• Jeg tror nu nok nærmere det er ER også kendt som "Skadestuen" ZeroKill3r tænker på, hvis ikke må du hellere ignorere resten af posten :D


    Jeg er nemlig en af dem der gerne selv vil have dem i DVD-samlingen, men jeg vil nu helst have dem med danske subs da jeg syns deres medicinsnak er lige kompliceret nok :D


    Men ER kan købes på Region 1 dvd hos Axelmusic:
    Sæson 1 - Region 1
    Sæson 2 - Region 1
    Sæson 3 - Region 1


    CDWow har også lidt R2, men stadig uden danske tekster:
    Sæson 3 - Region 2
    Sæson 4 - Region 2
    Sæson 5 - Region 2



    Håber det kunne hjælpe.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    Denne sider er den bedst IMO.. jeg har købt alle mine ting der inde.. de har både region 2 og region 1 film.. og region 1 film får du biliggere og før udgivelse i danmark.


    http://www.laserdisken.dk/html…DO=sog&sogfelt=ER&x=0&y=0


    dumt spørgsmål nok, men hvad betyder region 1 og 2?



    og for satan de er dyre :) , troede det havde været lidt billigere.


  • Er ikke sikker..


    Men tror det handler om hvor i verden du er.. Region 1 er vidst i USA.. og det kræver at du ha en speciel dvd afspiller, eller en lille ting i din dvd som gør at du kan se alle regioner..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-


  • Er ikke sikker..


    Men tror det handler om hvor i verden du er.. Region 1 er vidst i USA.. og det kræver at du ha en speciel dvd afspiller, eller en lille ting i din dvd som gør at du kan se alle regioner..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-


  • Verden er delt op i Regioner for at forhindre at alle film kan sælges overalt i verdenen. Region 1 er så Nord Amerika, mens Region 2 er Europa. Du skal have en enten regionsfri afspiller, eller en hacket afspiller for at kunne se DVD'er fra R1.


    Her er lige en oversigt over Regionerne:


    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m