Hjælp! The 4400!

  • Man ser først en del mennesker blive trukket op af noget hvidt lys.. i en form for flashback.
    En af dem er en af agenternes nevø.
    Så ser man en scene med agenten og hans ex-kone, stå og diskutere omkring hans søn der var med nevøen da han blev bortført.. sønnen gik i koma da nevøen blev bortført 3 år tidligere.
    Så er der lige pludselig panik på.. man ser et kommandorum med en masse agenter og de ser en komet kommer tæskende afsted med voldsom fart. De sender derefter en masse nukes efter den.. uden der sker noget. hastigheden går ned og den ender over en stor sø. Der kommer et klart lys og så står der 4400 mennesker og der sig undrende om.. de aner ikke hvor de har været og kan intet huske.


    Alle 4400 bliver sat i karentæne i noget tid.
    Så bliver de sat på fri fod.
    En af dem hedder Lilly (har været væk i 6 år) og tager hjem da hun ikke bliver hentet.. det viser sig at manden er gået videre i sit liv og datteren som de har ikke ved at hun er hendes rigtige mor. Manden siger at sådan vil han have at det fortsætter.


    Man ser herefter hvordan nogle af de hjemvendte forsøger at komme tilbage til livet som de kender det, og i den forbindelse vises der nogle forskellige træk ved dem.. ting som er underlige.


    Så er der gået ca 45 min.
    skal du bruge mere info?


  • Nope det er fint, jeg takker mange gange :cheers:

  • Jeg vil faktisk godt have det sidste kvarter med... Glemte helt at se det :boxed:

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \


  • Er nu 11 år ;-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    duh.. kan i ikke tænke jer til resten? ;)

    Nej, computer og internet har formateret min hjerne og drænet den for enhver form for fantasi og kreativitet. :roller:

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Hvis i ikke kan vente på de resterende afsnit så er sæson 1 altså ude på dvd. Og jeg kan da godt afsløre at serien bliver bedre og bedre jo længere man kommer ind i den (gjorde den ihvertfald for mig) men den når ikke helt lost. :)

  • Nå okay.. jeg kan da godt skrive lidt mere så..


    Den første man ser have en underlig episode er Mark's (agent-manden) nevø. De to sidder og snakker sammen til en fest og en fugl flyver ind i et vindue, det ser ud somom fuglen dør af det, men da nevøen samler fuglen op, så liver den op og flyver væk.
    Den anden er en lille pige som har været væk i ca 50 år (den første af de 4400 som forsvandt).
    hun bliver adopteret og da hun skal sove vil hun ikke have hendes sko på gulvet da de helst ikke skal blive våde som hun siger. I løbet af natten springer der et vandrør og der kommer en lille oversvømmelse hvo hendes sko skulle have stået.


    Den tredie er en mand der kommer tilbage efter 40 år. Hans firma er nu overtaget af nogle andre der ikke vil give ham hans job tilbage. Han bliver derefter sur og glasset han holder springer. Om aftenen tager han ud for at snakke med den nye ejer af firmaet og han vil ikke lukke ham ind.. han står herefter og rusker i porten og er meget vred. glastingene i huset begynder og splintre og den nye ejer tager sig til hovedet og skriger af smerte, han falder om og lander i et stort glasskår og dør. Herefter springer alle vinduer i huset.


    Man ser så et røngtenbillede af den nye ejers kranium. Det er totalt splintret.


    Lilly er til lægen, hun finder ud af at hun er gravid og et par måneder henne. hun var ikke gravid da hun blev bortført.


    Manden hvis virksomhed "blev taget fra ham" (Mr. Baily) tager hen til hans kone som er på et plejehjem. Hun er der ikke og han får at vide at hun er død om natten. han flipper ud og hele bygningen ryster.


    Agenterne tager hen på plejehjemmet og lægen forklarer hvad der er sket. Mr. Baily er stukket af.


    Nevøen og en dreng fra skolen kommer op at slås.
    Nevøen holder på drengens hoved og han begynder at gispe og bliver hvid i hovedet. Nevøen løber væk. Drengen "bliver sig selv igen".


    Den lille pige's (hende der sagde hendes sko ikke måtte blive våde) plejeforældre bliver enige om at de ikke tør beholde hende, de er bange for hende. Da de kommer ind for at fortælle hende det, stå hun med pakket taske og overtøj på og er klar til at gå.


    Agenterne leder efter spor hvor de kan finde Mr. Baily, de finder et billede af en hytte hvor der står et bynavn bagpå. De finder et hus der måske kan være det rigtige og tager afsted.


    Lilly står i en park og er ked af det. Pludselig kommer Richard og siger hej.
    Har glemt at fortælle om Richard.
    Han var pilot under vietnam el. korea krigen og blev banket af nogle kolleger da han havde en afære med en hvid kvinde. Richard er sort/mørk/afroamerikansk.. take your pick. Imens de er i isolation sammen, så finder Lilly og han ud af at kvinden han havde en afære med var hendes bedstemor.. som også hed Lilly.


    agenterne ankommer til huset hvor Baily befinder sig. Han vil være i fred og bliver vred. tingene i huset begynder at ryste. Mark går ind i huset og får med det samme ondt i hovedet og falder til jorden. Baily finder ud af at han ikke kan kontrolere det og går fra vrede til at blive bange. huset begynder at ryste og han begynder at bløde fra øjne, ører, mund og næse.
    Den kvindelige agent skyder ham (han dør ikke) og alt falder til ro med det samme.


    agenterne er nu i hovedkvarterets hospital hvor Baily ligger. De snakker om at det kan ske igen og hvad de skal gøre.


    Nevøens bror og nevøens kæreste har kigget på hjemmesider og fundet noget omkring de 4400 som bliver slået op som alien bortførsler og små grønne mænd.
    Nevøens bror vil vide hvordan han gjorde det mod drengen i skolen. Men nevøen vil ikke snakke om det.
    Han tager i stedet hen til Marks søn som ligger i koma og lægger hånden på hans bryst. Sønnen åbner voldsom øjnene og trækker vejret kraftigt ind. nevøen bliver bange og fjerner hånden og sønnen går igen i koma.

  • Er der ligeså mange fejl i serie 2 afsnittene, som i de første ? hader at se film/serier med en masse åbenlyse fejl, som f.eks. i det første afsnit, da 'kometen' nærmer sig jorden, bliver der sendt missiler op for at stoppe den, de rammer og der sker intet, den er tydeligt inden for atmosfæren, eller tæt på, men så i klippet efter, da er den først på vej forbi månen ?


    Da mr Baily står og får blodnæse i centret, han får et lommetørklæde af den lille pige, og står og drypper blod ned på det i en halv arms afstand fra næsen....


    Hvis der er flere af den slags, så gider jeg nok ikke se resten af serien.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Hvis man hænger sig i sådan nogle peditesser, så bør man nok slet ikke se film.


    Kan godt være, men det irriterer mig bare, især at de ikke går mere op i at rette de småfejl...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H


    Kan godt være, men det irriterer mig bare, især at de ikke går mere op i at rette de småfejl...


    Det er vidst også noget med at de ikke dør rigtigt i film som Saving Private Ryan .. ?


    Altså, hvis man sidder og bliver sur over småfejl, ska man sgu ikke se film som Falsk siger ..