Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 1. november 2005, 21:13

Efter at have set Pitch Black (igen) og nyligt købte "Chronicles of Riddick" og Fast and the Furious har jeg tænkt lidt på Vin Diesel (uden at lyde som en tøs). Jeg synes faktisk han i alle film yder en acceptabel, for ikke at sige "god" præstation. Dermed ikke medregnet filmens kvalitet, da det eksempelvis kan diskuteres, hvor god Fast and the Furious egentlig er.

Men for at vende tilbage til muskelbundtet.

Jeg synes faktisk han spiller ret godt. Så derfor kan jeg heller ikke lade være med at synes, at han er ret sej. Og med Hitman (Agent 47) lige om hjørnet, ja så tror jeg da kun vi kan have godt i vente. Selvom det dog tog mig lidt tid, at vænne sig til tanken om Vin Diesel i rollen som Agent 47.

Hvad synes I andre om Vin Diesel? Er han cool eller er han hul? Eller no'et.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

tirsdag, 1. november 2005, 21:18

Synes han er sej nok.. Ville sku hellere se ham i xXx 2, end Ice Cube :(

Men jo, han spiller sku godt skuespil..

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

3

tirsdag, 1. november 2005, 21:21

Citeret

Originally posted by AbeTis

Det er da ret sejt at hedde "isterning" - eller ...

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

4

tirsdag, 1. november 2005, 21:23

Citeret

Originally posted by Berleburg

Citeret

Originally posted by AbeTis

Det er da ret sejt at hedde "isterning" - eller ...

Eller er det? :crazyeyes:

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

5

tirsdag, 1. november 2005, 21:49

Han er blot endnu en middenmådig skuespiller, har endnu ikke fundet ud af hvorfor folk er så vilde med ham. Der er mange der spiller fuldt ud lige så godt som ham, og så kan hans person ganske enkelt få det værste frem i mig, spørg mig ikek hvorfor, men sådan er det.

Giv mig noget Robert Di Niro, Sean Connery eller ligende. De har spillet det meste og kan mere eller mindre det hele, og vigtigst af alt har de karakter hvilket jeg har lidt svært ved at se ved en mand der bærer navnet af et fossilt brændstof.

6

tirsdag, 1. november 2005, 21:49

... Han er bare en yngre og mere pumpet version af Pierce Brosnan som er den eneste der kan spille Action roller :) .. Arj, syntes han er okay. Men der er andre skuespillere jeg hellere ville se i de roller end ham.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

7

tirsdag, 1. november 2005, 21:55

Citeret

Originally posted by AlexKrycek
Han er blot endnu en middenmådig skuespiller, har endnu ikke fundet ud af hvorfor folk er så vilde med ham. Der er mange der spiller fuldt ud lige så godt som ham, og så kan hans person ganske enkelt få det værste frem i mig, spørg mig ikek hvorfor, men sådan er det.

Giv mig noget Robert Di Niro, Sean Connery eller ligende. De har spillet det meste og kan mere eller mindre det hele, og vigtigst af alt har de karakter hvilket jeg har lidt svært ved at se ved en mand der bærer navnet af et fossilt brændstof.

Har det mere eller mindre på samme måde ...

Han er bare ikke lige mig, men pigerne savler over ham ... Men hans skuespil siger mig godt nok ikke meget 8o

8

tirsdag, 1. november 2005, 22:25

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Originally posted by AlexKrycek

Han er bare ikke lige mig, men pigerne savler over ham ... Men hans skuespil siger mig godt nok ikke meget 8o

Hverken Robert Di Niro eller Sean Connery har bygget deres karriere på at være hårdt pumpede muskelbundter der råber og skriger og kaster sig ud i den ene efter den anden mest hjernedøde film. xXx og Fast and the Furious (begge film) har da været en tynd kop te. Der er slet ikke noget der bare minder om en smule fantasi i de film.

9

tirsdag, 1. november 2005, 22:30

Citeret

Siger heller ikke mig meget, synes gereralt mange af de amerikanske skuespiller "helte" er alt for opblæst..hehe ;)

10

tirsdag, 1. november 2005, 22:33

Tjoh han er da god nok.
Jeg må indrømme at jeg syntes hans bedste rolle nogensinde var i "the pacifier" hvor han ikke var helt så hård en action helt som han er når han spiller Riddick.

11

tirsdag, 1. november 2005, 22:40

Citeret

Originally posted by Shak

Citeret

Siger heller ikke mig meget, synes gereralt mange af de amerikanske skuespiller "helte" er alt for opblæst..hehe ;)

Jaah, oftest er det sådan .. Men det er jo Hollywood !

12

onsdag, 2. november 2005, 07:19

Tjo, hvis man er til Dolph Lundgren og Steven Seagal er han vel god nok. Det må da være niveauet.

13

onsdag, 2. november 2005, 07:31

Syns nu han spiller godt.. Ku godt li xXx og Fast and the Furious

Men man ska godt nok passe på hvilke film man smider ham ind i.. Der er mange roller jeg tror han bare ikk kan spille :)) Det er vel også fair nok at han holder sig til det han kan, brølende actionfilm :)

14

onsdag, 2. november 2005, 09:29

Jeg har selv spekuleret over hvorvidt hans skuespil er rækker - og har endnu ikke set en film hvor han imponerer mig - ligesom Russel Crow i Gladiator, Denzel i Washington i Training Day osv.

Jeg er skeptisk, men forhåbningsfuld ;)

15

onsdag, 2. november 2005, 09:33

Vin Diesel egner sig rigtig godt som Riddick ... men det er også det. Indtil videre ihvertfald ...

16

onsdag, 2. november 2005, 09:41

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Vin Diesel egner sig rigtig godt som Riddick ... men det er også det. Indtil videre ihvertfald ...

Ja hellere sådan her

end sådan her :offtopic:

17

onsdag, 2. november 2005, 09:56

Citeret

Originally posted by John H

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Ja hellere sådan her

end sådan her :offtopic:

Nemlig ... ;) ... Det samme med Arnold .... :))

Der er visse folk der kun egner sig til få roller, men så tilgængæld klarer de roller til UG hvor mange andre ikke ville kunne det ...

18

onsdag, 2. november 2005, 10:43

Præcis, lige som Riddick er ham diesel-gutten såmænd okay ! Men nu sagde de to film mig iøvrigt ikke særlig meget ...

19

onsdag, 2. november 2005, 18:03

synes han er fed nok.. han er genial som riddick.. psykopat og mega grov :D

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

20

fredag, 4. november 2005, 21:32

I Saving Private Ryan var han også god imo, men ja han er ikk den bedste, men Ice Cube i xXx2 er jo noget shit :D

Intel Core2Duo E6600
Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
Asus P5K-E
BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
250gb WD disk
200gb Samsung disk
Samsung 226BW 22" Widescreen
Logitech G15 v2
Razer Diamondback Plasma Limited Edition

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.