Anbefaling: Mr. and Ms. Smith..

  • Er netop trådt ud af biografen efter at have set denne film... - Meget overrasket.
    Tror det er lang tid siden jeg har set så fed en amerikansk film!


    Hvad syns i om den?


    EDIT: Og hende Angelina Jolie.. Damn hun er najs! :ph34r:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().

  • Utroligt som en trailer kan ødelægge en film. Hvordan fanden kan man smide scener i en trailer, som ikke engang er med i filmen! Der er bl.a. en scene hvor Brad Pitt cykler imens han skyder med et maskingevær og en anden scene hvor Angelina Jolie skyder med en gatling gun. Derudover er den måde de finder ud af at de begge har samme mission helt anderledes i filmen ift. i traileren.


    Syntes dog egentlig filmen var ret fed, slutningen var lidt pludselig er halvhjertet og Angelina er HOT!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Utroligt som en trailer kan ødelægge en film. Hvordan fanden kan man smide scener i en trailer, som ikke engang er med i filmen! Der er bl.a. en scene hvor Brad Pitt cykler imens han skyder med et maskingevær og en anden scene hvor Angelina Jolie skyder med en gatling gun. Derudover er den måde de finder ud af at de begge har samme mission helt anderledes i filmen ift. i traileren.


    Syntes dog egentlig filmen var ret fed, slutningen var lidt pludselig er halvhjertet og Angelina er HOT!


    Det er pudsigt du nævner trailer vs. selve filmen, for havde fuldstændig samme tanke .. Hvor fanden var Brad Pitt der cyklede mens han skød ...


    Fuck det, filmen var da en ok stener action flick med ganske fin og morsom underholdning .. havde sådan set heller ikke forventet andet ...


    Edit:
    Nå ja, omend kunne man nyde Angelina Jolie i den film ..


  • Jeg sad også også undrede mig, der må da være klippet meget fra i den film, både de 'hede' scener mangler og også de scener fra trailerne, hmmm.


    Men jeg/vi synes også at det er en rigtig god film, masser af humor og action, lidt overdrevet måske , men med god timing, var helt vild med Brat's kommentar, da de kæmper om at komme først hjem,og hun kørte ind i ham, ''Arrrggghh'', hehe, og så ser hun altså godt ud i det 'mistress'-læder tøj :T