Navn på gasolin CD

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hansen
    Værs'go 2 - Værs'go var Kim Larsens første solo-album efter Gasolin


    Gab man - læs dog hvad han skriver "FORTOLKET AF FORSKELLIGE KUNSTNERE" - Kim Larsen fortolker nok ikke lige sin egen musik.. :roller:


    Gætter på han mener den CD der kom for - hmmmmm - er det 1-2 år siden. Så vidt jeg husker har de maltrakteret deres musik - i hvert fald de enkelte numre jeg har hørt fra den.


    Køb "the real deal" istedet - det er sgu bedre.. :dance:

  • Wizzard, nu har manden jo rent faktisk ret. Ingen grund til at være så nedladende når du ikke engang ved hvad du snakker om!


    :roller:


    "Værsgo 2 – genindspilningen af Kim Larsens ”Værsgo” fra 1973 – hvor en perlerække af danske artister leverer fortolkninger af alle sangene fra originalen. Overskuddet går til den nystiftede forening "Værsgo", hvis formål er at hjælpe stærkt belastede børn og unge i Danmark."

  • Quote

    "Værsgo 2 – genindspilningen af Kim Larsens ”Værsgo” fra 1973 – hvor en perlerække af danske artister leverer fortolkninger af alle sangene fra originalen. Overskuddet går til den nystiftede forening "Værsgo", hvis formål er at hjælpe stærkt belastede børn og unge i Danmark."


    Læs det fremhævede (i din egen post) = KIM LARSEN's - Godt nok var Kim en særdeles vigtig figur i Gasolin - Men det ændrer ikke på at Gasolin IKKE har udgivet noget der hedder Værs'go. Det HAR Kim Larsen - men det er bare ikke lige det trådens forfatter spørger efter. Det er muligt det er det han i virkeligheden mener - men det ændrer ikke ved at det ikke er det som både dig og en anden kommer med af forslag IKKE er Gasolin udgivet materiale.... :roller:


    EDIT: Iøvrigt laver det jo heller ikke om på at Kim Larsen nok ikke lige fortolker sit eget materiale.. ;)

  • Prøv at læse og forstå både spørgsmål og svar, inden du kommer med dine negative udgydelser.
    Hvem snakker om at Kim Larsen har fortolket sit eget materiale ??????????.
    Desuden skriver jeg jo netop at det ikke er Gasolin - men derimod Kim Larsens første solo-album.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hansen
    Prøv at læse og forstå både spørgsmål og svar, inden du kommer med dine negative udgydelser.
    Hvem snakker om at Kim Larsen har fortolket sit eget materiale ??????????.
    Desuden skriver jeg jo netop at det ikke er Gasolin - men derimod Kim Larsens første solo-album.


    Hvad med om du lige kølede lidt ned mulle.


    Der bliver ORDRET spurgt efter:


    Quote

    Er der nogen der ved, hvad den nye CD, med Gasolin numre fortolket af forskellige kunstnere , hedder?


    Hvortil DU skriver:


    Quote

    Værs'go 2 - Værs'go var Kim Larsens første solo-album efter Gasolin


    Altså må du jo mene at Værs'go 2 er en fortolkning af Gasolin. Hvis du ikke mener det er en fortolkning af Gasolin - så foreslår du jo noget manden slet ikke har efterlyst...... :roller:


    At det så senere viser sig at trådens forfatter ikke lige har helt styr på hvad han søger - det er vist en helt anden historie.. ;)



    Forresten tror jeg ikke lige en newbee med 8 post - skal diktere hvad jeg skal eller ikke skal... :pokey:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Forresten tror jeg ikke lige en newbee med 8 post - skal diktere hvad jeg skal eller ikke skal... :pokey:


    Det er så ligemeget om man er newbee, sålænge man har noget at ha' det i...


    At du så flamer ham i dit første indlæg, er jo heller ik særlig flink, bare fordi han var lidt forkert på den...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hansen
    Du må virkelig have et kedeligt liv ;)


    Hm - fordi jeg påpeger dit sludder - må jeg have et kedeligt liv. Imponerende udledning - er du synsk - eller løb du bare tør for noget relevant at sige.... :roller:

  • tror du ikek du skulle have lidt prozac wiz.....du virker da temmelig gnaven og ikke særlig moden i munden for tiden.........lighten up...uanset stjernerne ude til venstre er vi alle lige...medmindre det er de grønne admin stjerner :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    tror du ikek du skulle have lidt prozac wiz.....du virker da temmelig gnaven og ikke særlig moden i munden for tiden.........lighten up...uanset stjernerne ude til venstre er vi alle lige...medmindre det er de grønne admin stjerner :)


    Her [Blocked Image: http://www.opelpower.dk/forum/images/smiles/violin.gif] - den må du få ;)

  • Jep mener bestemt den hedder værsgo'2 med blandt andet.


    Warwick Avenue
    Johnny Deluxe
    Nephew
    Østkyst Hustlers
    Juncker
    Marie Frank


    ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    tror du ikek du skulle have lidt prozac wiz.....du virker da temmelig gnaven og ikke særlig moden i munden for tiden.........lighten up...uanset stjernerne ude til venstre er vi alle lige...medmindre det er de grønne admin stjerner :)


    Det er nemlig rigtig, vi er alle lige uanset hvor mange stjerner/post man har :cheers: og selv om man har grønne stjerner er man ikke mer værd end nogle andre, man er også kun brugere, ligesom jer andre, men man har self. lidt fler rettigheder. ;)