SAW 2 tråden vil ikke lukke mig ind :S

  • Hver gang jeg prøver at læse SAW 2 tråden så får jeg denne besked..


    Quote

    Access to this page has been denied for one of the following reasons:
    You are not logged in. Some pages are restricted to users only. To login, fill in the information below. To register, click here.
    Your account is closed or not activated. Please contact the Administrator in this case.
    You are trying to access a page restricted to certain user groups. You do not have permission to enter this page.


    Hvad fanden sker der?


    Fed7haS


    EDIT : Efter lige at have loaded http://www.tweak.dk igen kan jeg slet ikke finde saw 2 tråden? hvad er der blivet af den?


  • Hvis jeg nu siger at Saw 2 ikke er ude på DVD endnu, for ikke at sige at den ikke har været i biffen herhjemme endnu, så kan du vist regne dig frem til resten...

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Jeg er i USA og var inde i biografen og se Saw 2 for et par dage siden. Uden at røbe for meget kan jeg vist godt sige at den er fed!! Glæd jer!


    Jeg var også inde og se Doom filmen, hvilket var lidt en skuffelse imo - dog er der en fed fps scene som virkelig viser noget fra spillet.


    I morgen skal jeg ind og se Jarhead - den bliver total fed (Håber jeg).


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Hehe ja det må jeg jo så.. :cheers:


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|