Pusher3 igår?

  • Var så heldig at få billetter til Pusher 3 igår i palads i kbh... Hovedpersonen var selvfølgelig inde og sige hej til os på sit gebrokne dansk :P


    Var der andre end mig der var inde og se den?


    Og hvad synes i om den?


  • Pfff tøsedreng... Man så det ikke engang...


    Det der kom LIGE bagefter var værre... Men er sq ikke sart over for sådan noget... Synes den var mega fed...

  • Pusher serien er en fuser af format... 1ern var latterlig... 2ern endnu mere latterlig.. og 3ern.. ja det ved jeg ikke og har heller ikke tænkt mig at spilde min tid på den... :)


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    hvorfor synes du dog det?


    IMO er både nummer 1 og 2 nogle af de bedste danske film, der er produceret!


    1ern var dårlig fordi den giver et meget dårligt billede af livet på vesterbro... bor selv på vesterbro og det er nok derfor jeg tydeligt ser alle de ting der var forkert og urealistisk..


    2ern ja hvad kan jeg sige.. ikke 1 sumpatisk person i hele filmen.. jeg sad konstant med et ønske om at de alle bare døde så vi kunde få en ende på det... og så var nogle af tingende meget langt ude.. hehe f.eks så kan de fleste kriminelle faktisk godt kende forskæld på rigtigt og forkert.. de vælger bare at ignorere det... og de fleste har også en vis kodex de lever efter og faktisk også en vis moral... og den dør i filmen da tonny pluselig skal overtage kussens gæld.. hvad fanden har han med den at gøre... selv i kriminelle millijø vader man jo ikke bare op til folk og siger "du kente en vi lånte 80.000´ham kan vi ikke finde så gælden er din" det giver ikke nogen mening og er totalt latterligt.. hehe.. en anden ting er den manglende logik.. til sidst i filmen da tónny besøger eksen og hendes cokede veninde efter at have nakket sin far.. efter at pigen i brudekjolen har taget en streg cola og får blodnæse flipper hun ud og skríger af tonny "Se nu her hvad du har gjordt"... "latterlige nar" osv... jeg kan slet ikke se hvordan det bliver hans skyld at hun tager alt for meget cola og får næseblod.. :S det er totalt sort... desuden var mads mikkelsen den eneste med bare skyggen af talent.. ham der spillede kussen var til at dø at grin over.. hans eks var bare :S ja hvad skal jeg sige... jeg kunde blive ved...


    Fed7haS


  • Nægter at tro på at kyniske bandemedlemmer / bagmænd i stofsalg har nogen form for skrubler med at videregive en gæld til nogle som måske kendte vedkommende som skyldte penge før..
    Nok fordi de hader ham, og er trætte af at glo på ham.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    1ern var dårlig fordi den giver et meget dårligt billede af livet på vesterbro... bor selv på vesterbro og det er nok derfor jeg tydeligt ser alle de ting der var forkert og urealistisk..


    Aliens er derfor også dårlig fordi den er urealistisk?


  • hva jeg ved af er pusher filmene jo hellere aldrig blevet fremstillet som realistiske ;), Jeg synes selv pusher er max fed brød mig ikke så meget om 2,eren men skal da helt klart se 3,eren

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet 2 gange, sidst af jedimind ().