Tage stemmen ud af sangen?

  • Hey... Nu er jeg begyndt at lege DJ igen men så leder jeg efter et program som kan tage stemmen ud af en sang... Og leder efter nogen andre gode mixe programmer til dj's og et program så man kan lave sine egne lyde har music maker 7 til det men synes ik det er så godt igen:(

  • Ja fordi at jeg har lavet nogen remix nu hvor jeg heldigvis kunne lave nogen uden at høre musiken :( Men er der ik andre der kan hjælpe mig ?

  • Mener der har været lignende tråde før, og svarene blev vist at man er nød til at finde en INSTRUMENTAL version af nummeret...



    Men bliv ved med at søge, man ved aldrig om der dukker magiske programmer op

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Kan godt lade sig gøre, men det bliver noget lort.


    Hvis du skal bruge sangen, skal du have en Acapella.
    Hvis du skal bruge musikken, skal du have en Instrumental.


    God fornøjelse med at gennemsøge diverse pladeshops.

  • så er det nok techno ejay, du ska have fat i.. ellers kan acid music hvis gøre noget ved det også

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Det kunne da være man skulle forsøge sig som musiker.. :dance: vil da lige prøve at mixe noget sammen

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

    Rettet en gang, sidst af Mitch ().

  • Tak... Det har hjulpent meget... Men der er en ven der siger der findes et program der kan fjerne musiken fra stemmen... Men hvis nogen ser noget så skriv lige ;) Har os prøvet uden held :(