1

søndag, 29. maj 2005, 20:20

Hej fellow tweakers :)

Vil bare lige, til jer der ikke vidste det, minde jer om at der kommer en kanon god film i aften på tv2 kl. 21, der hedder En Verden Udenfor (Shawshank Redemption).

"Da den unge succesrige bankmand Andy Dufresne (Tim Robbins) bliver uskyldigt dømt for mordet på sin kone og hendes elsker, ændrer det ikke blot livet for ham selv, men også for alle de indsatte i Shawshank-fængslet.
Heriblandt den garvede Red (Morgan Freeman), som introducerer Andy til livet bag tremmer. For til trods for fængselslivets brutale meningsløshed nægter Andy at opgive sin værdighed - og lidt efter lidt begynder der at ske ting bag de tykke mure."

Desuden ligger den nr. 2 på IMDB, over bedste film nogensinde. :)
http://imdb.com/title/tt0111161/

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "AtoM!C" (29.05.2005, 20:20)

2

søndag, 29. maj 2005, 23:37

Den var fandme også god... :D

Så desværre ikke den første time, men fortrød godt nok ikke at jeg brugte den sidste time på den!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nicky" (29.05.2005, 23:38)

3

søndag, 29. maj 2005, 23:47

Den er klasse... Tænk sig at kravle 500 m i den ondeste gang gylle :boxed:

4

mandag, 30. maj 2005, 15:27

Den er megafed, bare typisk at den skal have sådan en latterlig dansk titel.

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

5

mandag, 30. maj 2005, 17:53

Ja det er sku en rigtig fed film 8)

-----------------------------

6

mandag, 30. maj 2005, 18:15

Mega fed film ;)

Noget med X :clap:

7

onsdag, 1. juni 2005, 20:59

Genial film, kanon skuespiller! TOP PERFORMANCE :-D

8

onsdag, 1. juni 2005, 22:17

Når nu crash har oppet tråden vil jeg da os lige smide min lille mening om filmen:)
Jeg syns det er en genial film.. har den da også stående på filmhylden på dvd :D Men ja en DÅRLIG dansk titel :rolleyes:

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

9

lørdag, 4. juni 2005, 20:13

Genial film, en af mine absolut yndlingsfilm - har selvfølgelig jubilæums dvd udgivelsen :D

Tjek min sig btw! Sårn har den været i laaaang tid efterhånden

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.