Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 9. maj 2005, 01:30

Jeg har lige, med møje og besvær, afsluttet xXx State Of The Union.. det er da nok den værste omgang pis jeg nogensinde har set...
Jeg sad flere gang og håbede at jeg havde Airforce One eller Anaconda jeg kunne smide på i stedet... men man ser den færdig med et spinkelt håb om at der vil komme bare een scene der vil være god... men nej.

Den har:
Dårligt plot
Dårligt spillende skuespillere (Ja.. selvom Willem Dafoe og Samuel L Jackson er med)
Dårlig dialog
Dårlig animation

Jeg kan ikke advare nok om denne film.. føj da..

2

mandag, 9. maj 2005, 01:51

Så bliver man lige nød til at spørge.. Kunne du lide 1'eren?

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

3

mandag, 9. maj 2005, 03:26

Ja, af en tjubang actionfilm aka James Bond på speed, så syntes jeg den var okay.

4

mandag, 9. maj 2005, 04:01

næhdu tag ind og se Becool.....den er simpelthen genial :)

Asus Rampage RoG x48, QX9770 @ 3,6ghz, pc8000/8500/ 4*2Gb, Seasonic 750W PSU,
Sapphire R9 270X 4GB OC Corsair H80, orthos stable 24/7.

5

mandag, 9. maj 2005, 04:01

Ikke racistisk ment, men ham Ice Cube er sq en fed-neger bums... Vin Diesel klarede rollen langt bedre :dots:

--- SILENT STORM ---
x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
3Dmark: 01SE 03 05 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
(w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
Lotus = Lots of troubles usually serious

6

mandag, 9. maj 2005, 07:59

Vil nok give jer ret, men den har sine steder hvor den er til at holde ud, bl.a. i starten hvor de angriber basen, godt nok nogle avancerede våben de har, gad vide om de er hentet fra Star Trek :baby:
Handlingen er rimelig rodet, slutningen vil jeg ikke engang udtale mig om :lame:

*spoiler*
Bunkeren er godt nok dårligt bygget, først går de igennem loftet så let som ingenting, og så skyder de bare igennem væggene... og biljagten til sidst er vist da lavet på en Amiga 500 :]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "John H" (09.05.2005, 08:54)

7

mandag, 9. maj 2005, 16:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af 1_2_know
Ikke racistisk ment, men ham Ice Cube er sq en fed-neger bums... Vin Diesel klarede rollen langt bedre :dots:

jah, den er total feee :T '

Ej synes handlingen i "the next Level" er til at lukke op og s*ide i! Men den er pumpet med action 8)

Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

8

mandag, 9. maj 2005, 17:31

xXx er helt til grin. Har kun set 1'eren, og kan næppe forestille mig at 2'eren er bedre, hvis det er de samme bønder der er bag 2'eren.

9

mandag, 9. maj 2005, 18:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk
Jeg har lige, med møje og besvær, afsluttet xXx State Of The Union.. det er da nok den værste omgang pis jeg nogensinde har set...
Jeg sad flere gang og håbede at jeg havde Airforce One eller Anaconda jeg kunne smide på i stedet... men man ser den færdig med et spinkelt håb om at der vil komme bare een scene der vil være god... men nej.

Den har:
Dårligt plot
Dårligt spillende skuespillere (Ja.. selvom Willem Dafoe og Samuel L Jackson er med)
Dårlig dialog
Dårlig animation

Haha :T Der er ik noget værre end det... Jeg tror på den må være meeega ringe siden du overvejede Anaconda istedet :boxed:
Der findes seriøst ik noget værre end en film, hvor man har set halvdelen, og den skoder for sygt... Spild af strøm ;)

10

mandag, 9. maj 2005, 22:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af BukkeMand

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk

Den har:
Dårligt plot
Dårlig dialog
Dårlig animation

Haha :T Der er ik noget værre end det... Jeg tror på den må være meeega ringe siden du overvejede Anaconda istedet :boxed:
Der findes seriøst ik noget værre end en film, hvor man har set halvdelen, og den skoder for sygt... Spild af strøm ;)

Hvad værre er, så sidder man bagefter og tænker: Har jeg brugt 1½ time af mit liv på dette?
Så hellere vaske op...

11

tirsdag, 10. maj 2005, 08:50

Må bare sige det, hvad havde du regnet med ?

1'eren var total latterlig .. Måske okay til en søndagsstener .. :boxed:

Har dog ikke set 2'eren, og det bliver i hvertfald på ingen måde i biffen. Tror næppe jeg kan snige mig til at leje den på dvd heller.

Seneste tests og artikler

0

Enermax Aeolus Vegas laptopkøler

Sidder du og læser denne test
Læs Mere

0

ASUS Z97-PRO (Wi-Fi ac)

Så er det blevet tid til endnu
Læs Mere

0

Thermaltake Urban T81 - Full Tower

Denne test byder på et stort f
Læs Mere

2

Sony MDR-NC31EM Noise Cancelling earplugs

Sammen med Sony Xperia Z2 og X
Læs Mere
Seneste nyheder

0

ADATA lancerer ny Premier DDR4 2133 U-DIMM hukommelse

ADATA lancerer i dag Premier D
Læs Mere

0

Playstation 4 får ny 1.75 firmware opdatering

Efter en længere ventetid er S
Læs Mere

0

Ny Fractal Design Integra M serie af strømforsyninger

Fractal Design har annonceret
Læs Mere

0

Call of Duty: Advanced Warfare får fire multiplayer map packs

Call of Duty: Advanced Warfare
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.