Hardstyle / Hardtrance diskotek, KBH?

  • Hej...


    Jeg er for ganske nyligt fyldt 18 og er meget interesseret i at aflægge sådanne diskotek et besøg... Findes der et diskotek i KBH området som spiller hardstyle / hardtrance / hardacid / trance / vocal trance udelukkende???


    Mvh. 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • det gamle tuben spiller den stil en gang imellem,men dog mest Psy-trance


    ellers er der arrangementer på bryggen hver weekend

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • In/Hacienda/The Dance floor er vidst sådan noget gøgl.. men nu kender jeg ikke forskel på de 100 forskellige slags techno :razz:
    Ellers er der The Tube

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Vil nok også sige Tuben (under Axelborg)!!
    ...så vidt jeg ved er Omid stadig indblandet!! (En af de to DJ's fra "gamle dage")

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse
    Club Gorgeous er i "hi" i øjeblikket, og har været det siden IN blev lavet om til La Hacienda/The Dance Floor... som i øvrigt ikke spiller særlig meget hardtrance eller lign...
    En smule trance og ellers eurodance...


    og self. r&b ovenpå...


    Nå for den da, men Gorgeous spillede da i hvertfald noget af det ønskede .. Regnede også med In bare spillede det sædvanlige clubmusik ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse



    Ja... dét var sgu fedt... Håber de får et fast spillested igen i den nærmeste fremtid...


    Dog aldrig oplevet Gorgeous desværre ... Men er ganske vil med de mix cder de smækkede på gaden.

  • tjaa DK er et skodland mht. steder hvor der bliver spillet hardstyle / hardtrance / hardacid / trance / vocal trance. det er mere .DE & .NL du skal gå efter, men nu ved jeg ikke hvor entustasik (stavehat) du er.


    her er lidt at kigge på


    HaPs


    HaPs HaPs


    HaPs HaPs HaPs


    men ellers ja så er 'The Tube' et alternativ


    Edit: skal selv til Q-Base og glæder mig vildt. det er den onde line-up i år :hb: (kan måske være vi ses ?)


    TranceTrips arrangere ture til forskellige events, hvis noget af det overstående skulle have intresse.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK
    tjaa DK er et skodland mht. steder hvor der bliver spillet hardstyle / hardtrance / hardacid / trance / vocal trance. det er mere .DE & .NL du skal gå efter, men nu ved jeg ikke hvor entustasik (stavehat) du er.


    Ja, Danmark er desværre ikke stedet for den slags ... Og er det til stede er det nærmest kun tilgængelig i vore kære hovedstad :ohmy: