"The Meaning of life" w000t!?

  • Har fået filmen så måtte liiige se hva det var for noget, dman den er fucked..


    De er satme langt ude :D - John Clease / Monty Pyton..


    Fatter ikke hvordan de kan komme på så wierd ting :D - bl.a i starten
    så gør en gang gamle mænd oprør i et kontorlandskab og sejler efterfølgende med en bygning fra UK til New York for at skyde skuffer ind i et kontor og invaderet det, totalt fucked :D

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    så se familien greggersen.. blev tvunget til at se den... den er bare dårlig..


    Hva det for noget??


    Så et enkelt afsnit af den med hende Gigi og de andre..
    Hmm, at gå til dans på højt plan med sin søster, hmm, kun mig der synes det er på kanten af værrende decideret perverst?

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know


    Hva det for noget??


    Så et enkelt afsnit af den med hende Gigi og de andre..
    Hmm, at gå til dans på højt plan med sin søster, hmm, kun mig der synes det er på kanten af værrende decideret perverst?


    Ja, jeg synes sgu også det er lidt perverst det de har gang i.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Har ikke set filmen som tråden handler om, men vil lige rette jer da Familien Gregersen er en film baseret på en novelle og ikke en tv-serie med familien Pedersen ;)

  • for lige at holde mig til topic, da jeg ik ved noget om det der gregersen ting der, så er monty python noget af det bedste komik, der nogensinde er lavet.. De vandt priser for den der meaning of life fordi de turde lave en så anderledes film, hvilket den jo må siges at være... men jo i har ret.. De er bindegale

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Selve billederne er lidt uden for normen, men udtrykket er ikke til at tage fejl af. Det der adskiller god komik fra dårlig er at god komik har et seriøst budskab.
    "Problemet med komik er at mange ikke tager det alvorligt" kan ikke huskle kilden, men jeg syntes at det er meget rammende for diskutionen.
    Python's har jo fat i den lange ende og for at gøre folk opmerksomme på det er man jo nødt til at benytte visse midler.

  • Monty Python er helt klart noget af det sjoveste der er produceret nogensinde imo. Har faktisk lige købt deres dvd-boks...
    Hvem husker ikke scenen med heksen fra ridderne om det runde bord?? ak, ja.. det er kram ;)

  • Vil stadig sige at kan man lide monty python filmene bør man se Hitchhikers guide to the galaxy....humoren er rimelig tæt på men er bare taget ud på et universielt sci-fi plan :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    Vil stadig sige at kan man lide monty python filmene bør man se Hitchhikers guide to the galaxy....humoren er rimelig tæt på men er bare taget ud på et universielt sci-fi plan :)


    Det var egentlig også min mening.. så må vi se på hvordan jeg lige sørger for at jeg ikke skal se den alene ;)

  • Monthy Python holder all the way! - Måske et det meste af det virkeligt syret, men for satan hvor har jeg ligget flad af grinekramper i mange timer pga diverse videobånd.


    Noget af det sjoveste IMO er i "And Now For Something Completely Different" hvor de har sketchen med: "How not to be seen", hvor der er et billede hvor man ikke kan se en person, fordi vedkomne har gemt sig, hvorefter de bliver bedt om at rejse sig op. Gør personen dette, bliver vedkomne skudt. Ellers bliver de sprunget i luften - Første gang jeg så den, lå jeg syg med noget kast-op-halløj. Jeg fik så vildt et grineflip at jeg bogstaveligt brækkede mig af grin! :))

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Heh.. "How not to be seen" :P


    Jeg kunne bedre lide originalen. Men fedt nok lavet alligevel.
    Så også engang en South-Park fortiolkning af "the dead parrot", hvor Cartman klagede over at den ven (Kenny) han lige havde købt var død, og så ellers fulgte den originale sketch :))

  • Var ved at dø af grin af den der med "The 1. Zulu war" "Glasgow" ;D - Damn, tror den ville få kritik hvis den var lavet til dags dato :P (den havde nok ikke blevet tolket som værende særlig sjov af diverse etniske råd :P)

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • he he fedt der er flere end mig der er til monty p. Intet slår vel de skøre riddere ? ja jeg griner sku endnu bare ved tanken om den............... :clap: :clap: :clap:

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The old guy
    he he fedt der er flere end mig der er til monty p. Intet slår vel de skøre riddere ? ja jeg griner sku endnu bare ved tanken om den............... :clap: :clap: :clap:


    Jo det er der da en del i tv-serien der gør. Den spanske sang om lamaer, Ministry of silly walks, the world's deadliest joke.. Man kunne blive ved ;)
    Generelt har de skøre riddere nogle VILDT sjove scener. Tror næsten den med heksen er det bedste de nogensinde har lavet :))
    Men synes egentlig serien er sjovere. Sådan i grin / tid :)