Linkin Park

  • Hey


    Jeg har på det sidste hørt en masse Linkin Park og er faldet for dem. Især efter jeg købte deres DVD, Live in Texas - Darn den er god. Ville så høre om der er andre Linkin Park fans i blandt mig?
    Og til sidst: Tror i der kommer mere fra Linkin Park her snart?

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Fan er jeg måske ikke lige, men lytter gladeligt til deres musik, det er fedt ... Normalt er jeg trancefreak, men nogle gange gider man jo ikke lige den dunkende bass, så kan det sq* være rart med lidt LP ...


    Ellers virker det godt når jeg er sur .. Så kan man lige skrige lidt med :roller:


    Ejer en del af deres albums i hvertfald ... Og vil da sige meget af deres materiale er genialt, ikke bare musikmæssigt men også lyrikmæssigt ..

  • Jeg er ik just fan, men jeg hører deres musik (faint, From the inside, Numb, In the End, Somewhere I belong). Jeg høre meget blandet, men LP står lavere end Dance :D osv., men absolut godt musik...

  • Hehe, det lyder da godt - så er jeg ikke alene.
    Har nu fundet et remix af Crawling, og darn den slår alle :D

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Hehe, det lyder da godt - så er jeg ikke alene.
    Har nu fundet et remix af Crawling, og darn den slår alle :D


    Er det sådan en ret stille en ? taget i betragtning af deres stil .. I såfald er den på Re-Animation ...


    Edit:
    Personligt foretrækker jeg remixet af Point of Authority. Og samtidig musikvideoen dertil. Mega flot ala Final Fantasy filmen ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Er det sådan en ret stille en ? taget i betragtning af deres stil .. I såfald er den på Re-Animation ...


    Edit:
    Personligt foretrækker jeg remixet af Point of Authority. Og samtidig musikvideoen dertil. Mega flot ala Final Fantasy filmen ...


    Ja videoen til points of authority er alt for blæret.
    Er selv helt tosset med Linkin Park og har været det lige siden aller første gang jeg hørte one step closer.

  • Det første jeg hørte med dem, Crawling, var egentlig okay. Problemet er bare at de, i hvert fald efter min mening, mangler nyskabelse i den grad. Alle deres hits lyder jo ens, de bliver bare mere kedelige gang på gang. Efterhånden har de nået et punkt, hvor de for mig er et af de værste mainstream bands derude. Det undrer mig hvorfor de stadig nyder succes, især efter det de lavede med Jay-Z. Det lød jo bare helt forkert.


    Men det må folk helt selv om, bare jeg slipper for at lytte til det. :D

  • Har været Stor fan af dem, er os medlem af deres officielle LPU fanklub...


    tjek http://www.lpassociation.com hvis du vil ha nyheder og lign..


    Lige omkring Tour så skal i nok IKKE regne med at de kommer lige det næste år.. Rapper Mike Shinoda er ved at indspille soloalbum. og Chester har os en masse igang.


    Men engang næste år kommer der nok Nyt album, også kommer de vel på World Tour. hvis ikke de aflyser DK Igen Igen !

    AMD Athlon64 3500+. Asus A8V-Deluxe.
    2*Kingston HX 512 ddr pc3500. POV-6800 GT.
    SB-Audigy LS 5.1. Seagate - 200gb+120gb SATA.
    og en masse lys..... Kagemand