Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
2Pac ft. Elton John - Ghetto Gospel
Halløj i klosteret 2 soundtrack - Oh happy Day [haha, den er så fed]
Bikstok Røgsystem - Penge på græs
Troo.L.S & Orgi-E - Go'morgen Danmark
Oprindeligt indlæg af SGN_X
i den mere seriøse ende høre jeg meget 2Pac, 50 Cent og The Game
Ja det er meget seriøs musik hehe. Se mig, jeg knepper alle de her kællinger, skyder alle de her negere og kører i det her store biler. hehe
De er gangstere, eller kalder sig selv det! Synes da der er noget over dem! Altså vi kan sagtens blive enige om at Danmark ikke har gangstere.. Men The Game slog 50 Cents bedste ven ihjel? Det er da lidt gangster agtigt.. Eller hvad man siger 2Pac er da heller ikke for god Derfor kan jeg have respekt for hvad de synger. Og ikke dem som siger de slår folk ihjel uden de gør det (ikke fordi der overhovedet er noget godt ved det!)
Oprindeligt indlæg af SGN_X
i den mere seriøse ende høre jeg meget 2Pac, 50 Cent og The Game
Ja det er meget seriøs musik hehe. Se mig, jeg knepper alle de her kællinger, skyder alle de her negere og kører i det her store biler. hehe
De er gangstere, eller kalder sig selv det! Synes da der er noget over dem! Altså vi kan sagtens blive enige om at Danmark ikke har gangstere.. Men The Game slog 50 Cents bedste ven ihjel? Det er da lidt gangster agtigt.. Eller hvad man siger 2Pac er da heller ikke for god Derfor kan jeg have respekt for hvad de synger. Og ikke dem som siger de slår folk ihjel uden de gør det (ikke fordi der overhovedet er noget godt ved det!)
Haha, tror du skal have tjekket dine kilder, kid. Tro ikke alt hvad du høre
Asus rampage II extreme x58
Intel I7 965 Bloomfield 3.2 @ 4.0 ghz socket 1366 H2o
Asus GeForce 2 x 280 i SLI
c: OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
Crousial dominator 6 x 1 gb 1866 Mhz m blæser
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 7, 64 bit
Lån FTPRegler hvis du er oprettet, PM navn/kode. Så opretter jeg dig. Blog