• Okay jeg kan simpelthen ikke holde det ud længere.. Er der nogen af jer der følger med i lost?
    Jeg er blevet så overdrevet hooked på den serie at den simpelthen har overtaget mit liv og jeg bliver nød til at snakke med nogen om den!


    Det skal lige siges at jeg er langt foran tvdk er da jeg har set samtlige af de afsnit de har sendt i usa..
    Er det kun mig der er så hooked på lost eller er der andre her jeg kan snakke syge teorier med?

  • Den kører på TV Danmark.


    Well.. de bliver opmærksomme på at de måske ikke er alene på øen.. og imens de undersøger hvad der er med den ø (eller hvad de får lov til at finde ud af). Så får man et indblik i hvad der har ledt op til folk er stået på flyet.
    Det hele hænger rigtig godt sammen.. lige med undtagelse af hvad pokker der sker på den ø.


    Serien bliver optaget et par uger frem i tiden, så der er ikke nogen der ved hvad der sker i den.. ud over forfatterne. Så der er en MASSE teorier på nettet om hvad pokker der sker :)

  • Er enig i det er en vildt fed/spændende serie..en skam hvis i ikke har fulgt med fra starten...der er 23-24 afsnit..kan ikke helt huske det :boxed:


    Har set de 18 første....kan næsten ikke vente med at se resten :T

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af Red_ninja ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Djake
    Har også set dem alle, men det pisser mig lidt af, at de ikke sender et hver uge. Men mener afsnit 19 er på onsdag ikke?


    Desværre først næste onsdag.


    De holder lige nogle re-run pauser ind imellem hvor de så viser genudsendelser istedet for nye afsnit. Det er vel en del af taktikken for at gøre det mere spændende?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Desværre først næste onsdag.


    De holder lige nogle re-run pauser ind imellem hvor de så viser genudsendelser istedet for nye afsnit. Det er vel en del af taktikken for at gøre det mere spændende?


    Argh bittert. Så må man vente en hel uge mere ;(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Jeg tror at grunden er at de lige skal have folk med.. der er rigtig mange der først har fundet ud af hvor god serien er nu.


    har også fulgt med dog kun på TVDK men de første 2 afsnit var satme godt nok også kedelige imo

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Synes det er klart den bedste seriøse serie der har været i lang tid. Ser den altid når jeg finder et sted hvor den bliver sendt... Det sker dog ofte mest når jeg rammer en af de kanaler ved en tilfældighed... er ikke så god til at huske mig selv på at følge med i serier...

  • Yup, alletiders serie, selvom den havde en lettere downperiode over et par afsnit ...


    Men man kan vel også kun forlange en god serie med de folk der står bag (Alias som et eksempel på andre produktioner)

  • Jeg vil bare se det store monster! En isbjørn kan ikke være SÅ stor!!


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|