Nogen der skal til U2 koncert den 31/7?

  • I 2001 var jeg inde og se Depeche Mode, Exciter Tour i Parken, da var lyden sq ok. Jeg er ellers meget kritisk med lyd, men der var ikke den rumklang eller forvrængning folk siger de har oplevet derinde. Faktisk var lyden meget bedre end i 1998 da jeg osse hørte Depeche Mode inde i Club Danmark hallen i Valby. Der var en del rungen, kan jo osse være det var bajerne jeg drak der fik det til at runge :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PimpF
    Skal du virkelig til U2 koncert, dzroe? Jeg troede U2 var en tand for avanceret til din smag. Jeg var sikker på du var Cartoons-DJ Øtzi-Discofil-typen :hb:


    varmer øtzi ikke op?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Kan godt li U2, men lyden i parken er IMO rent ud sagt ELENDIG når vi snakker om koncerter. X(


    Har hørt det samme. Nu har jeg dog ikke selv været der, men næsten alle der har været til koncert der, som jeg har snakket med, klagede over lyden

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Kan godt li U2, men lyden i parken er IMO rent ud sagt ELENDIG når vi snakker om koncerter. X(


    Jeg var i parken og høre Pink Floyd engang i 90'erne og der fejlede lyden heller ikke noget