Batman begins - YIHAAAAA :D

  • jepper, så var jeg inde til premiere og se den her film i går, og må sige at jeg er meget imponeret.


    De har forstået at lave en batmanfilm som holder helevejen, både mht. historien, og bestemt realismen i den, de har ikke på et eneste tidspunkt takket over, og er gået totalt amok som i de andre batman film.


    Den er lavet sådan at den første halvdel af filmen, der får man bruce waynes historie, og hører hvordan han vokser op og bliver til den han er.


    Men brug det det koster at se den i bio. Den er SÅ fed.


    8 på imdb skalaen.

  • Skal afgjort ind og se den. Den virker så fed, og jeg elsker Batman.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg var i Cinemaxx, sal 1, i går på Fisketorvet i København. Jeg synes, det er den bedste Batman film af dem alle! Den er virkelig god. Handlingen kunne være bedre, men generelt okay. Skuespiller er gode og der er også lidt humør med i filmen. Effekterne er også gode og underholdende.
    Bedst af alt, så ligger filmen meget op til en 2'er !!! (ved ikke om det allerede er planlagt ...)


    Jeg giver den klart 4/5 stjerner. Det fortjener den så afgjort.



    *** SPOILER ***


    Jeg lagde hurtig mærker til en ting. Politimanden Gordon ligner fuldstændig Gordon Freeman (hovedpersonen i Half-Life). Han har både sammen skæg og briller - og Gordon indgår i begges navne.
    Bare mig der finder det sjovt ???

  • Jeg så også Premiere igår i Imperial. Det er som sagt den klart bedste i serien. Det er yderst ærgeligt at man ikke kan bygge videre på filmen, da de gamle film jo er fortsættelserne. Hvis dette var muligt, skulle de gamle skrottes og laves om.... isæt 3-4. :roller:


    Jeg synes det er fedt at se hvordan Batman gøres utrolig frygtindgydende, istedet for bare at være en sort klovn.... og vigtigst af ALT.... skurken er ikke plat ugle med maling i hele ansigtet, men en seriøs psykopat. :crazyeyes:


    Jeg var meget imponeret og lægger mig meget tæt op af 5/6.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lasse
    Jeg så også Premiere igår i Imperial. Det er som sagt den klart bedste i serien. Det er yderst ærgeligt at man ikke kan bygge videre på filmen, da de gamle film jo er fortsættelserne. Hvis dette var muligt, skulle de gamle skrottes og laves om.... isæt 3-4. :roller:


    Nope... Denne Batman film er på ingen måde relateret til de andre... LINK


    Har ikke selv set den endnu, men det skal jeg self... Da jeg så traileren, var det første jeg tænkte: "Daaaamn en weird batmobil"... Den ligner noget der er taget ud af Irak krigen, men jeg er optimistisk :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    Nope... Denne Batman film er på ingen måde relateret til de andre... LINK


    Har ikke selv set den endnu, men det skal jeg self... Da jeg så traileren, var det første jeg tænkte: "Daaaamn en weird batmobil"... Den ligner noget der er taget ud af Irak krigen, men jeg er optimistisk :D


    Åhh hold op ... :razz: "Does it come in black" ...


    Men har ikke set den endnu og kommer nok heller ikke til at se den i biografen, eftersom jeg er studerende bliver det kun til 1 film om måneden og har set 1 film i denne måned (så om sige). War of the worlds ..


    Og næste måned bliver det jo ligesom De Fantastiske 4 der skal ses. Så desværre bliver Batman g(l)emt ...


    Men ellers tror jeg faktisk også den skulle være fin underholdning. Men hey, det har jeg troet om så mange film ud fra en trailer, og hvor tog jeg fejl ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Åhh hold op ... :razz: "Does it come in black" ...


    Mjaa - den ligner stadigvæk en deform tanks eller noget :) Er mere til den gamle, tror jeg, men det får vi at se ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Mjaa - den ligner stadigvæk en deform tanks eller noget :) Er mere til den gamle, tror jeg, men det får vi at se ;)


    Tank ;) :razz: (sorry)


    Men ja, den gamle er jo cool som den er ... Men nu er det her også før, så nok også før han får den man kender !

  • Personligt syndes jeg den nye batmobil er 1000% mere cool end den gamle :P men måske man skal se den i action for at elske den hehe... men der er ingen tvivl om at Batman Begins er årets action film.. den holder 110%...


    Fed7haS

  • Jeg så et indslag i Topgear om Batmobilen :)
    Der fortalte de at alt men ser i filmen med den er lavet rigtigt.. dvs intet computer-animation og andet fusk.
    Og så har de ikke, som i de andre film, bygget den over en eksisterende bil, men lavet den fra bunden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Jeg så et indslag i Topgear om Batmobilen :)
    Der fortalte de at alt men ser i filmen med den er lavet rigtigt.. dvs intet computer-animation og andet fusk.
    Og så har de ikke, som i de andre film, bygget den over en eksisterende bil, men lavet den fra bunden.


    Ja... en af de fem biler de lavede blev kørt frem ved premieren i England. Lækker bil :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lasse
    Jeg synes det er fedt at se hvordan Batman gøres utrolig frygtindgydende, istedet for bare at være en sort klovn.... og vigtigst af ALT.... skurken er ikke plat ugle med maling i hele ansigtet, men en seriøs psykopat. :crazyeyes:


    Jeg var meget imponeret og lægger mig meget tæt op af 5/6.


    Kan ikke være mere enig.


    Var inde og se den her til aften i Cinemaxx - og må give den 5 / 6

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Det er temmelig sikkert at der kommer en 2'er, Christian Bale, Michael Caine og Morgan Freeman har ihvertfald sagt ja til at være med i den og folkene bag 1'eren er igang med at finde skuespiller til Jokeren og eftersigende også Two-Face.


    Ye, det læste jeg vidst også på filmz.dk for nogen tid siden. Men Jokeren blev jo spillet så fint af Jim Carry, det kan ikke gøres bedre i mine øjne ... Men hey, lidt optimistisk skal man nok være :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Ye, det læste jeg vidst også på filmz.dk for nogen tid siden. Men Jokeren blev jo spillet så fint af Jim Carry, det kan ikke gøres bedre i mine øjne ... Men hey, lidt optimistisk skal man nok være :)


    The riddler blev spillet af jim carrey.
    Jokeren blev spillet af jack nicholsen.


    Men gal det var en fed film. Håber sandelig de vælger at overskrive de gamle film med flere af denne slags. Den bedste action film jeg længe har set og Christian Bale er alt for fed som Batman.


    og den nye batmobil holder hele vejen. Den er så blæret.

  • well batman fans kender jo frank miller og hans periode med batman..og han er også bagmanden til sin city......og den stil ville være den perfekte måde at lave batman på imo-....men ja...den her er fin nok til mig :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Pokkers, byttede om på de to der :O


    Men synes i hvertfald de begge spillede godt som skurke ..