taco bell -> pizza hut

  • Hva helvede sker der med "skjult" reklame i Demolition man.. Sidder og ser den på 3+ og hver gang der bliver sagt taco bell, er der en voice over der siger Pizza Hut.. Hva fanden!!! :rolleyes: :roller:
    Er det egentlig lovligt? Går ud fra det er tv3 der har lagt det ind eller..?

  • Ja, jeg så det også ... WTF ... :boxed:


    Amerikanere ... :crazyeyes: ....


    Hvis det er TV3 værk, så havde de vel også lavet om på underteksten ? ... :boxed: ... og TV3 skulle jo søge om tilladelse til at gøre det .... hmm ... Det er sgu nok bare de tossede amerikanere der lige har scoret nogle reklame-penge der ... og så solgt den version af filmen til en lavere pris til TV-selskaberne ... og så har TV3 købt billig-udgaven med den nye reklame ... For TV3 er jo fattige .... hmmm ... :))

  • Prøv at lave en søgning på google med de nøgleord der, så skal du bare se.....


    bl.a. den her:
    http://www.tinotopia.com/log/a…_of_product_placement.htm


    og her :
    http://www.sciflicks.com/demolition_man/facts.html


    **For some non-American releases, references to Taco Bell were changed to Pizza Hut. This includes dubbing, plus changing the logos during post-production. Taco Bell remains in the closing credits.


    The UK released version still refers to Taco Bell and not Pizza Hut.**

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Ja, jeg så det også ... WTF ... :boxed:


    Amerikanere ... :crazyeyes: ....


    Hvis det er TV3 værk, så havde de vel også lavet om på underteksten ? ... :boxed: ... og TV3 skulle jo søge om tilladelse til at gøre det .... hmm ... Det er sgu nok bare de tossede amerikanere der lige har scoret nogle reklame-penge der ... og så solgt den version af filmen til en lavere pris til TV-selskaberne ... og så har TV3 købt billig-udgaven med den nye reklame ... For TV3 er jo fattige .... hmmm ... :))


    Har svært ved at tro det er Amerikanerne der har ændret det, da jeg er sikker på Taco bell har givet en pæn sjat penge for product placement.. Og med hensyn til undertekster, tror jeg ikke det er tv3 der laver dem, men derimod de forskellige distributører...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Er vel meget naturligt hvis det er meningen det skal ændres eftersom Taco Bell ikke er udbredt i resten af verden som Pizza Hut er ..



    Totalt OT: Er I godt klar over hvor godt Taco Bell er? *GG*


    Efter hvad jeg har hørt, skulle det være en god smutvej til en sund gang hepatitis.


    Topic: Grinagtigt. At de smider reklamer I deres (dårlige) film er een ting - at man ligefrem dubber det over for at tilpasse regionerne er da helt til rotterne. Især på den måde de gør det. Men okay, nu er Demolition Man jo ikke ligefrem et kunstværk, så skaden er ikke stor.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Efter hvad jeg har hørt, skulle det være en god smutvej til en sund gang hepatitis.


    Topic: Grinagtigt. At de smider reklamer I deres (dårlige) film er een ting - at man ligefrem dubber det over for at tilpasse regionerne er da helt til rotterne. Især på den måde de gør det. Men okay, nu er Demolition Man jo ikke ligefrem et kunstværk, så skaden er ikke stor.


    Hvorfor siger du at filmen er dårlig?? Altså ved godt man ikk ska forvente en totalt gennemtænkt film, med historien i orden.. Det ville være synd..


    Men jeg syns den er så fed den film - har bare set den for mange gange :)) - men den er fed fordi der er så meget hjernedød action i :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Hvorfor siger du at filmen er dårlig?? Altså ved godt man ikk ska forvente en totalt gennemtænkt film, med historien i orden.. Det ville være synd..


    Men jeg syns den er så fed den film - har bare set den for mange gange :)) - men den er fed fordi der er så meget hjernedød action i :T


    Ja, fed film! :D