21

mandag, 7. november 2005, 12:11

Som riddick og Don (tftf) er han pisse god.

ups glemte xXx

han spiller herre godt

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

Hardstyler

Gæst

22

mandag, 7. november 2005, 14:26

Hans film er goe efter min mening, og han er da en dygtig skuespiller :)

23

mandag, 7. november 2005, 16:04

Citeret

Originally posted by Tigerplayer
Som riddick og Don (tftf) er han pisse god.

ups glemte xXx

han spiller herre godt

"Dom"

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

24

mandag, 7. november 2005, 16:21

Synes nu også han spiller godt. Han er jo en actionhero prototype så film som The fast and the furious passer han godt ind imo.

25

tirsdag, 8. november 2005, 09:12

Ej nu stopper I. Vin diesel er en skuespiller på højde med Arnold Schwarzenegger. De er lige dårlige. Dermed ikke sagt at de film de spiller med i, er dårlige.

26

tirsdag, 8. november 2005, 12:51

Citeret

Originally posted by Sukkerfar
Ej nu stopper I. Vin diesel er en skuespiller på højde med Arnold Schwarzenegger. De er lige dårlige. Dermed ikke sagt at de film de spiller med i, er dårlige.

Nemlig ja ... Fuldstændig enig !

27

tirsdag, 8. november 2005, 20:22

Citeret

Originally posted by Sukkerfar

Hvad baserer du det på? Man kan ikke måle en skuespillers evner som skuespiller, på størrelsen af hans biceps/triceps.

Der er seriøst for mange fordomme omkring det synes jeg. Hvis man ser hans film, glemmer filmens navn og handling, men blot følger scenerne og skuespillet. Så synes jeg da man kan se, at han præsterer godt.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.