Infernal, ny stil!! hvad siger i til det??

  • Hvis nogen er i tvivl, så pumper Infernal alle de europæiske klubber og de fleste charts lige for tiden. Deres nye stil er helt klart den der bare banet vejen til deres store succe.
    Jeg ved ikke med jer, men en del af dem jeg kender synes at den gamle stil er federe, og omvendt.


    Hvad synes i??


    Holder den nye stil, eller skal vi have det gamle dance techno'ede Infernal tilbage??

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • Deres gamle album var sg iorden :P Kalinka, Destruction osv. var virkelig klasse... Deres nye stil er også god, godt nok lidt poppet... :D

  • Syns de laver fedt musik.. Især "Keen On Disco" er jeg helt vild med! :evil:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Det er efterhånden et godt stykke tid siden deres album kom på gaden, men det er jo stadig en ny stil, så wtf? :)


    Når man tænker på at det er dansk musik, og hvad der ellers er at kæmpe i mod, så er de uden tvivl kongerne. Det andet sutter jo den brede!


    Kunne også bedre lide deres gamle stil. Det eneste jeg sådan rigtigt har kunnet lide af det nye album er "From Paris to Berlin" og "Cheap trick kind'a girl".


    Savner Kalinka, må hellere rippe den når jeg kommer hjem. :)

  • Den nye stil er sådan set ok - er dog mere til den gamle dog.


    Men tjaa Lina kan man da også altid savle lidt over :T

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    Den nye stil er sådan set ok - er dog mere til den gamle dog.


    Men tjaa Lina kan man da også altid savle lidt over :T


    Altid! :T *rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrerrrrrrrrrrr* (Homer-salve-lyd)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Altid! :T *rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrerrrrrrrrrrr* (Homer-salve-lyd)


    hehe er vist ikke den eneste - men så hellere i de gamle dage med alle de små miniskørter og andet guf hun kunne finde *G*
    (dog er videoen til From Paris to Berlin ganske ok)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    (dog er videoen til From Paris to Berlin ganske ok)


    Ja hvis man tænker på det frække... Men udover det, sutter den ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SyReN
    synes fandeme deres nye stil sutter gren, alt for meget pop


    enig :rolleyes: men jeg kan stadig holde ud og hører på dem, men bestemt ikke noget jeg sætter på når man skal til party party :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    enig :rolleyes: men jeg kan stadig holde ud og hører på dem, men bestemt ikke noget jeg sætter på når man skal til party party :dance:


    jep er sgu også mere til rigtigt musik :D ( phil collins og techno/trance )


    men vi må jo bare sige det som det er halvdelen af alle mennesker på jorden er kvinder :D KVINDER HØRE ALT FOR MEGET POP! :D

  • Den nye stil er klart dårligere end den gamle ... Jeg har deres første CD ... Jamn altså .. Trance og Sækkepibemusik blandet sammen ... Det er for fedt ;) ...

  • deres gamle stil var ûber klasse..det nye er noget møg pop...et skridt tilbage hvis i spørger mig :(

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Deres gamle stil var for fed! Kan huske vi hørte deres gamle cd på vej til "the party" 1998, det var ca. dér den udkom. Sorti D l'enfer, Highland fling, kalinka, destruction... Det var gode tider!