The RIng ll

  • Mojn folks. Overvejer at tage ind til Kolding og se The Ring ll, for 1'ern var mega klasse.... Hvad synes I om den ? Er den lige så god som 1'ern ? :D

  • Nej det er den ikke... Jeg syntes du sku se den, men jeg syntes ik den er super, den gør det en gyser skal det er helt sikkert, men den træder lidt rundt i det samme og samme..
    Der er DRÆBERHJORTE med i den:D håhåh
    Men altså når man ka li nr. 1 så ska man næsten oz se nr. 2, syntes jeg.


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AtoM!C
    Langt fra ligeså god som 1'eren synes jeg.


    Blev egentlig ikke så forfærdelig skræmt, slet ikke som jeg gjorde af 1'eren.


    ØV! X(
    Havde sådan glædet mig, havde håbet det skulle blive årets gys som 1'eren... men må nok hellere få den set alligevel

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Vigilant
    Nej det er den ikke... Jeg syntes du sku se den, men jeg syntes ik den er super, den gør det en gyser skal det er helt sikkert, men den træder lidt rundt i det samme og samme..
    Der er DRÆBERHJORTE med i den:D håhåh
    Men altså når man ka li nr. 1 så ska man næsten oz se nr. 2, syntes jeg.


    Mvh Mads :T


    De ser altså halv psyko ud :D Har ik set den endnu, men håber oss at 3'ern bliver max. ;)


    Edit: Ham der instruerede det japanske, har instrureret 2'ern !

  • Er det ikke "bare" den amerikansk version der kommer i de danske biografer? Hvis så, er den sikkert okaj, men har nok ikke samme effekt som hvis det var den origina japansk film.


    EDIT: Hov! Kom vidst til at være lidt for hurtig musen mht. at trykke på "tilbage" knappen *ups* :O

  • Er det ikke "bare" den amerikansk version der kommer i de danske biografer? Hvis så, er den sikkert okaj, men har nok ikke samme effekt som hvis det var den origina japansk film.

  • Ja, 2'eren er ok.. men når 3'eren kommer bliver der max party.. og efter 3'eren har filmselskabet udtalt at de måske også kommer til at lave 0'eren. Den Japanske 0'er er KANON fed, bedre eend alle de andre film, mene tror ikke Amerikanerne forstår genialiteten ved de film.. De ødelægger det.. :/


    God film, IMO!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Mojn folks. Overvejer at tage ind til Kolding og se The Ring ll, for 1'ern var mega klasse.... Hvad synes I om den ? Er den lige så god som 1'ern ? :D


    Tja, det er nok en af de film jeg vil sige man lejer på dvd engang ...


    Vil hellere foreslå de originale som trodsalt er mere uhyggelige end de der amerikaniserede versioner som ikke kan skræmme en myg. De er forudsigelige og intetsigende - Plus de amerikanske version drejer lidt væk fra de originale ..


    Bare min mening omkring lige netop de film :]

  • Jeg er enig med Macimuz.. lej den på DVD engang.


    Og når du gør det, så sørg for at lave den mest spooky stemning der hvor du skal se den, ellers bliver du ikke skræmt IMO.


    Jeg var inde og se den med min ekskæreste igår, og da vi så 1eren, så hun kun ca. halvdelen og resten af tiden forklarede jeg :))


    Men hun så altså hele 2eren uden at blive skræmt.. det siger en del :dots:


  • Hehe, det siger alt ... eller noget :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pejsen
    Men hun så altså hele 2eren uden at blive skræmt.. det siger en del :dots:


    Quote

    [i]
    Vil hellere foreslå de originale som trodsalt er mere uhyggelige end de der amerikaniserede versioner som ikke kan skræmme en myg. De er forudsigelige og intetsigende - Plus de amerikanske version drejer lidt væk fra de originale ..:


    Rimelig sk0d :( Den så bare mega go ud i traileren :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand



    Rimelig sk0d :( Den så bare mega go ud i traileren :roller:


    Okay, fik ikke udtrykt jeg ikke har set 2'eren, men tvivler på den er gjort meget bedre end 1'eren... Umiddelbart så den da lovende ud i en trailer, men et gjorde The Grudge også ... Generelt ser meget lovende ud i en trailer ..