris ..

narj ...

17

lørdag, 12. november 2005, 02:25

Citeret

Originally posted by AtoM!C
Wow! Hvor lækkert! Yeah, Led Zeppelin er klart et af de største bands i historien, fortjent! :)

Citeret

Woot! Det var deres eneste koncert i DK, den blev spillet lige inden de blev kendte, har jeg ret? Hvis det er den, så misunder jeg dig så meget, bent! :)

Det var ikke deres eneste ! De har spillet i en klub i Gladsaxe (Teen Clubs Box 45, Egegaard, Skole), I Brøndby Pop klub (15/3-69 var der selv 8)) og så har de spillet i KB-Hallen en del gange + Tivoli's Koncersal og et par steder mere mener jeg.
Jeg oplevede dem i Brøndby Pop Klub, TV-byen og sidste gang var i KB-hallen. Hver gang var det bare helt i top. :9xo
Her er en liste over de gange, de har spillet i Danmark: http://www.geocities.com/alrunen/ledzeppelin.html

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (12.11.2005, 02:34)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.