DJ Aligator Album 2005 "Music Is My Language" Niice?? oor, Fuck'T??

  • Som sagt er Krokodillen ude igen med hans nye album" Music Is My Language"


    Ville bare hører hvad i synes om det??


    For vi kan vist godt blive enig om at det er en mere poppet / eurodancet DJ Aligator, som er ude med hans album nummer 2.


    The Sound of Scandinavia 2003. Er helt klart mere hårdt på mange af nummerne.


    Hvad synes i er bedst?? Albummet fra 2003, eller den nye stil fra 2005 albummet??
    På forhånd Tak ..


    see yaaah ...

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • Dj Ali er klart blevet mere blød med hensyn til hans musik ... Især med den nye "Do you realise" ... Sys ikk han laver særlig godt musik mere ..


    I mit tilfælde sys jeg klart han toppede med "Davaj Davaj" :D

  • Protect your ears ( Pulsedriver remix ) er fed nok !


    Resten er noget l*rt ! :O

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK
    lige et OT


    kommer dit nick af DJ'en The Prophet?


    Jaah indrømmer jeg gerne ...


    Er muligt at det er lidt rådent hehe..


    Men hænger en lille smule sammen med at, i mine øjne er Technoboy vs. The Prohet. Helt klart verdens to mest førende DJ`S. Når det gælder Hardstyle / "Det er de/
    "Technoboy" er verdens mest førende og kendte Hardstyle DJ.

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________


  • uuhh ja, kan nævne mange indefor den gerne :T
    Technoboy er klart en af de største det kan man vist ikke komme uden om, bare forvirrende med alle de navne han bruger :rolleyes:


    Edit: laver gerne en liste med mine bud om de støreste HS'er :dance:

  • Hmm, har slet ikke hørt hans nye album, men er helt 100 på jeg aldrig ville investere i det ...


    Protect your ears er ikke engang speciel god, selv ikke i pulsedrivers remix, men han gør da tracket bedre...


    Men ellers er det vel fint nok han får afprøvet andre genre, laver lidt forskelligt. Der er jo ikke meget ved en kunstner som bare laver det samme og det samme om og om igen ..


  • Prophet & Pavo <3
    Prophet er nice, pga hans lange erfaring på hardcore scenen er han for syg til Hardstyle også, da det er mildt for ham!


    Sys stadig at de førende er Pavo og Luna! Efterfuldt af Prophet, Technoboy og Dana!

  • Tilbage til tråden:
    Det kan ikke blive andet end et flop. Hans musik er kun blevet dårligere og dårlgiere jo?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Jeg kan _IKKE_ lide hans musik. Hader faktisk techno i sin helhed :ban:


    :ban:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    uuhh ja, kan nævne mange indefor den gerne :T
    Technoboy er klart en af de største det kan man vist ikke komme uden om, bare forvirrende med alle de navne han bruger :rolleyes:


    Edit: laver gerne en liste med mine bud om de støreste HS'er :dance:




    Tsk tsk tsk ... Technoboy... Den allerstørste lige for tiden er DJ Zany .. Selvom han i mine øjne laver mega dårligt hardstyle ... Men ellers er Technoboy, Deepack, Dj Luna, The Prophet og Pavo de største sys jeg .. Men de er nødvendigvis ikk de bedste...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Trian12




    Tsk tsk tsk ... Technoboy... Den allerstørste lige for tiden er DJ Zany .. Selvom han i mine øjne laver mega dårligt hardstyle ... Men ellers er Technoboy, Deepack, Dj Luna, The Prophet og Pavo de største sys jeg .. Men de er nødvendigvis ikk de bedste...


    skru lidt ned for charmen mester, sys lige du skal læse indlæget igen, før du tsk tsk tsk af mig, hva begrunder du med Zany er den største for 'tiden'. og nej sys bestemt ikke Zany laver mega dårlig HS, men nu ved jeg ikke hvor meget musik du har med ham !?!


    Quote


    Oprindeligt indlæg af Trian12


    Tsk tsk tsk ... Technoboy... Den allerstørste lige for tiden er DJ Zany .. Selvom han i mine øjne laver mega dårligt hardstyle... Men ellers er Technoboy, Deepack, Dj Luna, The Prophet og Pavo de største sys jeg .. Men de er nødvendigvis ikk de bedste...


    hvorfor nævne dem hvis de ikke er de bedste ?


  • Den største PT er efter sigende Pavo eller Luna. Da de er de eneste som er store nok til at Q-dance laver exqlusives med dem!
    Og du siger tsk tsk til Technoboy? Kig lige på hvor mange CDer han har udgivet og mixet PT? Han er altså PÆNT kendt og populær!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    Den største PT er efter sigende Pavo eller Luna. Da de er de eneste som er store nok til at Q-dance laver exqlusives med dem!
    Og du siger tsk tsk til Technoboy? Kig lige på hvor mange CDer han har udgivet og mixet PT? Han er altså PÆNT kendt og populær!


    var den til mig ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK
    lige et OT


    kommer dit nick af DJ'en The Prophet?


    Ja det gør det..! ;)


    .

    Quote

    Men ellers er Technoboy, Deepack, Dj Luna, The Prophet og Pavo de største sys jeg .. Men de er nødvendigvis ikk de bedste...


    kan lide alt der har noget med Dance, techno, hardstyle og gøre..... jeg synes at "Technoboy" er den fedeste og The beholder har også lavet et godt nummer. alt i alt: Respekt til de Dj's der spiller på "Qlimax" de må havde noget godt når de spiller der..! :clap:


    see ya..

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________


  • The beholder har ikke kun lavet et godt nummer ;) alt hva har laver og er med til rykker godt og grundigt. og btw så findes der vildere end Qlimax google lidt på Q-Base 8o