Vilde film der skal ses...

  • Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Asus3
    stinkar


    du sej nok


    Den fedeste er soccer skillz ham drengen i den røde er for crazy med bolden den måde han går/løber med den er for vildt!

  • Face/Off, From Dusk Till Dawn, Collateral, Man On Fire og Desperado/El Mariachi/Once Upon A Time In Mexico skal også bare ses. Så gå hjem med fodbold film, bil og skyde film slår alt :))

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Dont loot videoklippet er et af beviserne på hvorfor mellemøsten ikke kan lide USA og amerikanske tropper.. idioter de soldater dér.... bare fodi der bliver stjålet noget træ skal de da ikke smadre en mands levevej, som i forvejen er hård... :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Dont loot videoklippet er et af beviserne på hvorfor mellemøsten ikke kan lide USA og amerikanske tropper.. idioter de soldater dér.... bare fodi der bliver stjålet noget træ skal de da ikke smadre en mands levevej, som i forvejen er hård... :roller:


    Også ret latterligt de ødelægger det stjålne træ imens de er igang, burde de ikke returnere det hvis de absolut skal lege politifolk.

  • Det loot video er skræmmende. Ikke for det de gør, men mere pga. tankens voldsomme destruktive kræfter.
    Om det er det rigtige de gør?
    Ja selvfølgelig, man må ikke stjæle.


    Og jeg har intet imod Bush.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak


    Det er da godt nok den lammeste kommentar jeg har hørt længe :roller:


    Ved du hvad, jeg holder sgu med ham.. Jeg er fuldstændig kold overfor dem.


    "jamen der er jo civile ibland dem" - fanme ikke når de holder kæmpe fest pga. at Twin Tower blev smadret, så er de imo ikke civile mere.


    Havde de taget afstand fra det der skete, så havde jeg delt din mening og syntes det var en lam kommentar, men nu når de har gjort som de nu har, ja så synes jeg også USA skulle have nuked det hele fra starten af.


    Hvilket så leder os til spørgsmålet: Hvad med de indvandere i danmark der jublede og holdte fest da de hørte at Twin Tower var blevet ramt? Efter min mening skulle de per omgående have haft sparket ud af landet, og med beskeden at de aldrig kom tilbage igen.


  • Jamen det er du da velkommen til Happy^.


    Og dem du har set feste over WTC har vel været på 30-40 personer på CNN eller noget i den stil?


    Ja der var nogle indvandre der festede hvilket også er fuldstændige vanvittige mennesker.


    Hva med resten af de 21mill. indbyggere i irak, har du hørt deres mening, om twintowers osv.? det tror jeg vist ikke, man skal passe på med at slå alle over en kam.


    At de ikke kan li USA, kan jeg godt forstå.


    Men at have den opfattelse at vi slipper af med terroristerne ved at "nuke" et helt land, synes jeg er totalt forskruet.


    Man får ikke en skid ud af at nuke et helt land.....Jo en ting, fler terrorister.


    Det så min mening.


  • helt enig..


  • Vi snakker om en lille gruppe... tro mig.. ja og de skulle blive kicked ud med det samme... men der er så meget uretfærdigt pis her i verden...



    Ps. Kom til at Qoute for meget... :boxed:


  • Det er da en "tam" holdning at ha'. Som sagt så er der lige de 21mill. andre indbyggere i Irak... Skal de bare bombes, uden at komme med deres holdning ? Nu var USA og Irak ikke særlig gode venner før angrebet på WTC. Forestil dig at du hader et land, og pludselig får landet en ulykke... De fleste ville nok være glade, hvilket de så oss var.
    Når du siger "ok" til at nuke et land, er fuldstændig kynisk, ingen menneske morale, ikke særlig rationelt, forurenende for atmosfæren osv.
    Rystende holdning IMO

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa



    Stave???


    Kan du ikke holde de ligegyldige kommentarer du kommer med for dig selv ?


    Nu siger jeg ikke at han er det, men har du tænkt på at hvis han nu var ordblind, tror du så du skulle ha' postet denne kommentar ?


    NB: Har du lært i skolen at bruge 3 ? i er spørgsmål du stiller ?
    Ellers så læs punkt 2 her > http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=47493&sid=


    Asus3 > behandel lige det danske sprog ordenligt.
    Du kunne måske ha' skrevet : synes de er dårlige, i stedet for stinker.