1

torsdag, 26. maj 2005, 12:13

hehe...

Dette er en lidt underlig tråd. Men hovedsagligt er det for at få jer til at høre det her: FJERNET DA NUMMER BLIVER SENDT TIL PLADESELSKAB

og så skal i smide jeres meninger. Det er en kammerat der har lavet det, og jeg syntes det er i orden lavet.

Og vil høre om der er nogen af jer der har noget hjemme mix af den art liggende i kan uploade..

Hvis i skal uploade filer, et sted hvor filen bare skal hentes en masse gange af andre, så brug http://www.yousendit.com/ der er 1 gb plads, og man uploader bare så tosset man vil..

EDIT: her er lige det nummer han har fået på plade: http://s30.yousendit.com/d.aspx?id=30GLF…6M1OEKPYN0DM1R0

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "FlexQ" (26.05.2005, 16:04)

2

torsdag, 26. maj 2005, 12:32

Lyder lidt mærkeligt.. :)

3

torsdag, 26. maj 2005, 12:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^
Lyder lidt mærkeligt.. :)

er det godt eller skidt? :p

Hardstyler

Gæst

4

torsdag, 26. maj 2005, 12:35

fint klubmusik egentlig, men rytmen fortjener noget andet til sammenhæng. rapmusik og dance = nej

OT: Musik/film? :P

5

torsdag, 26. maj 2005, 12:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper
fint klubmusik egentlig, men rytmen fortjener noget andet til sammenhæng. rapmusik og dance = nej

hehe... syns ellers det passer godt sammen. Der er ikke lavet så meget på det punkt endnu. så syns sq han er sluppet ret godt om det.

6

torsdag, 26. maj 2005, 13:50

Måske lidt for meget dance i det, han burde overveje at sætte en anden sang ind i stedet for, så tror jeg det holder. Men det er et udmærket stykke arbejde han har gjort.
#0 kan du ikke lige adde mig til din MSN ang. det gfx? Jeg er helt på rø"#/€! med det. hat_92@hotmail.com

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ApeX" (26.05.2005, 13:51)

7

torsdag, 26. maj 2005, 22:06

lyder udemærket

8

torsdag, 26. maj 2005, 23:58

Lyder da fint.. men må indrømme det keder mig lidt.. men nu er jeg jo normalt også rock, heavy fan.. Høre kun Dance og Techno i bil :)

Men det er da et godt nummer, ellers.. :)

9

mandag, 30. maj 2005, 11:55

Tjjjae ...

Hvis tilfældet skulle være at han ikke var særlig erfaren indenfor Dj branchen sys jeg sQ det fremragende banket sammen .. ;) ...

Hvor lang tid har han gjort det ?

10

mandag, 30. maj 2005, 12:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ

Hvis i skal uploade filer, et sted hvor filen bare skal hentes en masse gange af andre, så brug http://www.yousendit.com/ der er 1 gb plads, og man uploader bare så tosset man vil..

Hmm .. Nej .. Der er en download limit på yousendit... Der er kun 25 der ka hente den .. Så spærrer den efter de 25 .. Medmindre man kender den kode som gir den unlimited download .. Og noed helt andet er at den udløber efter 7 dage .. Dvs. den blir fjernet .. Så derfor vil jeg i stedet foreslå rapidshare.de ... Der er så en 30MB upload limit .. og så kan man heller ikke hente flere sange a gangen .. Men den holder trodsalt for evigt :D ...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.