Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

torsdag, 25. august 2005, 12:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

Oprindeligt indlæg af SplatDK

Citeret

Oprindeligt indlæg af SlackeR

Citeret

Oprindeligt indlæg af SplatDK

Citeret

Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo|
Hvordan definerer man de forskellige genrer af techno?

Hardstyle
Hardhouse
Trance
Dance
House
Progressive
Hardcore
osv. osv. osv.

Eletronisk Musik

Tror nok han mener hvordan man skelner ;)
Ikke at jeg ved det. holder mig så vidt muligt fra det - ud over at det er meget sjovt at se på den her tråd :))

kig her.. nok den mest korekte side der findes --> link

Vil ikke mene den side er god nok, den virker for subjektiv ...

Et eksempel på en defination på en genre ( her tages udgangspunk i Progressive Trance) kunne være i stil med: "Omkring en 130 BPM, altså på sin vis et sløvt track som heller ikke er for blød" et eksem kan du høre på dette link

Link funker ik ;)

62

torsdag, 25. august 2005, 18:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af BukkeMand
Link funker ik ;)

Hmm ja, det kan jeg så ikke gøre for jo ...

63

lørdag, 27. august 2005, 22:12

Nå, men det var Progressive Trance vi kom fra ..

Gå ind på www.dance-tunes.com og søge på "perry" ... Frem skulle der gerne dukke nogle sange enten mixet eller produceret af Perry O'Neil ... Det er Progressive Trance, hovedsagligt !

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.