Vidste sq ikke at RaTM var gået sammen med ham tossen og lavet audioslave... Så pludselig da jeg hørte "You got a bullet in your head" fik jeg helt krilder og måtte løbe hen til orange scene og trykke den af!
Forstår ikke helt jeres pessimisme overfor Audioslave? Er det mere en personlig sag end musikken? Nu vidste jeg godt, at Audioslave havde tidligere medlemmer i RATM, men jeg havde intet forhold til kunsterne, men synes da Audioslave har et potentiale i samme klasse.
Rage Against the machines - er det ikke titlen på en af Terminater filmene ?
--- SILENT STORM ---
x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
3Dmark: 01SE0305AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
(w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
Lotus = Lots of troubles usually serious
Jeg kan da iøvrigt lige skyde ind at forsangeren for Audioslave er ingen ringere end Chris Cornell, tidligere forsanger i Soundgarden. Sammen med Smashing, Nirvana, Pearl Jam og ikke mindst RATM, rykkede de jo USA op med rødderne der i starten af 90'erne. Se det var tider. Der ku man trykke den af uden at skulle lytte til et eller andet intetsigende dancenummer. Det sparkede!!!
Ja det er rigtignok ægte musik. ikke så meget diller-daller.
Må nok indrømme jeg ikke har hørt så meget audioslave, men synes umiddelbart slet ikke Chris har så fed en stemme som Zack. Og så er det jo heller ikke så revolutionært mere
Kan da godt være man burde tjekke det ordentligt ud..
Oprindeligt indlæg af Alaza
Forstår ikke helt jeres pessimisme overfor Audioslave? Er det mere en personlig sag end musikken? Nu vidste jeg godt, at Audioslave havde tidligere medlemmer i RATM, men jeg havde intet forhold til kunsterne, men synes da Audioslave har et potentiale i samme klasse.
IMO er det nok mest personligt (syntes dog Audioslave lyder for kedeligt, men...)
RATM var jo kæmpestore og kommunistiske.. De holdt surprise-koncerter (kan I huske da Bill Clinton blev genvalgt)... Pludselig ville alle undtagen Zack jo pludselig tjene penge på musikken hvor Zack bare ville sprede budskabet og donere pengene til kommunistiske bevægelser..
- og der syntes jeg det er så trist, at de gik fra hinanden fordi at alle undtagen Zack brød meningen med RATM!
Læste på allmusic.com (en sindsyg god hjemmeside for folk der er int i musik.) at Zack gik solo, har han udgivet noget siden? Han er jo egentlig ikke så gammel 35 eller deromkring, han har sku da god tid til at finde et nyt band, ville være fedt med noget musik alá det RATM spillede. Fandt først bandet for 2-3 måneder, havde ellers deres første album på compen, men havde bare ikke hørt det. Nu er de klart et af mine favorit bands.
Renegades of Funk og Killing in the Name of er nok deres fedeste numre IMO.
Oprindeligt indlæg af amig0
Læste på allmusic.com (en sindsyg god hjemmeside for folk der er int i musik.) at Zack gik solo, har han udgivet noget siden?
Det må jo næsten stå på siden, hvis han har
Potensforlængeren:
AMD64 Venice 4000+ | ASUS A8V Deluxe | 2 x 1 GB PC3200 Kingston Value | CLUB 3D GF7800 GS | 250 GB + 500 GB Seagate 7200.10 | Plextor 130A DVD 16x | Pioneer DVD+-RW 111D | CREATIVE USB Audigy2 NX | TT Shark Silver | Aspire 500W Silver PSU
Oprindeligt indlæg af amig0
Læste på allmusic.com (en sindsyg god hjemmeside for folk der er int i musik.) at Zack gik solo, har han udgivet noget siden?
Det må jo næsten stå på siden, hvis han har
Har ledt med det gør der ikke. Og hvis du ser hvor stor den hjemmeside er, og sammenligner det med at der ikke bliver lønnet nogle folk, syntes jeg det er helt vildt.
Oprindeligt indlæg af Alaza
Audioslave er jo ikke engang samme stil IMO... RATM var meget mere råt hvor de fyrede den af og råbte i mikrofonen... Mens Audioslave er lidt mere ala nogen af metalica sangene... Meget rolige osv..
Synes det er decideret røvsygt ifht ratm...
"Wake up, bombtrack, bullet in the head og killing in the name of"
Oprindeligt indlæg af |KLS|
Kan da lige nævne, at til dem der bare ikke kan få nok af Zack, udgav han et album med hans præ-ratm-band inside out. Kan købes her -> rev. rec.