1

lørdag, 20. august 2005, 19:55

Hørte den i byen sidste dag... Hvilken sang er det overhovedet der remixet (kan ikke huske det). Hvem har remixet den ? :)

Thx for respons

2

lørdag, 20. august 2005, 19:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af BukkeMand
Hørte den i byen sidste dag... Hvilken sang er det overhovedet der remixet (kan ikke huske det). Hvem har remixet den ? :)

Thx for respons

Det eneste remix jeg har hørt er af The Loft, men ved ikke om det er det du tænker på?

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

3

lørdag, 20. august 2005, 19:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af ramaskriget

Citeret

Thx for respons

Det eneste remix jeg har hørt er af The Loft, men ved ikke om det er det du tænker på?

Nope :)

Tror nok det var en af dem: Køb bananer eller Tarzan mama mia eller Paporklip :crazyeyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bukke^" (20.08.2005, 19:59)

4

lørdag, 20. august 2005, 21:55

BukkeMand .. det er jo tre meget forskellige sange .. Du kunne ikke beslutte dig til hvilken det var?

5

lørdag, 20. august 2005, 23:35

jeg tror det er køb bananer.. der er sådn lidt techno ind over også.. :dance:

| AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
| Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
| 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
| WD Green 1TB |
| Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
| MS Seven |

6

søndag, 21. august 2005, 02:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
BukkeMand .. det er jo tre meget forskellige sange .. Du kunne ikke beslutte dig til hvilken det var?

Jeg kan ikke HUSKE hvilken det var... Beslutter ???... Jeg mindes det var en af de sange... Og jeg hørte den i byen hvor man generel huske hanske lidt ;)

Mx Neo - ok :) Kommer tilbage og lukker tråden hvis det er den... Har du ingen artist ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bukke^" (21.08.2005, 02:45)

7

søndag, 21. august 2005, 08:04

Citeret

Thx for respons

Den hedder 'Midt Om Natten - Køb Bananer'

og du har en PM i din box

w00p w00p

8

søndag, 21. august 2005, 22:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af SplatDK

Citeret

Thx for respons

Den hedder bare "køb bananer" - ikke noget med "midt om natten", der har forretningerne jo lukket, så der kan man ikke købe bananer... :))

Tsk tsk - tænker I jer slet ikke om ? :T

9

søndag, 21. august 2005, 22:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Citeret

Citeret

Thx for respons

Den hedder bare "køb bananer" - ikke noget med "midt om natten", der har forretningerne jo lukket, så der kan man ikke købe bananer... :))

haha... ved mig hedder sangen :
Køb bananer remix.
artist:
Kim larsen..
Ps. kig i din pm..

| AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
| Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
| 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
| WD Green 1TB |
| Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
| MS Seven |

10

søndag, 21. august 2005, 22:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mx Neo

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Citeret

Citeret

Thx for respons

haha... ved mig hedder sangen :
Køb bananer remix.
artist:
Kim larsen..
Ps. kig i din pm..

det kan godt være, men det er forkert ;)

w00p w00p

11

torsdag, 25. august 2005, 21:11

køb bannaner køb bannaner køb bannaner kom kun nærmer kære frue du blir sku ikke snydt af mig:D den?

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af ramaskriget

Citeret

Thx for respons

Nope :)

Tror nok det var en af dem: Køb bananer eller Tarzan mama mia eller Paporklip :crazyeyes:

[IMG]attachment.php?attachmentid=10981&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.