8 blev trampet ihjel.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Kan i huske til Roskildefestival hvor 8 personer blev trampet ihjel? Hvem var det der spillede hvor alle gik amok over at det var sådan et fedt nummer, og begyndte at trampe på folk der lå ned? ( :boxed: )


    Troede tråden handlede om 8 der blev trampet ihjel, men åbenbart et stykke musik... hehe 8o
    I så fald skal tråden jo være i Film og Musik ;)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Kan i huske til Roskildefestival hvor 8 personer blev trampet ihjel? Hvem var det der spillede hvor alle gik amok over at det var sådan et fedt nummer, og begyndte at trampe på folk der lå ned? ( :boxed: )


    Var det ikke 12 ? ....


    ... og musikken var Pearl Jam ...Pearl Jam har lavet noget af det fedeste musik IMO.

  • var også ret vildt da morbid angle spillede sidste år :P der var også et par stykker der besvimede og nogen der blev slået med flasker osv. der var dog heldigvis ikke nogen der blev trampet ihjel.. men det må godt nok havde gået vildt for sig til pearl jam :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nik.dk
    folk der besvimer på en festival har ikke fattet at drikke nok af de gyldne dråber:)


    Man kan godt høre du ikke ved hvad du taler om ... Men det lyder da "sejt" ... eller ikke ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    men skulle bare lige vide hvad for et band der var 8-12 liv værd :S Syge fans


    Lad være at sætte det sådan op.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Var det Pearl Jam? Jeg kan nemlig ikke huske det, men skulle bare lige vide hvad for et band der var 8-12 liv værd :S Syge fans


    Er der da ingen der er.......

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shak
    helt sikkert, pearl jam er for fede :dance:


    men virkelig kedligt det der skete på roskilde det år :(


    God Musik-smag :clap:


    Eddie Vedder er en af de mest talentfulde musikere i nyere tid IMO.


    Sidder faktisk lige og hører "Nothingman" ... En god halv-gammel klassiker fra mine teenageår. Men der er jo lavet så mange gode Pearl Jam-sange at det ville tage tid at nævne dem alle.


    Men ja, det var meget trist det som der skete. Skal man tænke lidt ud over det, så er det også meget ærgeligt at Pearl Jam aldrig vil optræde på Roskilde Festivalen igen ... men på en måde så forstår man dem jo godt.


    Den fedeste Roskilde Festival er dog stadig ´92 hvor både Pearl Jam og Nirvana var med ... :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    God Musik-smag :clap:


    Jo tak, og i ligemåde :D


    Quote


    Eddie Vedder er en af de mest talentfulde musikere i nyere tid IMO.


    Ja og det kan ikke diskuteres.


    Quote


    Sidder faktisk lige og hører "Nothingman" ... En god halv-gammel klassiker fra mine teenageår. Men der er jo lavet så mange gode Pearl Jam-sange at det ville tage tid at nævne dem alle.


    Nothingman er rigtig fed..men bare for at nævne et bare stykker jeg rigtig godt kan lide, er der blandandet "Wishlist, thin air, state of love and trust, immortality, black , masters of war"....ja jeg kunne jo blive ved :D


    Quote


    Men ja, det var meget trist det som der skete. Skal man tænke lidt ud over det, så er det også meget ærgeligt at Pearl Jam aldrig vil optræde på Roskilde Festivalen igen ... men på en måde så forstår man dem jo godt.


    Den fedeste Roskilde Festival er dog stadig ´92 hvor både Pearl Jam og Nirvana var med ... :clap:


    hehe der ville jeg godt ha været, kunne ha været guld, var desværre kun 12år i 92 :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shak


    Jo tak, og i ligemåde :D


    Takker ... :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af shak


    Ja og det kan ikke diskuteres.


    Godt vi er enige ... :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af shak


    Nothingman er rigtig fed..men bare for at nævne et bare stykker jeg rigtig godt kan lide, er der blandandet "Wishlist, thin air, state of love and trust, immortality, black , masters of war"....ja jeg kunne jo blive ved :D


    Ja, man kan jo blive ved.


    Det er svært nok at vælge det bedste album ud, men skulle jeg vælge de TO bedste, så ville jeg nok sige "Vitalogy" og så "Ten" .... Nok fordi det er dem der vækker flest "ungdomsminder" frem ... på godt og ondt ...


    ... Selvom der er meget meget andet der også er godt.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af shak


    hehe der ville jeg godt ha været, kunne ha været guld, var desværre kun 12år i 92 :))


    Så er du jo 1 år yngre end mig :D