Riddick - Dark Fury

  • I går aftes tog jeg mig lidt tid til at se nogle af de DVD´er jeg aldrig har fået taget mig tid til. En af dem var Riddick - Dark Fury...


    Kan godt li Pitch Black ... og Chronicles of Riddick har også sin plads i samlingen ... Men havde aldrig taget mig tid tilat se Dark Fury før nu.


    Den var sgu syret ... :hb: ... Hvorfor tog de egentlig ikke historien med i Chronicles of Riddick ? ... Dark Fury ligger jo tydeligvis imellem Pitch Black og Chronicles of Riddick....


    Ville dog være lidt freaky at se Vin Diesel fare rundt og bruge sin kniv så meget som det sker i Dark Fury ... :))


    Hvad syntes i om DARK FURY ?


    [Blocked Image: http://www.darkhorizons.com/news04/fury1.jpg]


    PS. Bare så i ikke bliver overraskede hvis i ser den ... Det er en "tegnefilm" ... Dog med Vin Diesel der ligger stemme til Riddick (naturligvis) ... Den varer ca. 30 minutter.

  • Har ikke set den endnu men må sige at Pitch Black og CoR er de eneste 2 film jeg har kunde holde ud at se Vin Diesel i.... han er lidt for meget hjernedød action idiot til mig.. han her ikke meget udstråling osv... tror gerne han vilde være den nye arnold men tror at The Rock har sat sig solidt på den plads...


    Men jeg må da checke denne film ud...


    Fed7haS

  • Så bliver det da den eneste jeg ville kunne lide af de 3 film, netop af den årsag det er en tegnefilm og man derfor ikke skal se på Vin Diesel ... Mage til dårlig skuespil skal man da lede længe efter. Han er jo ikke kult ligesom Arnold eller til dels sylvester (rocky) ...


    Men, tror da jeg vil skrive den bag øret :)


    Edit:
    Og som nævnt, så har The Rock vidst taget Arnolds plads. Dertil er The Rock også bare en bedre skuespiller, imo !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Dertil er The Rock også bare en bedre skuespiller, imo !


    ja 200% han er både bedre og har en meget bedre udstråling og karisma... Vin Diesel er som Keanu Reves bare med lidt støre overarme.. han har et ansigts udtryk... han er en papfigur af en Umpalumpa...


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    ja 200% han er både bedre og har en meget bedre udstråling og karisma... Vin Diesel er som Keanu Reves bare med lidt støre overarme.. han har et ansigts udtryk... han er en papfigur af en Umpalumpa...


    Fed7haS


    Hehe, som du da kan udtrykke det :)


    Vin Diesel er ikke andet en pumpet fyr (på overkroppen) .. Men mange piger, uha de er vilde med ham .. Tænker, why ? :boxed:

  • Jeg ser altid Chronicles of Riddick når jeg ikke kan sove :))
    Den er simpelthen for "nem" lavet imo ;)
    Så har ingen intensioner om at se de andre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    ja 200% han er både bedre og har en meget bedre udstråling og karisma... Vin Diesel er som Keanu Reves bare med lidt støre overarme.. han har et ansigts udtryk... han er en papfigur af en Umpalumpa...


    Fed7haS


    Præcis. Også derfor Keanu Reeves faktisk gør det godt i The Matrix. Behøver ikke rigtig andet end at se ens ud :))
    Har dog ikke meget mere til overs for The Rock. Men hvad..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR


    Præcis. Også derfor Keanu Reeves faktisk gør det godt i The Matrix. Behøver ikke rigtig andet end at se ens ud :))
    Har dog ikke meget mere til overs for The Rock. Men hvad..


    Hold da op, The Rock er da super cool i "Welcome to the jungle" eller "Run Down" som den rigtige title nu engang er ... Eller hvad med "Be Coo" hvor han spiller max gay, det er da morsomt .. Og viser han kan mere end bare spille stor og voldig :)

  • så pitch black først.. og shiit en fed film og det samme gælder COR .. totalt fed film.. vin passer så genialt i rollen som riddick det er helt vildt, totalt mental psyco person :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Er nu godt tilfreds med alle Riddick-filmene, også Dark Fury, men at Vin Diesel skal spille Hitman får virkelig mit pis i kog.


    Det skal han da forhåbentlig ikke ? :ohmy:

  • Ja, jeg må sige jeg glæder mig til at se Vin Diesel folde sig ud som Agent 47, men jeg tror ligesom jer andre også at det er en fejl-casting af de helt store... det eneste han har tilfælles med 47, er vist at han er skaldet..


    IMDB har ham også på rollelisten, så ja den skulle være god nok.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    For pokker da ... Man bliver næsten nødt til at se filmen bare for at se hvor elendig han gør det :(


    Der ville jeg så sige at man er nødt til at se den bare i forhåbningen om at han rent faktisk klarer den "okay".

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Både og ...


    Altså igen.. Reeves klarer Matrix fordi han ikke rigtig skal andet end være stenansigt.
    Diesel får det da nemmere med Hitman. Skal hverken bruge mimik eller have replikker. Det tegner da godt :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR


    Altså igen.. Reeves klarer Matrix fordi han ikke rigtig skal andet end være stenansigt.
    Diesel får det da nemmere med Hitman. Skal hverken bruge mimik eller have replikker. Det tegner da godt :))


    Jamen det er jo Diesel .. Det er vel skidt nok han bare er der ? :razz: