War of the worlds

  • Hej alle


    Er der andre end Mig der ser frem til denne premiere??


    Den ser alt for fed ud!

    Intel Core2Duo E6600 2.4 Ghz
    Asus P5K-E Wifi AP
    4 GB Kingston HyperX 800 Mhz
    GForce 8800 GTS 320 MB DDR3 RAM
    7.1 Surround
    2 x 320GB Seagate HDD SATA 300
    Plextor DL DVD-R

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af parmo
    Hej alle


    Er der andre end Mig der ser frem til denne premiere??


    Den ser alt for fed ud!


    Du er ikke den eneste...
    Skal ind og se den i morgen kl. 16:30...


    Imperial række 21 midt for :D

  • Du er skam ik alene :D Glæder mig for sindssygt... Den ser så vold go' ud :T
    Go'e gamle Spielberg er skam ik faldet af på den, efter hva jeg har læst om filmen... Cruise er oss en fremragende skuespiller og tror næppe han skuffer :)
    Jeg har søgt efter hvor dyr den har været, men kan ik finde noget... Nogen der ved det ?


    Edit fandt det her : Det anslås, at skuespilleren vil kunne sætte $360 mio., eller omkring 2 mia. kr., ind på kontoen. Cruises normalløn for en spillefilm ligger på omkring $20 mio.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Du er skam ik alene :D Glæder mig for sindssygt... Den ser så vold go' ud :T
    Go'e gamle Spielberg er skam ik faldet af på den, efter hva jeg har læst om filmen... Cruise er oss en fremragende skuespiller og tror næppe han skuffer :)
    Jeg har søgt efter hvor dyr den har været, men kan ik finde noget... Nogen der ved det ?


    Edit fandt det her : Det anslås, at skuespilleren vil kunne sætte $360 mio., eller omkring 2 mia. kr., ind på kontoen. Cruises normalløn for en spillefilm ligger på omkring $20 mio.


    $360 mio får han ja! men det indebærer os at han skal lave en mere!

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Aner ik hvornår den kommer i vores flække, men de er først igang med at vise Der Untergang nu. GRIMT IKKE?

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    IMO, så passer Tom Cruise bedre til film som Top Gun, Cocktail og ligende ... Han er da en drengerøv uden sammenligning ... :razz:


    Enig, ville også hellere se en anden skuespiller i rollen. Kan også bare være ham, som får traileren til at virke halvtynd... selv Top Gun kunne jeg ikke se færdig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Enig, ville også hellere se en anden skuespiller i rollen. Kan også bare være ham, som får traileren til at virke halvtynd... selv Top Gun kunne jeg ikke se færdig.


    Top Gun kunne jeg nu godt li ... og kan li ... men det er også hvis der skal være drengerøvsfilm ... *G* ... Ligesom hvis man vil se en brian-film, så skal det være noget ala. "Fast and The Furious" .... :boxed:


    Den største katastrofe ved den film er Tom Cruise IMO ... :)) .... Skal helten være en mand, så skal han sgu være en MAND ... :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Isse


    $360 mio får han ja! men det indebærer os at han skal lave en mere!


    Hvad ?


    Grill, hvem ville du forslå istedet ? :)

  • Tom Cruise spillede da Ok i Minority Report, selvom filmen var dårlig.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • glæder mig også helt vild til at komme ind og se den.
    Får kuldegysninger hver gang jeg ser trailerne til den.


    Har nu ikke noget imod at det er tom cruise der spiller hovedrollen. Syntes nu han klarer sit job meget godt :)

  • Jeg tror også det er en kanon film, dog burde Tom Cuise skiftes ud med Russell Crowe, Jude Law eller Will Smith.
    Frederikshavn er nu ikke så ringe til at vise de nyeste film, den får også premiere i morgen :) Så den skal da ses i week-enden

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ulrik
    Jeg skal se den i morgen kl. 19 i Cinemaxx sal 1 på Fisketorvet i København.


    hehe så kan det være vi ses - har også billeter til der :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Will Smith? Det eneste han duer til er at spille tåbelig klovn. I hvert fald ikke en Hovedrolle. :evil:

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet en gang, sidst af chili ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DiRtBaG
    Jeg tror også det er en kanon film, dog burde Tom Cuise skiftes ud med Russell Crowe, Jude Law eller Will Smith.
    Frederikshavn er nu ikke så ringe til at vise de nyeste film, den får også premiere i morgen :) Så den skal da ses i week-enden


    Øhh okay, tror du ikke lige vi skal se filmen først ?


    Tror næppe Will Smith vil gå godt i sådan en rolle der. Jude Law måske, men Russel Crowe?, jooh han er knaldhamrende dygtig, en af mine største favoritter, men kan bare ikk helt forestille mig ham i den film ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    Hvad ?


    Grill, hvem ville du forslå istedet ? :)


    Fra Filmz.dk


    Ifølge BT kan Tom Cruise forøge sin formue betragteligt, ved at spille hovedrollen i Spielbergs kommende "War of The Worlds" film.


    Det anslås, at skuespilleren vil kunne sætte $360 mio., eller omkring 2 mia. kr., ind på kontoen. Cruises normalløn for en spillefilm ligger på omkring $20 mio.


    I det enorme beløb medregnes procenter fra DVD-salget samt honoraret fra en "War of The Worlds 2".

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder