White Noise - Hva syns i?

  • Var inde og se den igår aftes..
    Hva syns i om den?


    Blev slemt skuffet over den - syns slet ikke den var uhyggelig! :crazyeyes:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Jeg synes den var kanon. Forventede heller ikke en gyser.


    Well.. Troede sgu at det var en gyser.. Men det var det jo sikkert ikke! :)) 8o


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Synes den var OK men ikke skræmmende! Hvis I vil se en fed og hhyggelig film, så lån "The lase horror movie" damn den er fed - en virkelig tænker!


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Nu har jeg ikke selv set White Noise endnu, men jeg synes mange herinde har en sjov tendens til at synes at alle gysere på ingen måde er uhyggelige. Jeg ved ikke om det er noget macho noget med at man ikke vil lade sig selv blive bange. For det har faktisk meget med det at gøre. En gyserfilm skal jo ikke præsentere en færdigserveret uhygge, hvor folk bare skal blive bange på kommando. For at se det uhyggelige i en film skal man have en vis grad af indlevelsesevne og fantasi. Jeg kender mange som syntes at Blair Witch Project var en hamrende dårlig gyser. Jeg synes det er en af de bedste som overhovedet er lavet. Den laver nemlig ikke den typiske fejl med at servere det hele på et sølvfad. Uhyggen foregår ikke på skærmen, men inde i hovedet på den som ser filmen.

  • Synes den var SLEMT skuffende. Den startede meget godt, lagde op til en god film, men fra introen gik det bare stejlt nedad bakke. Den var IKKE uhyggelig nej, men den havde et par billige chokeffekter, som enhver kunne lave med et handy cam og et par lydeffekter.


    Det største problem er at filmen ikke formår at skabe sympati omkring hovedpersonen. Man sidder sådan lidt med en "okay, nåh, hvad så?" fornemmelse igennem det meste af filmen. Slutningen kører fuldstændigt af sporet i forhold til resten af den filmiske stil, og sætter prikken over i'et på et virkeligt dårlig forsøg på en gyser.


    1/6 herfra.

  • Filmen skal ikke onhandle gyser?


    Den fortæller blot en virkelig hændelse.
    Den fortæller os lidt hvad der er på den anden side efter døden. Og hvordan vi sporer dem.


    Hans kone dør jo i filmen, hvor han bagefter opsøger ham den tykke mand senere :T
    Derefter finder han ud af det ghost halløj og vil hjælpe andre, hvilket bliver hans død da man aldrig skal blande sig i andres/dværglens ting.


    Filmen er som sagt baseret på virkelige hændelser.
    Hvis du skal se gyser, så kig på dine platte scary movie eller freddy vs eddy eller whatever den hed.


    Ellers ta' en tur i biograffen og se Hide and Seek .
    Det sku være en Gyser.


    Desuden traileren til White Noise omhandler ånder fra fortiden. Har intet med gys at gøre


    EDIT: 4/5 herfra for filmen.
    Havde forstillet mig en mere "tænke" film efter slutningen, lige udover halv 3 / 02:30 eller 14:30 *Gg*

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

    Rettet en gang, sidst af dragox ().

  • hehe hvor er du dog dum at høre på! Filmen prøver jo at være en gyser, og det er da også det den kommer tættest på.


    Men det er heller ikke så meget jeg kritiserer den for - det er jo selve handlingen; opbygningen, plottet, skuespillerne, afslutningen etc etc.


    Om den er baseret på virkelige hændelser er da fuldstændigt lige meget. Det er stadigt en dårlig film. For en film er det - ikke en dokumentarfilm! Derfor skal den være underholdende, spændende, have godt skuespil etc etc. Så dine argumenter holder slet ikke.


    Og ja Scary Movie er jo den klassiske gyser haha.. idiot :roller:

  • sikke et sprog.


    Prøver bare at fortælle dig at white noise ikke er en gyser.
    Det kan du måske ikke få ind?

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB