21

søndag, 22. maj 2005, 10:33

Jeg har indelt alt mit musik i genre ...

Trance

Dance

Hardstyle

Hardcore

Og inde i de mapper har jeg indelt det efter artist.. Således at hver artist har en mappe ;) .. Og så har jeg 50MP3 Cd'er fyldt op på samme måde .. Ska siges at det ikke er mig der har fyldt dem ... Har fået dem a en ven ..

22

søndag, 22. maj 2005, 15:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af detro

Citeret

Oprindeligt indlæg af SplatDK
kunne være man skulle starte en 'butik' ala iTunes, man kunne jo blive stinkende rig på alt det musik i 'køber ' :T

Ellers kunne vi bare bruge Stationripper, som er gratis og lovlig, og lade være med at betale for musikken? :boxing: :]

hvis du har et link om noget info på det er lovligt at kopier netradio vil jeg meget gerne se det.

/Splat-

på forhånd tak.

Edit: i må meget undskylde, men sys det er ret lamt i sidder og 'praler' med alt jeres musik, vi alle ved langt det meste af det er warez i stor stil. hvis man gør i warez bør man derimod holde lidt lav profil. det er min mening X(

w00p w00p

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SplatDK" (22.05.2005, 15:30)

23

søndag, 22. maj 2005, 15:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shooqer

Dog Julemusik & albums i mapper ;-D

Også her.. En mappe som hedder musik og derinde er der albums og christmas.. :P

Core i7 920 @ 4.2 GHz
Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
2x GeForce GTX295
EVGA X58 Classified 3x SLI
2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

24

søndag, 22. maj 2005, 17:58

Citeret

Citeret

Citeret

kunne være man skulle starte en 'butik' ala iTunes, man kunne jo blive stinkende rig på alt det musik i 'køber ' :T

Ellers kunne vi bare bruge Stationripper, som er gratis og lovlig, og lade være med at betale for musikken? :boxing: :]

hvis du har et link om noget info på det er lovligt at kopier netradio vil jeg meget gerne se det.

/Splat-

på forhånd tak.

Edit: i må meget undskylde, men sys det er ret lamt i sidder og 'praler' med alt jeres musik, vi alle ved langt det meste af det er warez i stor stil. hvis man gør i warez bør man derimod holde lidt lav profil. det er min mening X(

Jeg kan ikke finde nogen links på nettet om hvorvidt det er lovligt eller ulovligt men programmet har været omtalt en del og været med i tv udsendelsen "Rabatten" hvor de tydeligt siger at det er lovligt.

25

søndag, 22. maj 2005, 20:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af AtoM!C

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alaza
Kører det hele efter kunstner, hvor man så kan lave undermapper med albums eller bare have singler liggende.

samme her

Yep, samme her :)
Synes det er nemt at finde rundt i.

Og så i øvrigt en mappe der hedder blandet mp3, med diverse sange som mine venner har indspillet eller jeg har fundet på f.eks. mymusic og såen :)

Præcis det samme her. Jeg har bare en MISC mappe hvor diverse sange ryger ned i. :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

26

søndag, 22. maj 2005, 22:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shooqer

Citeret

Oprindeligt indlæg af MvK
Har en mappe der hedder MP3, der ligger det hele

Også her

Dog Julemusik & albums i mapper ;-D

Me 2 :))

Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

Hardstyler

Gæst

27

søndag, 22. maj 2005, 23:01

Hardstyle
Techno Dance & Trance
Rock
Rap / hiphop
Diverse

28

mandag, 23. maj 2005, 23:57

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

/Splat-

på forhånd tak.

Jeg kan ikke finde nogen links på nettet om hvorvidt det er lovligt eller ulovligt men programmet har været omtalt en del og været med i tv udsendelsen "Rabatten" hvor de tydeligt siger at det er lovligt.

efter hva jeg forstår er der copyright på det meste af det som bliver spillet på diverse stationer, dvs. du skal have lov af rettighedshaverne til at kopier deres nummer.

w00p w00p

29

tirsdag, 24. maj 2005, 00:50

Min ser sådan her ud ca, ligesom en af dem :P

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

30

tirsdag, 24. maj 2005, 00:54

Citeret

Citeret

Kører det hele efter kunstner, hvor man så kan lave undermapper med albums eller bare have singler liggende.

samme her

me 2 :]

HEJ VEN

31

tirsdag, 24. maj 2005, 02:11

Citeret

Citeret

Citeret

/Splat-

på forhånd tak.

lawl, undskyld mig, men hvem praler med "al deres musik"? Der er en der har sagt han har en 300 gb harddisk med musik, men puha, dem der har 5 forskellige genrer musik?! Shiat, sagsøg dem!

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Hayes" (24.05.2005, 02:12)

32

tirsdag, 24. maj 2005, 12:08

Sådan her ser min mappe ud:

:D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

33

tirsdag, 24. maj 2005, 12:49

Min er bare en musik mappe hvor alle albums så ligger under kunstner navn - album navn.
Så ligger der en masse lort uden for disse albums.

34

tirsdag, 24. maj 2005, 20:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hayes

Citeret

Citeret

Citeret

/Splat-

på forhånd tak.

lawl, undskyld mig, men hvem praler med "al deres musik"? Der er en der har sagt han har en 300 gb harddisk med musik, men puha, dem der har 5 forskellige genrer musik?! Shiat, sagsøg dem!

godt med dig hanne, jeg vil tilade mig at konkuder (stavehet) at når man begyder at dele op i.. A - B - C ovs. så er det ikke 10 mp3-sange vi snakker om ;)

w00p w00p

35

tirsdag, 24. maj 2005, 20:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af axasion

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=7001&sid=[/IMG]

Øj, den er stor ... Min musik-mappe er ikke så stor ... FNIS ... :))

36

tirsdag, 24. maj 2005, 20:53

Har bare musikken smidt ind i en eneste mappe som sjovt nok hedder musik :))

Det er dejligt overskuelige hvis man kender Windows nogenlunde.. Så har jeg smækket Dato for Oprettelse på også, så jeg ka sortere efter kunstner, oprettelse, størrelse, albums og alt det der.. Det er meget nemmere :]

37

tirsdag, 24. maj 2005, 20:59

tja inde i my music er der lige 37 mapper og 599filer.. så har ik lige helt styr på mit musik :D

38

tirsdag, 24. maj 2005, 20:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af axasion

Sådan ser min også ud

39

tirsdag, 24. maj 2005, 21:25

Citeret

Citeret

samme her

me2 ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.