Hvad synes du om Vin Diesel?

  • Efter at have set Pitch Black (igen) og nyligt købte "Chronicles of Riddick" og Fast and the Furious har jeg tænkt lidt på Vin Diesel (uden at lyde som en tøs). Jeg synes faktisk han i alle film yder en acceptabel, for ikke at sige "god" præstation. Dermed ikke medregnet filmens kvalitet, da det eksempelvis kan diskuteres, hvor god Fast and the Furious egentlig er.


    Men for at vende tilbage til muskelbundtet.


    Jeg synes faktisk han spiller ret godt. Så derfor kan jeg heller ikke lade være med at synes, at han er ret sej. Og med Hitman (Agent 47) lige om hjørnet, ja så tror jeg da kun vi kan have godt i vente. Selvom det dog tog mig lidt tid, at vænne sig til tanken om Vin Diesel i rollen som Agent 47.


    Hvad synes I andre om Vin Diesel? Er han cool eller er han hul? Eller no'et.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Synes han er sej nok.. Ville sku hellere se ham i xXx 2, end Ice Cube :(


    Men jo, han spiller sku godt skuespil..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis
    Synes han er sej nok.. Ville sku hellere se ham i xXx 2, end Ice Cube :(


    Men jo, han spiller sku godt skuespil..


    Det er da ret sejt at hedde "isterning" - eller ...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Det er da ret sejt at hedde "isterning" - eller ...


    Eller er det? :crazyeyes:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Han er blot endnu en middenmådig skuespiller, har endnu ikke fundet ud af hvorfor folk er så vilde med ham. Der er mange der spiller fuldt ud lige så godt som ham, og så kan hans person ganske enkelt få det værste frem i mig, spørg mig ikek hvorfor, men sådan er det.


    Giv mig noget Robert Di Niro, Sean Connery eller ligende. De har spillet det meste og kan mere eller mindre det hele, og vigtigst af alt har de karakter hvilket jeg har lidt svært ved at se ved en mand der bærer navnet af et fossilt brændstof.

  • Quote

    Originally posted by AlexKrycek
    Han er blot endnu en middenmådig skuespiller, har endnu ikke fundet ud af hvorfor folk er så vilde med ham. Der er mange der spiller fuldt ud lige så godt som ham, og så kan hans person ganske enkelt få det værste frem i mig, spørg mig ikek hvorfor, men sådan er det.


    Giv mig noget Robert Di Niro, Sean Connery eller ligende. De har spillet det meste og kan mere eller mindre det hele, og vigtigst af alt har de karakter hvilket jeg har lidt svært ved at se ved en mand der bærer navnet af et fossilt brændstof.


    Har det mere eller mindre på samme måde ...


    Han er bare ikke lige mig, men pigerne savler over ham ... Men hans skuespil siger mig godt nok ikke meget 8o

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Har det mere eller mindre på samme måde ...


    Han er bare ikke lige mig, men pigerne savler over ham ... Men hans skuespil siger mig godt nok ikke meget 8o


    Hverken Robert Di Niro eller Sean Connery har bygget deres karriere på at være hårdt pumpede muskelbundter der råber og skriger og kaster sig ud i den ene efter den anden mest hjernedøde film. xXx og Fast and the Furious (begge film) har da været en tynd kop te. Der er slet ikke noget der bare minder om en smule fantasi i de film.

  • Tjoh han er da god nok.
    Jeg må indrømme at jeg syntes hans bedste rolle nogensinde var i "the pacifier" hvor han ikke var helt så hård en action helt som han er når han spiller Riddick.

  • Quote

    Originally posted by Shak


    Siger heller ikke mig meget, synes gereralt mange af de amerikanske skuespiller "helte" er alt for opblæst..hehe ;)


    Jaah, oftest er det sådan .. Men det er jo Hollywood !

  • Syns nu han spiller godt.. Ku godt li xXx og Fast and the Furious


    Men man ska godt nok passe på hvilke film man smider ham ind i.. Der er mange roller jeg tror han bare ikk kan spille :)) Det er vel også fair nok at han holder sig til det han kan, brølende actionfilm :)

  • Jeg har selv spekuleret over hvorvidt hans skuespil er rækker - og har endnu ikke set en film hvor han imponerer mig - ligesom Russel Crow i Gladiator, Denzel i Washington i Training Day osv.


    Jeg er skeptisk, men forhåbningsfuld ;)

  • I Saving Private Ryan var han også god imo, men ja han er ikk den bedste, men Ice Cube i xXx2 er jo noget shit :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition