Pulsedriver - Vagabonds

  • jeg har 2 forskellige Remixes af den:


    Pulsedriver - Vagabonds (Real Booty Babes Remix)


    og


    pulsedriver - Vagabonds (HDM rmx)


    Syens den er fed nok, men hvem har lavet den originale?

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • kender ikke de 2 mixes du har :S har kun megara, cj stone, club mix og radio edit.


    mth. til hvem der har lavet den orginale tror jeg det er 'Nine Inch Nails - We're In This Together' som udkom for 100 år siden

  • Har i nogen tid undret mig over præcist hvilket track den er baseret på, vidste den var baseret på et eller andet ...


    Men der er da ikke udkommet et Real Booty babes rmx ? As far as I know ... Og HDM Remixet forekommer kun på HDM 4 (so far)


    Jeg kan da tage fejl ... Har bare ikke hørt om andre versioner !


    Anyways, et ret lækkert track må jeg sige ... Dog glår det ikke pulsedrivers tidligere Slammin ...

  • (Real Booty Babes Remix) er med på Hardbass Chapter 5, og jeg synes det er det bedste af tracket indtil videre.


    og ja HDM Remixet er med på Hard dance mania vol. 4


    Btw - kan jeg varmt anbefale de 2 albums ;)

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Isse
    (Real Booty Babes Remix) er med på Hardbass Chapter 5, og jeg synes det er det bedste af tracket indtil videre.


    og ja HDM Remixet er med på Hard dance mania vol. 4


    Btw - kan jeg varmt anbefale de 2 albums ;)


    Hmm okay, så er det bare ikke kommet som single endnu ..


    Synes ikke Hardbass var mig, for hårdt og kontant, er mere til HDM da de har en mere rund og fyldig bass (pulsedrivers stil) ...


  • synes klart Vagabonds er bedst men hver sin smag :)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Hmm okay, så er det bare ikke kommet som single endnu ..


    Synes ikke Hardbass var mig, for hårdt og kontant, er mere til HDM da de har en mere rund og fyldig bass (pulsedrivers stil) ...


    den er lige på trapperne, promo'en er kommet så det vare ikke længe før vi ser den i butikkerne.


  • Spændende, det er jo et ret lækkert udspil fra pulsedriver ... Det jeg kan lide ved HDM Remixet er ingen vokal, synes de der mænd som synes ødelægger det hele. Derfor jeg bedre kan lide slammin, rigtig god vocal :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Spændende, det er jo et ret lækkert udspil fra pulsedriver ... Det jeg kan lide ved HDM Remixet er ingen vokal, synes de der mænd som synes ødelægger det hele . Derfor jeg bedre kan lide slammin, rigtig god vocal :)


    jeg synes det er det bedst ved dette track =) elsker når de pepper gamle tracks op :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    jeg synes det er det bedst ved dette track =) elsker når de pepper gamle tracks op :clap:


    Ja, når de gør det ordentlig, hvilket dette er et tilfælde af :) Er bare mere til kvindelige vokaler på Trance ...


  • Den var jeg ikke så pokkers vild med ... Men det var altså også et covertrack 8o


    btw, skal love for man laver man covertracks indenfor Tech House ...

  • Pulsedriver`s - Vagabonds, er fed nok. Men synes nok alligevel at der er lidt mere energy i "Slammin og Beat Bangs"


    Til dem der spurgte om hvem der har lavet Originalen af "Vagabonds" Det er "New Model Army"

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Prophet
    Pulsedriver`s - Vagabonds, er fed nok. Men synes nok alligevel at der er lidt mere energy i "Slammin og Beat Bangs"


    Til dem der spurgte om hvem der har lavet Originalen af "Vagabonds" Det er "New Model Army"


    Nice, kanont ...


    Beat bangs har også en god energi, især i Tune Up! remixet :)


    Slammin er nu ikke vild og tovlig i alm. single/video edit :)


    Men alle 3 tracks synes jeg er rigtig gode, velegnet til fest og ballade :D

  • Jaa mayyn helt enig..
    Dub Mix'et til "Beat Bangs" er også meget fedt. Lidt Klubbheads stil over det.


    Til "Slammin" er extended mix'et også meget niice..


    Men ja! alt i alt, så er alle 3 tracks meget saftige.


    "Pulsedriver Rocks"
    :clap:

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________


  • Det gør han nemlig ... Ikke for sjov han er min favorit kunstner inden for den genre ... Men hårdt i hælene af ham er nu DJ Manian ...