Eternal Flame, latest sampler !

  • Set for meget Jean-Claude Van Damme og ligende airheads da du var lille ? :))


    btw... det er måske ikke lige så smart at benytte copyright-beskyttet musik på den "video" hvis du har tænkt dig at ligge den på nettet ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Set for meget Jean-Claude Van Damme og ligende airheads da du var lille ? :))


    btw... det er måske ikke lige så smart at benytte copyright-beskyttet musik på den "video" hvis du har tænkt dig at ligge den på nettet ;)


    Hehe ja det har jeg, men det er så ikke lige pga ham jeg er trickster :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AtoM!C
    Det er nice!


    Alt det kungfu stads gad jeg godt at kunne :D
    eller hedder det wing-tsun eller sådan noget?


    Men i hvert fald. Det ser rimelig sygt ud :D Især der hvor du hænger vandret i luften ud fra en lygtepæl :T


    Hehe, ja Wing Tsun! :P


    Er glad for I kunne lide det, tak for rosen! :D

  • Synes det ser ganske fedt ud.


    Har på et tidspunkt se et par video'er med ham der "guden" indenfor sådan noget. Så der er en lille smule at arbejde på endnu, men du er da bestemt godt på vej.


    Respekt for det :cheers:

  • Hvis i skal se nogle syge akrobatik og kampsport,så smut ind på http://www.bilang.com .... Så kan i lige vende tilbage og snakke om at se nogle syge moves... Ham der... Han er vand ved siden af dem inde på siden.. :D Ment på den bedste måde mulig!! Respekt for at manden har lært det!! Det er jo ikke nemt at lave det shit... Det kræver års intens træning!!! PROPS!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af leinad
    Hvis i skal se nogle syge akrobatik og kampsport,så smut ind på http://www.bilang.com .... Så kan i lige vende tilbage og snakke om at se nogle syge moves... Ham der... Han er vand ved siden af dem inde på siden.. :D Ment på den bedste måde mulig!! Respekt for at manden har lært det!! Det er jo ikke nemt at lave det shit... Det kræver års intens træning!!! PROPS!!!


    Nu siger du det med respekt, siger du, men det lyder da ikke sådan! ;) Men ja, jeg er faktisk også inde på den side.. Fik ikke lov at komme ind 2 år siden, men med træning og øvelse, kom jeg ind! Og ja det er rigtig gode folk derinde, men jeg skrev ikke at jeg var den bedste og at der ik var andre steder med bedre folk! Ønskede blot feedback til min nyeste sampler.. Tak for hjælpen ..