• http://www.gamecloud.com/article.php?article_id=731 Glæder mig helt klart til den film :D Fandt lige nogle flere billeder


    http://www.moviesonline.ca/movie_pic.php?id=2216

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet en gang, sidst af jedimind ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Ik for at sprede negativ steming :D Men jeg tror det bliver noget af et crash... Ligesom Resident Evil 1-2 IMO.


    Tror jeg dog ikke, id software blev da positivt overrasket over traileren, Og det lyder da også til der er blevet gjort meget ud af filmen, Her står lidt mere


    http://www.megagames.com/news/show.cgi?&idtype=movies&database=308§ion=screens&. Jeg tror sgu ikke det kan gå helt galt, De har jo også lavet filmen tæt op af spillet altså med monstre og sårn :D quote: it looks like the Doom movie may not be just another crappy movie-video game adaptation. Of course we will continue to cover the movie up to its release

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet en gang, sidst af jedimind ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind


    Tror jeg dog ikke, id software blev da positivt overrasket over traileren, Og det lyder da også til der er blevet gjort meget ud af filmen, Her står lidt mere


    http://www.megagames.com/news/show.cgi?&idtype=movies&database=308§ion=screens&. Jeg tror sgu ikke det kan gå helt galt, De har jo også lavet filmen tæt op af spillet altså med monstre og sårn :D quote: it looks like the Doom movie may not be just another crappy movie-video game adaptation. Of course we will continue to cover the movie up to its release


    Ud fra det jeg har læst kommer filmen på ingen måde til at handle om det samme som spillene, hvilket er ret dårligt hvis det er sandt. Det er jo klart iD software er positive over for den, de ønsker da lige så meget som filmskaberne at filmen får succes, eftersom det nok vil gøre at flere vil prøve spillet (3'eren, de 2 forgående er nok ikke interessante mere :P)..

  • Ligner lidt en af de der B-film, hvor musikken er f00ked, og credits ikke består af rulletekster, men af "diasshow".

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Håber da de bruger introet fra spillet....'
    Tweaker Styre:D
    Skal Blive monster godt at se en fed film fra et fedt spil....


    Kunne bare godt se at Vin Diesel i hovede rollen men the rock er et oki bud men de skulle have gjort den mere livlig...


    Skulle have brugt det rigtige amor og våben....
    Som vist på Billedet....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Nu har jeg søgt hele internettet igennem, men ingen trailer :evil:


    Er traileren ikke blevet offentligt gjort endnu ?


    nej traileren er ikke blevet offentligt gjort

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind


    nej traileren er ikke blevet offentligt gjort


    ok - Men jeg vil nu ikke sætte forventningerne for højt, heller ik hvis traileren er go' :P
    Selv The Village kan se go' ud i en trailer :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Ud fra det jeg har læst kommer filmen på ingen måde til at handle om det samme som spillene, hvilket er ret dårligt hvis det er sandt. Det er jo klart iD software er positive over for den, de ønsker da lige så meget som filmskaberne at filmen får succes, eftersom det nok vil gøre at flere vil prøve spillet (3'eren, de 2 forgående er nok ikke interessante mere :P)..


    The teaser trailer had a lot of quick cuts of The Rock; Karl Urban and the rest of the cast along with brief looks at the monsters, the environment (and they look right out of Doom 3, Så lyder da til Det er meget tæt op af spillet som jeg skrev......


    trailer that officially reveals that the movie version of id Software’s first person shooter will take place ON MARS rather than an unnamed planet as had been talked about in the past. taget fra det første link

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet en gang, sidst af jedimind ().

  • nu vi taler om spil til fil læs lige den her Tøzzer...


    Producer Scott Faye of Collision Entertainment has teamed up with Firm Films head Julie Yorn to turn Max Payne, the action video game franchise, into a feature film for 20th Century Fox, says The Hollywood Reporter.


    Max Payne is a man with nothing to lose in the violent, cold urban night. A fugitive undercover cop framed for murder, and now hunted by cops and the mob. Max is a man with his back against the wall, fighting a battle he cannot hope to win. The movie will focus on the origin of the vigilante character.


    The game was released for the PC in July 2001 and later that fall on Xbox and PlayStation 2. The video game was an instant hit for Finnish game developer Remedy Entertainment and game publisher Gather of Developers.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Ik for at sprede negativ steming :D Men jeg tror det bliver noget af et crash... Ligesom Resident Evil 1-2 IMO.


    OT:


    Synes nu resident evil 1 var en fed film, har dog ikke fået set 2'eren endnu :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    OT:


    Synes nu resident evil 1 var en fed film, har dog ikke fået set 2'eren endnu :O


    Oss OT:


    Det eneste jeg synes der er godt, ved dem er handlingen. I 1'ern med "laser scenen", hvor de bliver lavet om til hakkebøf er elendigt lavet IMO. Animationerne er næsten ligeså godt lavet som maskerne i Bad Taste ;) Havde selv store forventninger til filmen, men no succes ;)
    2'ern er bedre, men ik noget at røbe hurra for, men det gør du måske :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Oss OT:


    Det eneste jeg synes der er godt, ved dem er handlingen. I 1'ern med "laser scenen", hvor de bliver lavet om til hakkebøf er elendigt lavet IMO. Animationerne er næsten ligeså godt lavet som maskerne i Bad Taste ;) Havde selv store forventninger til filmen, men no succes ;)
    2'ern er bedre, men ik noget at røbe hurra for, men det gør du måske :)


    Er vel også bedst at blive grebet af handlingen frem for effekterne, medmindre de da er ekstremt lammee, og det mindes jeg dog ikke (men kan vel også være hukommelsen der svigter) ;)


    Hmm, sejt nok hvis 2'eren er bedre, havde faktisk dårligere forventninger til den eftersom det jo er en 2'er... Vil da glæde mig til at få den set :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Det er jo bare dig der har dårlig film smag BukkeMand.. ;) Det er 2 udmærket film


    :razz: - Ja, men Kims dipchips smager af LOL :))