Band Of Brothers

  • Hej



    Jeg kunne gerne tænke mig at høre hvad alle jer synes om Band Of Brothers?



    Min mening er at den er røv fed, og den fortjener virkelig at blive set af alle, også købt ikke download. Der er så fed historie i den, og de afslører sindssygt meget om hvad der skete i den tid. Det er en serie man IKKE burde gå glip af, den er vildt fed.

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Ja..


    Nok den fedste krigsfilm/serie ever lavet.


    Har selv boxen, og det er et MUST i en hver dvd samling!!
    Og ja, den fortæller rigtig meget om hvordan det var i den lorte tid..



    AbeTis
    Over and Out!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Tom Hanks Og Steven Spielberg har virkelig lavet et fantastisk arbejde. Den historie om WW2 er helt sindssyg godt lavet. Har hørt noget med at de affyrede 40000 skud hver dag på sådan en optagelse.

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Quote

    Originally posted by Malone
    de affyrede 40000 skud hver dag på sådan en optagelse.


    :ohmy:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Band of Brothers er også en af mine favorit-serier. Jeg fulgte spændt med i serien da den gik første gang på DR2, og har siden købt den på DVD og set den adskillige gange, og flere gange alle afsnit ud i én køre :D


    [Blocked Image: http://www.freakland-store.de/catalog/images/bandofbrothers_2.jpg]


    Men lige nu er min BoB tin box klart en perle i dvd-samlingen.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Så engang alle 10 afsnit til en videoaften sammen med nogle venner ...


    Den serie er så fed !


    Quote

    Originally posted by ayu
    Band of Brothers er også en af mine favorit-serier. Jeg fulgte spændt med i serien da den gik første gang på DR2, og har siden købt den på DVD og set den adskillige gange, og flere gange alle afsnit ud i én køre :D


    [Blocked Image: http://www.freakland-store.de/catalog/images/bandofbrothers_2.jpg]


    Men lige nu er min BoB tin box klart en perle i dvd-samlingen.


    Skal også bare eje den Tin Box før eller siden !

  • Det er det fedeste jeg nogensinde har set! Genialt lavet, gode skuespillere og bare alt for god!


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina