Swordfish

  • Jeg har lige fået soundtracket til Swordfish fordi en ven anbefalede mig det og mens jeg hørte musikken begyndte jeg at lytte til hva de sang.. Hvilket gjorde at jeg lige undersøgte lidt om selve filmen..


    Er den noget nær så fed som jeg går og tror med de ting jeg har læst på imdb og sådan?


    Er den værd at se og hvor ka den købes?
    Ærgede mig lidt over Halle Barry var med, men det ka jo være hun var anderledes dengang... John Travolta er jo også med :D

  • Den er meget fed. Og hvordan kan man ærgrer sig over at Halle Barry er med? Som om det ikke er nok at hun er med i den så flasher hun også hendes patter i den. Alle pengene værd :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Den er meget fed. Og hvordan kan man ærgrer sig over at Halle Barry er med? Som om det ikke er nok at hun er med i den så flasher hun også hendes patter i den . Alle pengene værd :D


    Lol :razz: Det er netop det jeg ikk ka li ved hende.. Hun er squ da for nem :crazyeyes: Og så er hun kedelig at se på, høre på og ha i en film.. Syns hun spiller elendigt...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Oldie, but goldie :clap: ... Fed film. Den har sin faste plads i samlingen.


    ... og glem nu ikke at Hugh Jackman også er med :clap:


    Ja rollelisten ser sprød ud ;)
    Er den ikk at finde et sted for en 50er..? Budgettet tillader ikk meget andet :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Lækkert!
    Hva hed den film med Angelina Jolie? Hackers eller sådan noget.. Hvis jeg ska ha Swordfish ska jeg næsten også ha den :)


    Edit: Uh jo :D
    http://www.imdb.com/title/tt0113243/


    Swordfish er en supersprød film, Hackers derimod er direkte cult. Kan ikke lade være med at grine hver gang jeg ser "hacking-scenerne" :D


    Begge er naturligvis at finde i min +300 dvd-samling :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Swordfish er ok. Halle Berry er ganske god. Synes hun er en udmærket skuespiller.


    TRON sparker røv. Den er herre kult. Hackers er derimod en lortefilm af format.


    Wow er du min onde tvilling? (Eller gode? For så må jeg vel være den onde :)))


    Hva syns du der var fedt ved Tron? Det er squ så lang tid siden jeg har set den.. ka ikk engang huske plot outline

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    De første scener er megafede og så er filmen ellers noget lort resten af vejen, efter min mening. Jeg HADER film hvor computerhackning eller lign. fremstilles med store, flotte grafiske animationer.


    ... og Halle Berry er vammel :-/


    '


    Er du bøsse eller hvad??



    Men a tøvs SwordFish er en geil film.. Ik en film man tænker ret meget over når man har set den... men altid godt med lidt meningsløs vold og halle's bare junger.... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    De første scener er megafede og så er filmen ellers noget lort resten af vejen, efter min mening. Jeg HADER film hvor computerhackning eller lign. fremstilles med store, flotte grafiske animationer.
    ... og Halle Berry er vammel :-/


    100% her.


    Men hvordan du ligefrem kan kalde Halle Berry for vammel, kan jeg ikke helt forstå.. høje standarder må man sige.. Men smag og behag selvf.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    De første scener er megafede og så er filmen ellers noget lort resten af vejen, efter min mening. Jeg HADER film hvor computerhackning eller lign. fremstilles med store, flotte grafiske animationer.


    ... og Halle Berry er vammel :-/


    Nu er der jo ikke meget ved at sidde og se på nogen der taster en masse komandoer ind på et sort/hvid unix prompt så store flotte grafiske animationer er nok uundgåeligt.
    Det kan da godt være det ikke er særlig realistisk men i en hollywood actionfilm er det meste altså urealistisk.

  • den er helt klart værd at se .. den er så overdrevet fed

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Nu er der jo ikke meget ved at sidde og se på nogen der taster en masse komandoer ind på et sort/hvid unix prompt så store flotte grafiske animationer er nok uundgåeligt.
    Det kan da godt være det ikke er særlig realistisk men i en hollywood actionfilm er det meste altså urealistisk.


    Det gælder stadig om at gøre det urealistiske realistisk og hvis man bare har den mindste viden om computere og hackning vil man vide det på ingen måde er sådan det foregår. Jeg ved godt at filmen er lavet til et mainstream publikum og derfor kan det på en måde undskyldes, men i mine øjne er sådan nogle ting irriterende fejl. Efter min mening bliver det ikke mere spændende at der er en tam animation på skærmen istedet for noget tekst.


    En anden idiot-fejl er nørden fra The Core, som kan slette hvad han vil fra internettet.